Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen slut

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Andre resultater, så var vi ganske tæt på de 4 bundpladser. Så...
    Andre resultater så var vi i top6 ...

    Vi solgte vel lidt sæsonen da Tingager blev solgt .. havde vi holdt det defensive var vi måske det ene resultat eller to tættere på top6.

    Ikke at det undskylder noget .. det var dårligt købmandsskab, mangel på kontinuitet og endnu et sats der gik skævt ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg tror at Thorborg er tilfreds med JH ja. Ikke med førsteholdet generelt. Her er det jo også spillere, trænere og scouts der fejler. Men hvad mange glemmer er at der er mange mange andre ting i hans job end at købe spillere. Og her tror jeg at JH og Thorborg er pyt og pande.
      Der er andre ting ja, men førsteholdet er stadig hans største ansvar og efter 5 år så mangler der på den konto. Selv de 13-14 årige spillere han overtog i OB og Øens hold burde komme frem nu og der er ikke en spiller eller træner han ikke selv har hentet. Målet var top6 og det er fejlet. Plan B med europakval er fejlet.
      Der er endnu ikke et et forbedret træningsforhold og undskyldningerne kan være mange men det er stadig ikke på plads.

      Han blev hentet til at skabe balance i økonomien, set har han formentligt men det har været på bekostning af alt andet..

      Det burde have konsekvens ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
        Hvordan skal jeg ikke kloge mig på. Men han har skabt et forretningsimperium hvor der kan flyttes midler frem og tilbage mellem forskellige dele af forretningen og hvor han har et netværk af erhvervskontakter - herunder OSE og OB. Der udvises ingen tegn på, at han er interesseret i at anvende OB til andet end ovenstående, og så er vi bedre tjent uden.

        Hvis man vil være moderne fodbold med alle de ulemper, der følger, kunne man i det mindste drive klubben med et mål for øje og en strategi til at udføre det.
        Kender du hans frie likvider han bare kan flytte rundt på? De skattemæssige konsekvenser og den kalkule der ligger bag at han ikke får et ringere afkast andre steder?
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Der er andre ting ja, men førsteholdet er stadig hans største ansvar og efter 5 år så mangler der på den konto. Selv de 13-14 årige spillere han overtog i OB og Øens hold burde komme frem nu og der er ikke en spiller eller træner han ikke selv har hentet. Målet var top6 og det er fejlet. Plan B med europakval er fejlet.
          Der er endnu ikke et et forbedret træningsforhold og undskyldningerne kan være mange men det er stadig ikke på plads.

          Han blev hentet til at skabe balance i økonomien, set har han formentligt men det har været på bekostning af alt andet..

          Det burde have konsekvens ..
          Hørt!!!
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Der er andre ting ja, men førsteholdet er stadig hans største ansvar og efter 5 år så mangler der på den konto. Selv de 13-14 årige spillere han overtog i OB og Øens hold burde komme frem nu og der er ikke en spiller eller træner han ikke selv har hentet. Målet var top6 og det er fejlet. Plan B med europakval er fejlet.
            Der er endnu ikke et et forbedret træningsforhold og undskyldningerne kan være mange men det er stadig ikke på plads.

            Han blev hentet til at skabe balance i økonomien, set har han formentligt men det har været på bekostning af alt andet..

            Det burde have konsekvens ..
            Det tror jeg ikke det får desværre. Sidder og venter på endnu en gang forkromet pladder fra JH.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              #81
              Leif Rasmussen FS opfordrer i denne (betalingsbelagte) artikel OB's bestyrelse til at træffe de nødvendige konsekvenser af de seneste års manglende evne til at krybe opad mod toppen af ligaen - han siger ikke direkte at de skal fyre KN, men det er klart det han skriver mellem linierne, sådan som jeg læser det.
              https://www.fyens.dk/ob/Naturligvis-...rtikel/3255662

              Comment


                #82
                For at gøre lidt status over sæsonen, synes jeg egentligt, at kampen i går fortæller tæt på alt om OBs niveau og tilstand:

                1. Slutproduktet er for dårligt fra for mange af de spillere, som skal afslutte på dette hold. Bedste eksempel er CN, som gør alt rigtigt i situationen, hvor han kommer til afslutning med venstrebenet, indtil selv afslutningen, som er decideret elendig.

                2. Det skarpe indlæg, som skaber chancer, fra backsne ses alt for sjældent, OB har 38 (!) indlæg – men ikke et eneste med kvalitet eller maks et par stykker med nok kvalitet. Barret og Laursen er bare ikke dygtige nok på alle nødvendige parametre til at kunne bringe OB i top 6.

                3. Eskesen har fået nogle kampe nu og han har vist INGENTING. Hans berettigelse bygger på, at han skal udfordre sin direkte modstander og skabe overtalssituationer. Han udfordrer ikke én eneste gang i går; men spiller den til siden eller bagud. Jeg ville så gerne, at han slog igennem. Men jeg må sige, at jeg er skuffet over den måde, han har forsøgt at stemple ind i disse efterhånden mange minutter han har fået. Han skal turde udfordringen med den risiko der nu er for at miste bolden i en udfordring.

                4. Det er uhyggeligt let at score mod OB, efter at man har ændret spillestil. Derudover går der for mange mål ind på standardsituationer. Det er der simpelthen ikke råd til. Man mangler at finde balancen.

                Konklusion: der skal mindst 3 nye kvalitetsspillere til, hvis KNs projekt skal lykkes. Jeg er faktisk rigtig tilfreds med spillestilen – vi spiller mere seværdigt end holdene fra 5-14. Men der mangler kvalitet til at føre stilen ud i livet. Det skal altså være nye spillere, som presser etablerede spillere i reserverollen. Det tror jeg bare ikke på at JH er i stand til at skaffe til de midler han har til rådighed – ja, hvis overhovedet.
                Næste sæson bliver en tro kopi af denne, hvis der ikke forstærkes markant.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  For at gøre lidt status over sæsonen, synes jeg egentligt, at kampen i går fortæller tæt på alt om OBs niveau og tilstand:

                  1. Slutproduktet er for dårligt fra for mange af de spillere, som skal afslutte på dette hold. Bedste eksempel er CN, som gør alt rigtigt i situationen, hvor han kommer til afslutning med venstrebenet, indtil selv afslutningen, som er decideret elendig.

                  2. Det skarpe indlæg, som skaber chancer, fra backsne ses alt for sjældent, OB har 38 (!) indlæg – men ikke et eneste med kvalitet eller maks et par stykker med nok kvalitet. Barret og Laursen er bare ikke dygtige nok på alle nødvendige parametre til at kunne bringe OB i top 6.

                  3. Eskesen har fået nogle kampe nu og han har vist INGENTING. Hans berettigelse bygger på, at han skal udfordre sin direkte modstander og skabe overtalssituationer. Han udfordrer ikke én eneste gang i går; men spiller den til siden eller bagud. Jeg ville så gerne, at han slog igennem. Men jeg må sige, at jeg er skuffet over den måde, han har forsøgt at stemple ind i disse efterhånden mange minutter han har fået. Han skal turde udfordringen med den risiko der nu er for at miste bolden i en udfordring.

                  4. Det er uhyggeligt let at score mod OB, efter at man har ændret spillestil. Derudover går der for mange mål ind på standardsituationer. Det er der simpelthen ikke råd til. Man mangler at finde balancen.

                  Konklusion: der skal mindst 3 nye kvalitetsspillere til, hvis KNs projekt skal lykkes. Jeg er faktisk rigtig tilfreds med spillestilen – vi spiller mere seværdigt end holdene fra 5-14. Men der mangler kvalitet til at føre stilen ud i livet. Det skal altså være nye spillere, som presser etablerede spillere i reserverollen. Det tror jeg bare ikke på at JH er i stand til at skaffe til de midler han har til rådighed – ja, hvis overhovedet.
                  Næste sæson bliver en tro kopi af denne, hvis der ikke forstærkes markant.
                  Mht Eskesen, så passer det altså ikke helt, at han ikke udfordrer. Jeg tog billeder i går, hvor Eskesen flere gange udfordrer sine direkte modstandere. At han så ikke altid lykkes, er en anden side af sagen.
                  Han er ung endnu. Jeg må indrømme, at kan han udvikle sig og steppe lidt op, så tror jeg vi her har en klassespiller i svøb.
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Mht Eskesen, så passer det altså ikke helt, at han ikke udfordrer. Jeg tog billeder i går, hvor Eskesen flere gange udfordrer sine direkte modstandere. At han så ikke altid lykkes, er en anden side af sagen.
                    Han er ung endnu. Jeg må indrømme, at kan han udvikle sig og steppe lidt op, så tror jeg vi her har en klassespiller i svøb.
                    Jeg husker ikke, at han går 100% ind i en udfordring, hvor han forsøger at sætte sin direkte modstander. Men måske har jeg ikke kigget ordentligt efter.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      Jeg husker ikke, at han går 100% ind i en udfordring, hvor han forsøger at sætte sin direkte modstander. Men måske har jeg ikke kigget ordentligt efter.
                      Jeg er så overbevist om, at han af Kent har fået at vide, at han skal koncentrere sig om ikke at begå for mange fejl. Tror jeg læste et interview med Eskesen for ikke ret lang tid siden, at hans fokus var på at spille sikkert.

                      Om det så betyder at han ikke udfordrer mere, skal jeg ikke kunne sige med 100% sikkerhed, men Eskesen ville ikke være den første OB kantspiller med fokus på at spille bolden "til siden og bagud"

                      Han er ung, han skal "files til" og det tror jeg træneren gør ved at bede ham fokusere på at placere sig rigtigt og ikke smide bolde i opspil.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Jeg er så overbevist om, at han af Kent har fået at vide, at han skal koncentrere sig om ikke at begå for mange fejl. Tror jeg læste et interview med Eskesen for ikke ret lang tid siden, at hans fokus var på at spille sikkert.

                        Om det så betyder at han ikke udfordrer mere, skal jeg ikke kunne sige med 100% sikkerhed, men Eskesen ville ikke være den første OB kantspiller med fokus på at spille bolden "til siden og bagud"

                        Han er ung, han skal "files til" og det tror jeg træneren gør ved at bede ham fokusere på at placere sig rigtigt og ikke smide bolde i opspil.

                        MvH ChrisOB
                        Jeg husker bare en kamp for et par uger siden, hvor KN konstant råbte, at han skulle udfordre, når han havde bolden. Så det stemmer ikke så godt overens med det du skriver.
                        Det giver heller ikke mening at sætte en spiller ind, som på papiret kan udfordre, når man er bagud og så skal han spille sikkert. At udfordre = at spille usikkert - men er samtidig største mulighed for at skabe noget, når alt det andet ikke virker.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          For at gøre lidt status over sæsonen, synes jeg egentligt, at kampen i går fortæller tæt på alt om OBs niveau og tilstand:

                          1. Slutproduktet er for dårligt fra for mange af de spillere, som skal afslutte på dette hold. Bedste eksempel er CN, som gør alt rigtigt i situationen, hvor han kommer til afslutning med venstrebenet, indtil selv afslutningen, som er decideret elendig.

                          2. Det skarpe indlæg, som skaber chancer, fra backsne ses alt for sjældent, OB har 38 (!) indlæg – men ikke et eneste med kvalitet eller maks et par stykker med nok kvalitet. Barret og Laursen er bare ikke dygtige nok på alle nødvendige parametre til at kunne bringe OB i top 6.

                          3. Eskesen har fået nogle kampe nu og han har vist INGENTING. Hans berettigelse bygger på, at han skal udfordre sin direkte modstander og skabe overtalssituationer. Han udfordrer ikke én eneste gang i går; men spiller den til siden eller bagud. Jeg ville så gerne, at han slog igennem. Men jeg må sige, at jeg er skuffet over den måde, han har forsøgt at stemple ind i disse efterhånden mange minutter han har fået. Han skal turde udfordringen med den risiko der nu er for at miste bolden i en udfordring.

                          4. Det er uhyggeligt let at score mod OB, efter at man har ændret spillestil. Derudover går der for mange mål ind på standardsituationer. Det er der simpelthen ikke råd til. Man mangler at finde balancen.

                          Konklusion: der skal mindst 3 nye kvalitetsspillere til, hvis KNs projekt skal lykkes. Jeg er faktisk rigtig tilfreds med spillestilen – vi spiller mere seværdigt end holdene fra 5-14. Men der mangler kvalitet til at føre stilen ud i livet. Det skal altså være nye spillere, som presser etablerede spillere i reserverollen. Det tror jeg bare ikke på at JH er i stand til at skaffe til de midler han har til rådighed – ja, hvis overhovedet.
                          Næste sæson bliver en tro kopi af denne, hvis der ikke forstærkes markant.
                          Enig mht alt undtagen Eske. Jeg syntes han er et frisk pust og en energi bombe når han kommer ind.
                          Jeg ser et kæmpe potentiale i ham. Det er Kent der har pillet ungdommens vildskab ud af ham uden tvivl. Men den skal nok vende tilbage med tiden

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Jeg er så overbevist om, at han af Kent har fået at vide, at han skal koncentrere sig om ikke at begå for mange fejl. Tror jeg læste et interview med Eskesen for ikke ret lang tid siden, at hans fokus var på at spille sikkert.

                            Om det så betyder at han ikke udfordrer mere, skal jeg ikke kunne sige med 100% sikkerhed, men Eskesen ville ikke være den første OB kantspiller med fokus på at spille bolden "til siden og bagud"

                            Han er ung, han skal "files til" og det tror jeg træneren gør ved at bede ham fokusere på at placere sig rigtigt og ikke smide bolde i opspil.

                            MvH ChrisOB
                            Enig. 1000000 gange hellere ham end Fellah

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Jeg husker bare en kamp for et par uger siden, hvor KN konstant råbte, at han skulle udfordre, når han havde bolden. Så det stemmer ikke så godt overens med det du skriver.
                              Det giver heller ikke mening at sætte en spiller ind, som på papiret kan udfordre, når man er bagud og så skal han spille sikkert. At udfordre = at spille usikkert - men er samtidig største mulighed for at skabe noget, når alt det andet ikke virker.
                              Det er meget muligt, men det er også samme træner som skriger “ÆÆÆJ!”, hvis han mister bolden, og som efter de første par indhop kommenterede på, at omverden kun fokuserede på de gode aktioner og ikke så alle de fejl, Eskesen lavede. Læg dertil, at Greve bænkes så snart lejligheden byder sig. Typer som Greve og Eske er uforudsigelige, på godt og ondt, og det virker ikke til at være Kents kop the

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Enig mht alt undtagen Eske. Jeg syntes han er et frisk pust og en energi bombe når han kommer ind.
                                Jeg ser et kæmpe potentiale i ham. Det er Kent der har pillet ungdommens vildskab ud af ham uden tvivl. Men den skal nok vende tilbage med tiden
                                Har det på lige måde. Ham kom ind også i går med god energi, prøvede noget og sparkede flere gange. Selvom der var også aktioner og indlæg som mislykkede var det hæderligt hvad drengen viste i går.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X