Oprindeligt indsendt af sinus
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen slut
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægMan kunne håbe at de kommer med noget, der ikke indikere, at de som sædvanligt er totalt fortørnede over at det her hold kan blive nummer 10. At man kigger lidt nærmere på de mange dårlige kampe vi har spillet. Hvad det er der gør at de helt tætte kampe ikke tilter til vores side og hvorfor aldrig kan komme tilbage fra en kamp vi er bagud. Det er helt sikkert for meget at forlange. Man glæder sig nok blot over at man i foråret har fået bedre gang i målscoringen qua det mere direkte spil og bruger indfasningen af det som forklaring på at det ikke blev helt skarpt defensivt. Derudover får den nok også fuld skrue på jubelskalaen over at Julius og Jørgensen har fået de minutter de har fået.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægHvorfor når du frem til 90,1 og ikke 95 - evnt 90.1-95 %.
GIK VARE UD FRA AT CCN HAR 9,9% MEN HAR DE KUN 5% STIGER NTS ANDEL.
Jeg har altid fundet "goodwill" som et morsomt, noget betænkeligt element i et regnskab. Gad vide hvor meget det er nedskrevet de seneste år - for det bør det.
BLIVER DER OGSÅ.. BLA. NEDSKREV JH EKSTRA PÅ OB I 2017 REGBSKABET. GOODWILL KAN VÆRE MANGE TING MEN JEG HUSKER IKKE OM DET ER SPECIFICERET.
Intern gæld 19 mio. Har du et bud på dette.
HVAD MENER DU? DET ER PENGE OSE SKYLDER ANDRE SELSKABER I KONCERNEN, FORMENTLIGT EJERNE.
Det er vel kun enkelte borgerlige partier og måske en fynsk storklub der tror man kan bespare sig til vækst."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Har i øvrigt hørt, at der er smidt penge i puljen til indkøb - men kan JH forvalte midlerne - sikkert ikke :-(
Der ligger åbenbart også en byggesag til godkendelse i Odense Kommune - men når det er OB skal det tage 12 uger, så der ikke er mistanke om særbehandling.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJeg har stor sympati for KN som menneske - ikke mindst pga. de ting han udtaler her - han er præcis den type, som jeg mener hører til i OB - hvor er det dog bare irriterende at han er afhængig af JH....
Har i øvrigt hørt, at der er smidt penge i puljen til indkøb - men kan JH forvalte midlerne - sikkert ikke :-(
Der ligger åbenbart også en byggesag til godkendelse i Odense Kommune - men når det er OB skal det tage 12 uger, så der ikke er mistanke om særbehandling.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJeg har stor sympati for KN som menneske - ikke mindst pga. de ting han udtaler her - han er præcis den type, som jeg mener hører til i OB - hvor er det dog bare irriterende at han er afhængig af JH....
Det virker utroligt dumt hvis man ved der er 12 ugers behandlingstid og næsten love afklaring i 1.kvartal. Så skal man have indleveret bygningsplanerne i Dec og det tvivler jeg på man har nået
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet er man vel også nød til når man har 7 kontrakt udløb. Men tvivler på man har spyttet meget ekstra i pga omstændighederne. Men håber da
Det virker utroligt dumt hvis man ved der er 12 ugers behandlingstid og næsten love afklaring i 1.kvartal. Så skal man have indleveret bygningsplanerne i Dec og det tvivler jeg på man har nået
Men den lette løsning er naturligvis at OB igen er idioten!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægMåske var man ikke klar over at Odense Kommune har set sig nødsaget til at behandle en stor aktør som OB strengt, ikke mindst i lyset af skandalen i byggesagsafdelingen.
Men den lette løsning er naturligvis at OB igen er idioten!
Det er muligt at du er træt af alt negativiteten herinde. Men hold nu fest hvor er jeg lige så træt af at høre dig som moralens vogter konstant!
Comment
-
... og ja, Kent Nielsen er en sympatisk mand, det er han ... meget venlig og nede på jorden.Last edited by Entusiastens; 17-05-2018, 19:48.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægHvorfor når du frem til 90,1 og ikke 95 - evnt 90.1-95 %.
Jeg har altid fundet "goodwill" som et morsomt, noget betænkeligt element i et regnskab. Gad vide hvor meget det er nedskrevet de seneste år - for det bør det.
Intern gæld 19 mio. Har du et bud på dette.
Det er vel kun enkelte borgerlige partier og måske en fynsk storklub der tror man kan bespare sig til vækst.
https://www.proff.dk/regnskab/odense...r/GRZTIII00LQ/"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet er man vel også nød til når man har 7 kontrakt udløb. Men tvivler på man har spyttet meget ekstra i pga omstændighederne. Men håber da
Det virker utroligt dumt hvis man ved der er 12 ugers behandlingstid og næsten love afklaring i 1.kvartal. Så skal man have indleveret bygningsplanerne i Dec og det tvivler jeg på man har nåetTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Nogen der kan gengive lidt fra denne eller smide den på en pm til mig?
https://www.fyens.dk/Dagens-leder-fr...rtikel/3256536
En Leder fra redaktionschefen på FS om OB og hvorfor det ikke er Thorborgs ansvar at OB får succes
Comment
Comment