Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kent fyret

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Bang! Dagens gode nyhed. Nye øjne, frisk pust og en række nye spillere. Jeg håber på en karismatisk træner, der ikke luller folket i søvn med intetsigende floskler.
    Der er i min bog kun 5 kandidater og 2 af dem er helt urealistiske.

    De 2 urealistiske:

    Jess Thorup
    Keld Bordinggaard

    De 3 kandidater som det SKAL være en af:

    David Nielsen
    Bo Henriksen
    og min favorit og den mest realistiske:
    Michael "Generalen" Hemmingsen

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
      Bo er absolut et godt bud. Jeg tror dog det bliver Jacob Michaelsen som er “transferfri” efter fyringen i Hammarby. Han er en interessant trænerprofil og han var rigtig god i SjE hvor han vist også arbejdede sammen med vores nye assistenttræner så den ligger på mange måder lige til højrebenet.
      Det lyder sandsynligt, specielt når vi lige har hentet Henrik Hansen som assistent
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Første skridt taget.

        Næste er at give en ny træner bedre arbejdsbetingelser.

        Ny retning, ny investering, ny attitude, ny kommunikation, ny sportsdirektør.

        Ellers vil den næste træner også være fortid om et par år.

        Men hvor er jeg glad for at slippe for at høre på hans "forbandede" gejl.

        MvH ChrisOB
        Helt enig

        Comment


          #49
          Kent er skuffet og ikke enig i fyringen siger han til Tv2

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
            Jeg synes, at Kent Nielsen med et forholdsvis ringe spillermateriale har formået at rykke klubben lige så stille fremad. Hvert år er vi blevet bedre og er gået fra nedrykingskandidtaer til top seks kandidater. I år var lidt skuffende men spillerne har lavet driblinger og løb som vi ikke har set mage til i flere år. Teknisk set er niveauet højnet og med en Helenius på vej tilbage, så jeg meget frem til næste sæson. Ny bryder vi igen stabiliteten og skal finde ny træner. Det eneste der virkelig vil rykke er en økonomisk saltvandsindsprøjtning fra Danmarks 11 rigeste person.

            https://www.business.dk/oekonomi/se-...s-rigeste-2017
            og med fremad mener du fra 10. pladsen til 10. pladsen... at vi er længere væk fra nedrykningsstregen er da fordi rækken har fået flere hold.... tæt på top6 ... det var der 5-6 andre hold der også var ...
            Hold med færre resourcer end OB er endt højere i tabellen ... det handler om at kunne udnytte sine resourcer ....
            Last edited by Plum; 21-05-2018, 09:13.
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #51
              Håber på Jacob Michelsen - men hvis der fortsat skal "spares" - så kunne de jo vælge at gå efter Joakim Mattson.

              Comment


                #52
                Ja, jeg nævnte det da man ikke ville forlænge med vores assistent, at Kent nok hang i en tynd tråd.
                Jan M er oplagt også med tanke på Henrik Hansen, men jeg håber mest af alt at man køber Bo fri i Horsens. Tror også Horsens vil gå med til at give Bo den chance efter det han trods alt har gjort for Horsens.
                Jeg frygter VIRKELIG Glen, det vil jeg simpelthen ikke kunne magte!

                Egentlig interessant om det er noget man har vidst et stykke tid og det bare først er offentliggjort nu, eller om det reelt først lige er sket. Tænker bare på det er ikke længe siden, at man signede Henrik Hansen og hvad nu hvis den nye træner, vil have sin egen assistent eller hvis ham og Henrik ikke matcher sammen? Ikke unormalt de vil have deres egen assistent og hvad så led Henrik Hansen? Blot en tanke...

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                  Bech hjem fra Brøndby som sportsdirektør —> Lav strategien —> Ansæt træneren
                  Hvis det utopiske skulle ske at Bech bliver ansat i OB igen igen. Så er det definitivt slut for mit vedkommende. Det vil betyde at jeg aldrig ville sætte mine ben i nærheden af stadion, eller se en kamp på tv igen. Så længe beslutningstagerne omkring, så vanvittig en beslutning, ville være i nærheden af min klub / eller er højere end 9 fod under jorden.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Tillad mig at le - hans "tydelige spillestil" var ikke den direkte stil, som de pludselig fandt ud af ved vintertid var bedre end det, han brugte alt for meget tid på at implementere.

                    Det var uendeligt brug af Jönsson og hans trækken ind i banen og aflevere bagud eller til siden.

                    Det var ikke Greve lige mod mål eller spring midtbanen over med afleveringer i længderetningen.

                    Han har afleveret en tydelig spillestil, som han kun har brugt et halvt år ud af sine 3 år i klubben på.

                    Igen forsøger OB at omskrive virkeligheden.

                    MvH ChrisOB
                    Vi skal huske på, at Kent pegede på alle sine spillere. Han fandt rigtigt mange spillere fra tidligere klubber, eller anbefalede dem. Brugen af RJ var jo det store prestigeprojekt, og det fejlede totalt, tænk hvis man havde kørt Greve ind med samme antal minutter og samme tillid? Det var også Kent der købte JP til venstrebacken, og da man af desperation bruger ham centralt, viser det sig, at han er bedst der, hvorefter han bliver kasseret til fordel for en middelmådig 1.divisionsspiller. Holdet trillede da bolden meget frem og tilbage, men som David N. så rigtigt sagde, så var det Kents måde at skabe en tryg base i holdet på, men det gav arrogance, hvorefter Davis taktisk og mentalt udspillede Kent.

                    Kent fandt aldrig sin spillestil, det blev noget rod, hvor kantspillet, back-kant relationerne, den centrale midt, angriberrollerne aldrig fungerede optimalt. Alt for mange spillere under Kent har ikke løftet sig, det har været so so med talentudviklingen, holdet har ikke fundet stabilitet, mentalt har holdet mangle ryggrad, ledertyper er ikke blevet udviklet, holdsammensætningen halter.

                    Jeg er ikke imponeret, KN hører til fortiden.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
                      Der er i min bog kun 5 kandidater og 2 af dem er helt urealistiske.

                      De 2 urealistiske:

                      Jess Thorup
                      Keld Bordinggaard

                      De 3 kandidater som det SKAL være en af:

                      David Nielsen
                      Bo Henriksen
                      og min favorit og den mest realistiske:
                      Michael "Generalen" Hemmingsen
                      Hvorfor er Michelsen og Kuhn eksempelvis ikke kandidater? Og hvordan er David Nielsen nogensinde realistisk?

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
                        Der er i min bog kun 5 kandidater og 2 af dem er helt urealistiske.

                        De 2 urealistiske:

                        Jess Thorup
                        Keld Bordinggaard

                        De 3 kandidater som det SKAL være en af:

                        David Nielsen
                        Bo Henriksen
                        og min favorit og den mest realistiske:
                        Michael "Generalen" Hemmingsen
                        David Nielsen anser du simpelthen ikke for at være urealistisk? Han er ny træner i en klub med et større budget end OB, og som lige har slået os ud i play-off. Bordinggaard er nærmest mere realistisk, trods den seneste tids skærmydsler. Hemmingsen skal ganske enkelt ikke være OB-træner - det er ganske enkelt for uambitiøst.

                        Jeg hælder også til Bo H - alternativt Michelsen.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                          Ja, jeg nævnte det da man ikke ville forlænge med vores assistent, at Kent nok hang i en tynd tråd.
                          Jan M er oplagt også med tanke på Henrik Hansen, men jeg håber mest af alt at man køber Bo fri i Horsens. Tror også Horsens vil gå med til at give Bo den chance efter det han trods alt har gjort for Horsens.
                          Jeg frygter VIRKELIG Glen, det vil jeg simpelthen ikke kunne magte!

                          Egentlig interessant om det er noget man har vidst et stykke tid og det bare først er offentliggjort nu, eller om det reelt først lige er sket. Tænker bare på det er ikke længe siden, at man signede Henrik Hansen og hvad nu hvis den nye træner, vil have sin egen assistent eller hvis ham og Henrik ikke matcher sammen? Ikke unormalt de vil have deres egen assistent og hvad så led Henrik Hansen? Blot en tanke...
                          Kunne godt være at der har været dialog i et stykke tid, fordi man ikke har været tilfreds.

                          Comment


                            #58
                            Stor respekt for OB's fortid med det som jeg vil tillade mig at kalde "tonserbold" (har ikke et bedre udtryk, beklager)

                            Men tiden er en anden nu, og OB har haft en anden retning i mange år med et talent-arbejde der er baseret på en teknisk spillestil

                            Det ville i mine øjne være helt forkert med en træner som Bo Henriksen, eller Guld-Glen, de står for den gamle stil - det vil i mine øjne være at "smide baby ud med badevandet" og at starte helt forfra i talent-arbejdet

                            Var i sin tid glad for beslutningen om at hente Kent Nielsen til klubben, har også fortsat stor respekt for ham, der har også været nogle fantastiske kampe ind i mellem, men han har ikke leveret og det var tydeligt, her sidst på sæsonen, at klubben og han var kørt træt i samarbejdet, så dagens fyring er helt forståelig og har været mit gæt siden at OB hyrede ny assistent til den kommende sæson

                            Tror og håber på Jacob Michaelsen

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Gætter på Jakob Michelsen og det ville passe mig fint.
                              Hørte faktisk et rygte om kontakt mellem OB og Michelsen for et stykke tid siden - men slog den hen som vrøvl
                              JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                              JM Barometer 1
                              2 3 4 5 6 7 8 9 10

                              Comment


                                #60
                                Jeg tror faktisk godt man ville kunne lokke en Bo Hansen til Odense.

                                Comment

                                Working...
                                X