Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen slut

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
    Undskyld, jeg beklager, at jeg kommer med en kommentar på så lavt et niveau. I debattere virkelig på et højt plan herinde, og jeg nyder at læse med. Derfor er det dumt af mig at bidrage med sådan kommentar. Jeg er bare så ked af, at tiden med Jesper Hansen bliver ved, og ved, og ved, og ved. Det er som et mareridt, der aldrig slutter.
    Det skal du sgutte undskylde over. Hvis der er noget vi ved noget om så er det frustationen over den sportslige ledelse i OB. Det kammer usageligt over til tider

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Man er blevet “tydelig” i sit spil og man er “gode på bolden” gætter jeg på
      Jeg forstår det helt ærligt ikke. Silkeborg er også gode på bolden, men de er "tydeligvis" dårlige til at forsvare, og de er "tydeligvis" tæt på at rykke ned.

      Jeg gad godt vide, hvad der ligger dybere bag at være spillemæssigt tilfredse, for det betyder jo tydeligvis ikke en fremgang i resultaterne. Er det fordi, at man mener, at der er en bestemt måde at spille fodbold på, som er den rigtige, og hvordan er man i så fald kommet frem til det.

      Comment


        #63
        Det fodbold vi spiller er ikke til de ambitioner vi har. Så kan man være nok så tilfreds med spillet.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Jeg forstår det helt ærligt ikke. Silkeborg er også gode på bolden, men de er "tydeligvis" dårlige til at forsvare, og de er "tydeligvis" tæt på at rykke ned.

          Jeg gad godt vide, hvad der ligger dybere bag at være spillemæssigt tilfredse, for det betyder jo tydeligvis ikke en fremgang i resultaterne. Er det fordi, at man mener, at der er en bestemt måde at spille fodbold på, som er den rigtige, og hvordan er man i så fald kommet frem til det.
          Tror umiddelbart at man selv mener at man nu spiller den type fodbold man gerne vil. Man mangler bare lige den sidste skarphed

          At vi andre så har en anden mening....

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Tror umiddelbart at man selv mener at man nu spiller den type fodbold man gerne vil. Man mangler bare lige den sidste skarphed

            At vi andre så har en anden mening....
            Jamen der er da fremgang at spore. Det fungerer da pænt midt på banen når græsset er godt, bolden har det rette lufttryk og modstanderen ikke er for dygtig. Men det er ikke kun skarpheden, det er hele det offensive set up som kent og co har arbejdet stenhårdt på til træning i måneds- hvis ikke årevis, der ganske simpelt ikke fungerer. Og det er trænerens ansvar. Ikke spillernes.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Jamen der er da fremgang at spore. Det fungerer da pænt midt på banen når græsset er godt, bolden har det rette lufttryk og modstanderen ikke er for dygtig. Men det er ikke kun skarpheden, det er hele det offensive set up som kent og co har arbejdet stenhårdt på til træning i måneds- hvis ikke årevis, der ganske simpelt ikke fungerer. Og det er trænerens ansvar. Ikke spillernes.
              Der vil jeg ellers godt gå med til at der er sket fremskridt. Selv på kampe, hvor vi føler at have tabt på de andres bedre effektivitet, så scorer vi 4 mål over 2 kampe, hvilket jo burde være nok. Jeg føler også vi har været en større trussel i felterne end vi var i hele efteråret, men der er da noget at arbejde med endnu, for det ligegyldige boldflytteri uden risiko når bolden ryger ud på vores backs er stadig for fesent, da de bare kan gøre det konpakt, hvis ikke vi får noget uventet fra den front.

              Lige nu synes jeg bare at tabet af Tingager har været for stort. Erstatningen er for usikker både med og uden bold, og det har smittet af på hele bagkæden ikke at have den her stærke fyr, som kunne heade det hele væk, holde sine markeringer og skille sig fornuftigt af med bolden. Det er førsteprioritet at finde en dygtig spiller derned til, foruden en god målmand når gryte sælges.

              Ellers synes jeg generelt holdet periodevis viser at de spiller god fodbold. Det kræver indtil videre bare at vi ikke kommer bagud i kampene, for så bliver det mere forkrampet, og statistikkerne viser også at vi jo aldrig fåg vendt slaget. Derfor skal der i hvert fald også ses ind i, hvorfor vi ikke kan ryste en enkelt scoring af os.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Hvad betyder det at være spillemæssigt godt tilfreds?
                At vi var kun forbandet, som altid.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                  Der skal sinpelthen ske noget. Det skriger jo også til himlen at man sætter en ugidelig Edmundsson på banen.

                  Det må da også være demoraliserende for Greve, at han er holdets bedste spiller i lang tid, og så bliver bænket 😵

                  Man sælger Tingager uden at have noget kvalitet klar.

                  Desler har ikke udviklet sig, tværtimod.

                  JJT har ikke udviklet sig, tværtimod.

                  Masser af dårlige fyld-indkøb.

                  Ud med Kent, ud med Jesper Hansen, ud med Thorborg.

                  Jeg har aldrig oplevet mere demoraliserende stemming blandt klubbens fans.

                  Dårlige boder, dårlige langsomme bolddrenge/piger.

                  Det hele er bare lort.
                  Ja, med Tingager solgte vi vores defensive stabilitet - og dermed chancen at opnå top-6-målsætning. At derudover Gryte viste sig menneskeligt i foråret og uden mirakelredninger gjorte det endnu værre.
                  Men mest bekymrer mig hvad der sker om Greve. Håber ham holder hoved højt og flygter ikke i sommeren men håber og venter som så mange af os på en anden træner.
                  Ny træner, gerne ny sportsdirektør og endelig en ærlig kommunikation til os fans i sted af den dumme og latterlige snak vi hørte så ofte i de sidste år. (Så ville jeg endda undvære pølsemix uden at brokke mig)
                  Hent en leder for holdet, forstærkelse for cf og især en træner som kan motivere og indstille et hold og som hænger ikke fast på en spilleidé men som skaber en spilleidé med og for holdet ham har til rådighed.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #69
                    Hold nu kæft hvor vi en flok tamme tigere Odense.. i mine unge dage, havde der da i det mindste været protester i Ådalen over sådan en præstation.., men vi er åbenbart blevet sådan en taberklub der bare æder lorten...

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Hvad betyder det at være spillemæssigt godt tilfreds?
                      Det betyder at vi har været godt med i nogle af kampene mod de gode modstandere som da FCM lod os være med i kampen efter de havde afgjort den , og vi har spillet godt mod nogle af de dårlige som da vi spillede bedst mod Sønderjyske og tabte 3-0 , eller spillede bedst i de 2 play off kampe mod AGF . .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Kent siger sæsonen har været en skuffelse resultatmæssigt. Ikke spillemæssigt generelt.

                        https://www.fyens.dk/sport/OB-traene...rtikel/3255503

                        Kunne godt lyde som om at der kommer defensiv forstærkning(er)
                        Grytebust er pt ikke tæt på skifte
                        Det kunne gode lyde som om vi godt kan forberede os på en ny sæson med ufarligt ligegyldigt boldflytteri hvor modstanderne straffer os når vi tror vi har greb om kampen pga vores høje men ufarlige boldbesiddelse. Men fedt at der nogle af modstanderne der frygter dele af vores spil.
                        Vi kunne virkelig godt trænge for at der kom nogle taktisk nye øjne på vores klub/hold og jeg tror ikke Henrik Hansen er nok.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
                          Hold nu kæft hvor vi en flok tamme tigere Odense.. i mine unge dage, havde der da i det mindste været protester i Ådalen over sådan en præstation.., men vi er åbenbart blevet sådan en taberklub der bare æder lorten...
                          Ja man kan kun grine af “ protesten “ Med banneret : JH eller os ..
                          Tom , tam og nytteløst lille pip som stoppede da ledelsen fik banneret fjernet på stadion .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Ja man kan kun grine af “ protesten “ Med banneret : JH eller os ..
                            Tom , tam og nytteløst lille pip som stoppede da ledelsen fik banneret fjernet på stadion .
                            Det er vel ikke kun dem der skal føle sig forurettede, men snarere alle OB-fans. Det er altså ikke kun de uofficielles ansvar, at afholde protester, organisere og skabe stemning, selvom det efterhånden virker sådan. Det er et fælles ansvar, og de uofficielle har - trods fejl undervejs - som de eneste holdt fanen bare nogenlunde højt både på stadion og på aways. Det skal man godt nok ikke negligere.

                            Comment


                              #74
                              Det eneste der glæder mig i disse dage, det er Thomas Mikkelsen. Hans temperament og attitude er alt det jeg ønsker af OB spillere. Han har været på bænken hele sæsonen, men han lever sig simpelthen så meget med - og elsker jeg ham for.

                              Også sidst vi mødte og tabte til AGF hjemme, der var han hurtigt inde på banen og klar til at kvæle Mikanovic, og slå de resterende spillere ned.. Måske også en af hans egne. Haha

                              David Nielsen fik også lige et ord med i går, kan jeg se.

                              https://mobile.twitter.com/FrejElbae...556160/video/1

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                                Det kunne gode lyde som om vi godt kan forberede os på en ny sæson med ufarligt ligegyldigt boldflytteri hvor modstanderne straffer os når vi tror vi har greb om kampen pga vores høje men ufarlige boldbesiddelse. Men fedt at der nogle af modstanderne der frygter dele af vores spil.
                                Vi kunne virkelig godt trænge for at der kom nogle taktisk nye øjne på vores klub/hold og jeg tror ikke Henrik Hansen er nok.
                                Mon det er fordi modstandrene også er ved at kede sig ihjel over vores boldflytteri at der er mogle af dem frygter os ?
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X