Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen slut

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Jeg har efterlyst nøjagtig det samme i Jesper Hansen tråden. Jeg ved ikke om han tænker, at Kent Nielsen har sagt det der skulle siges om sæsonen.
    Jeg vil gerne efterlyse af Stemmer fra Ådalen følger op på det JH-interview, hvor han henviste til at de var midt i en evaluering af den missede top 6. Den evaluering bør JH kunne præsentere nu! Hvad gik galt, hvorfor gik det galt og hvad man gøre for at det ikke går alt igen næste år.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Man kunne håbe at de kommer med noget, der ikke indikere, at de som sædvanligt er totalt fortørnede over at det her hold kan blive nummer 10. At man kigger lidt nærmere på de mange dårlige kampe vi har spillet. Hvad det er der gør at de helt tætte kampe ikke tilter til vores side og hvorfor aldrig kan komme tilbage fra en kamp vi er bagud. Det er helt sikkert for meget at forlange. Man glæder sig nok blot over at man i foråret har fået bedre gang i målscoringen qua det mere direkte spil og bruger indfasningen af det som forklaring på at det ikke blev helt skarpt defensivt. Derudover får den nok også fuld skrue på jubelskalaen over at Julius og Jørgensen har fået de minutter de har fået.
      Gætter på at du rammer rimelig tæt på
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Sæsonen ikke helt slut

        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/stribe...-af-i-korinth/

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Hvorfor når du frem til 90,1 og ikke 95 - evnt 90.1-95 %.

          GIK VARE UD FRA AT CCN HAR 9,9% MEN HAR DE KUN 5% STIGER NT’S ANDEL.

          Jeg har altid fundet "goodwill" som et morsomt, noget betænkeligt element i et regnskab. Gad vide hvor meget det er nedskrevet de seneste år - for det bør det.

          BLIVER DER OGSÅ.. BLA. NEDSKREV JH EKSTRA PÅ OB I 2017 REGBSKABET. GOODWILL KAN VÆRE MANGE TING MEN JEG HUSKER IKKE OM DET ER SPECIFICERET.

          Intern gæld 19 mio. Har du et bud på dette.

          HVAD MENER DU? DET ER PENGE OSE SKYLDER ANDRE SELSKABER I KONCERNEN, FORMENTLIGT EJERNE.

          Det er vel kun enkelte borgerlige partier og måske en fynsk storklub der tror man kan bespare sig til vækst.
          No comments til den sidste del ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg har stor sympati for KN som menneske - ikke mindst pga. de ting han udtaler her - han er præcis den type, som jeg mener hører til i OB - hvor er det dog bare irriterende at han er afhængig af JH....

            Har i øvrigt hørt, at der er smidt penge i puljen til indkøb - men kan JH forvalte midlerne - sikkert ikke :-(

            Der ligger åbenbart også en byggesag til godkendelse i Odense Kommune - men når det er OB skal det tage 12 uger, så der ikke er mistanke om særbehandling.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Jeg har stor sympati for KN som menneske - ikke mindst pga. de ting han udtaler her - han er præcis den type, som jeg mener hører til i OB - hvor er det dog bare irriterende at han er afhængig af JH....

              Har i øvrigt hørt, at der er smidt penge i puljen til indkøb - men kan JH forvalte midlerne - sikkert ikke :-(

              Der ligger åbenbart også en byggesag til godkendelse i Odense Kommune - men når det er OB skal det tage 12 uger, så der ikke er mistanke om særbehandling.
              Ja det er jo ikke godt hvis den menige mand får ondt i bagen.... men lækkert hvis der er penge til indkøb en hylde højere.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Jeg har stor sympati for KN som menneske - ikke mindst pga. de ting han udtaler her - han er præcis den type, som jeg mener hører til i OB - hvor er det dog bare irriterende at han er afhængig af JH....

                Har i øvrigt hørt, at der er smidt penge i puljen til indkøb - men kan JH forvalte midlerne - sikkert ikke :-(

                Der ligger åbenbart også en byggesag til godkendelse i Odense Kommune - men når det er OB skal det tage 12 uger, så der ikke er mistanke om særbehandling.
                Det er man vel også nød til når man har 7 kontrakt udløb. Men tvivler på man har spyttet meget ekstra i pga omstændighederne. Men håber da

                Det virker utroligt dumt hvis man ved der er 12 ugers behandlingstid og næsten love afklaring i 1.kvartal. Så skal man have indleveret bygningsplanerne i Dec og det tvivler jeg på man har nået

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Det er man vel også nød til når man har 7 kontrakt udløb. Men tvivler på man har spyttet meget ekstra i pga omstændighederne. Men håber da

                  Det virker utroligt dumt hvis man ved der er 12 ugers behandlingstid og næsten love afklaring i 1.kvartal. Så skal man have indleveret bygningsplanerne i Dec og det tvivler jeg på man har nået
                  Måske var man ikke klar over at Odense Kommune har set sig nødsaget til at behandle en stor aktør som OB strengt, ikke mindst i lyset af skandalen i byggesagsafdelingen.

                  Men den lette løsning er naturligvis at OB igen er idioten!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Måske var man ikke klar over at Odense Kommune har set sig nødsaget til at behandle en stor aktør som OB strengt, ikke mindst i lyset af skandalen i byggesagsafdelingen.

                    Men den lette løsning er naturligvis at OB igen er idioten!
                    Men hvis nu de ikke var så fucking mongoler til at melde ud og informere kunne det være at der ikke dukkede så mange negative teorier op.. Eller bare undersøge noget så simpelt og så melde det ud. Hvor svært kan det være? Man har en hjemmeside til det samme

                    Det er muligt at du er træt af alt negativiteten herinde. Men hold nu fest hvor er jeg lige så træt af at høre dig som moralens vogter konstant!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      Jeg har stor sympati for KN som menneske - ikke mindst pga. de ting han udtaler her - han er præcis den type, som jeg mener hører til i OB - hvor er det dog bare irriterende at han er afhængig af JH....

                      Har i øvrigt hørt, at der er smidt penge i puljen til indkøb - men kan JH forvalte midlerne - sikkert ikke :-(

                      Der ligger åbenbart også en byggesag til godkendelse i Odense Kommune - men når det er OB skal det tage 12 uger, så der ikke er mistanke om særbehandling.
                      Vil nok mene at OSE/OB har gjort sig fortjent til ikke at stå først på listen.

                      ... og ja, Kent Nielsen er en sympatisk mand, det er han ... meget venlig og nede på jorden.
                      Last edited by Entusiastens; 17-05-2018, 19:48.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Hvorfor når du frem til 90,1 og ikke 95 - evnt 90.1-95 %.

                        Jeg har altid fundet "goodwill" som et morsomt, noget betænkeligt element i et regnskab. Gad vide hvor meget det er nedskrevet de seneste år - for det bør det.

                        Intern gæld 19 mio. Har du et bud på dette.

                        Det er vel kun enkelte borgerlige partier og måske en fynsk storklub der tror man kan bespare sig til vækst.
                        Der blev nedskrevet for ca. 9,8 mio.

                        https://www.proff.dk/regnskab/odense...r/GRZTIII00LQ/
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Det er man vel også nød til når man har 7 kontrakt udløb. Men tvivler på man har spyttet meget ekstra i pga omstændighederne. Men håber da

                          Det virker utroligt dumt hvis man ved der er 12 ugers behandlingstid og næsten love afklaring i 1.kvartal. Så skal man have indleveret bygningsplanerne i Dec og det tvivler jeg på man har nået
                          Det er der, det har jeg personligt kendskab til ... hvorefter jeg fandt ud af at det ikke var nødvendigt at søge :D.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Det er der, det har jeg personligt kendskab til ... hvorefter jeg fandt ud af at det ikke var nødvendigt at søge :D.
                            Så kom vi også lidt frem i køen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Så kom vi også lidt frem i køen
                              :D.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Nogen der kan gengive lidt fra denne eller smide den på en pm til mig?

                                https://www.fyens.dk/Dagens-leder-fr...rtikel/3256536

                                En Leder fra redaktionschefen på FS om OB og hvorfor det ikke er Thorborgs ansvar at OB får succes

                                Comment

                                Working...
                                X