Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD - OB-AGF 13. maj 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hørte jeg to til bredden, nogle op fra ungdomsafdelingen og 3-4 til start11 med begrundelse i 7 udløb der ikke var fra start11?

    Vi spillede til mere men er ikke så effektive som AGF til at forvalte vores muligheder .....

    Kigger man på noget til start11 angrebet?
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
      Vildt i begge kampe. Flest chancer. Mest boldbesiddelse. Men stadig ikke nok til at gå videre mod et ringe AGF hold
      det er jo set før....hjælper jo ikke noget at man bliver ved med at bilde sig selv ind man er bedre, selv eksperterne køber den tankegang - men når ikke man kan forsvare eller score på sine chancer hvad hjælper det så?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Hørte jeg to til bredden, nogle op fra ungdomsafdelingen og 3-4 til start11 med begrundelse i 7 udløb der ikke var fra start11?

        Vi spillede til mere men er ikke så effektive som AGF til at forvalte vores muligheder .....

        Kigger man på noget til start11 angrebet?
        Jeg hørte det som et par stykker til start-11..
        Men han ved jo nok også godt at vi som minimum mister Gryte

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Hørte jeg to til bredden, nogle op fra ungdomsafdelingen og 3-4 til start11 med begrundelse i 7 udløb der ikke var fra start11?

          Vi spillede til mere men er ikke så effektive som AGF til at forvalte vores muligheder .....

          Kigger man på noget til start11 angrebet?
          Lød som 2-3 unge, 2 til start 11 og 2 til bredden

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Hørte jeg to til bredden, nogle op fra ungdomsafdelingen og 3-4 til start11 med begrundelse i 7 udløb der ikke var fra start11?

            Vi spillede til mere men er ikke så effektive som AGF til at forvalte vores muligheder .....

            Kigger man på noget til start11 angrebet?
            mente heller ikke der var hele 7 udløb - men ja det var hvad kent sagde. Men det er jo også det der skal til - start 11 skal styrkes og så skal bredden være bedre.....

            Syntes jo lidt der mangler over det hele. Skal tverskov spille på midt - så skal forsvaret i den grad styrkes - og midtbanen....tverskov / jjt ser fin ud - men her kunne også bruges noget mere.

            AK har haft en ok sæson - men sidder stadig ikke med samme følelse af han er "skarp" - syntes han brænder for meget. Helenius....har da fået scoret en del så man kan jo håbe han så småt er på vej i gang. Og hvad med fester?.....

            Faktisk syntes jeg vi over-all har en fornuftig trup - MEN der mangler bare noget mere top niveau.....

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Det havde vi ikke ..

              Ikke så meget pis fra KEP men konsekvens ....?

              Forsvarsfejl og manglende effektivitet .... kommer det som en overraskelse? Ikke herinde ....
              Ja det opsummerer det meget godt. I forhold til, hvor meget vi sværmer omkring agf's felt i forhold til de er i vores ende, så er det jo grotesk at vi lukker 6 mål ind. At vi scorer 4 er jo egentlig godkendt, selvom der var chancer til mere, men det her agf-hold må jo aldrig få så mange mål, selvom man må anerkende deres kynisme.
              Ekstremt skuffende. Der er simpelthen noget helt mentalt der skal arbejdes med, for det kan jo ikke passe at man kan glemme at spille fodbold, bare fordi at man kommer bagud. Det gør vi bare altid. Det er ingen undskyldning, men det er garanteret en del af forklaringen på at spillet ikke bliver bedre i dag. Vi havde garanteret set bedre ud, hvis ikke de får deres 1-0 mål.
              Det er sgu tomt luge nu!!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                Jeg hørte det som et par stykker til start-11..
                Men han ved jo nok også godt at vi som minimum mister Gryte
                Han har spillet et dårligt forår, eller et mindre godt forår. Jeg ville ikke være overrasket, hvis han stadigvæk er her i næste sæson også.

                Comment


                  Undskyld....

                  Jeg prøvede men Jeg giver sku op...............

                  Jesper og jeg vil ikke det samme........
                  Niels og jeg er mere enige i FM end IRL.............

                  Jeg vil kigger med herinde, og så undskylde alt andet, spillerne vil bare OB ligeså meget som os, Trænerne (JB & KN) og sportsdirektør (JH) vil det bare ikke på samme niveau, tænk hvis OB var en superliga klub...
                  Undskyld det er vi, jeg mener hvis vi var en superliga klub der havde ambitioner..
                  Undskyld det har vi (SKAL i TOP 6), men tænk nu hvis klubben levede op til det. F*ck det ville være godt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                    Må indrømme at jeg egentlig er ret positiv på OBs vegne. Vi er væsentlig bedre end AGF over to kampe, men taber. Nej, det bedste hold vinder ikke altid.
                    Jeg synes OB gør rigtig mange ting rigtigt, og alt efter hvor godt og skidt transfervindue går, så er jeg positiv (selvom jeg er skuffet nu).
                    Men kan godt se at høtyven er taget frem hos mange. Det kan ikke være disse to kampe, som er årsagen.
                    Den var været fremme her siden vi købte Kirkeskov og alle de andre sekundaspillere for millionbeløb.
                    OB: Danske mestre i 2075/6

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Hørte jeg to til bredden, nogle op fra ungdomsafdelingen og 3-4 til start11 med begrundelse i 7 udløb der ikke var fra start11?

                      Vi spillede til mere men er ikke så effektive som AGF til at forvalte vores muligheder .....

                      Kigger man på noget til start11 angrebet?
                      Kun Mathias Jørgensen kommer til mm et salg af en angriber kan sætte os på angriber jagt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                        Må indrømme at jeg egentlig er ret positiv på OBs vegne. Vi er væsentlig bedre end AGF over to kampe, men taber. Nej, det bedste hold vinder ikke altid.
                        Jeg synes OB gør rigtig mange ting rigtigt, og alt efter hvor godt og skidt transfervindue går, så er jeg positiv (selvom jeg er skuffet nu).
                        Men kan godt se at høtyven er taget frem hos mange. Det kan ikke være disse to kampe, som er årsagen.
                        Hvis man troede på det før sidste sæson, kan man ligeså godt tro på det igen ja.

                        Vi spiller fint med bolden indtil vi rammer sidste tredjedel, vi forsvarer os ikke særligt godt, vi er svage på dødbolde, vi kan ikke vinde på udebane, og vi kan fremfor alt ikke vinde, når det spidser til.

                        Men at blive nr. 9 i grundspillet, nr. 10 i den endelige stilling, og slutte hele miséren af med at lukke 6 mål ind i to kampe til det 3. mindst scorende hold i rækken, kan jeg ikke gennemskue de positive tendenser i. Med mindre, at Superligaen næste sæson overgår til en struktur, hvor det handler om at være gode til at spille bolden op på sidste tredjedel.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                          Må indrømme at jeg egentlig er ret positiv på OBs vegne. Vi er væsentlig bedre end AGF over to kampe, men taber. Nej, det bedste hold vinder ikke altid.
                          Jeg synes OB gør rigtig mange ting rigtigt, og alt efter hvor godt og skidt transfervindue går, så er jeg positiv (selvom jeg er skuffet nu).
                          Men kan godt se at høtyven er taget frem hos mange. Det kan ikke være disse to kampe, som er årsagen.
                          AGF mangler 3 nøglespillere. Vi har ingen defensiv struktur når et hold som GF stort set score efter behag. Der skal 2 CF af høj styrke til for vi flytter os. Når vi begynder at spille til nul, så vil målene også komme i den anden ende. Ser dog gerne at vi også får en rigtig targetman, så vi kan ændre spillestil under vejs.

                          Comment


                            P.S. stop blaiming Sten for det her.
                            Han vælger ikke Tingager skal væk.

                            Jesper ødelagde vores hold endnu engang, og I der mener anderledes bør hoppe I Odense havn.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              P.S. stop blaiming Sten for det her.
                              Han vælger ikke Tingager skal væk.

                              Jesper ødelagde vores hold endnu engang, og I der mener anderledes bør hoppe I Odense havn.
                              Jeg tror ingen blamer Sten, slet ikke. Tinager ville jo selv væk, så hvad ville alternativet være? At have en utilfreds/skuffet spiller rendende, og når man ovenikøbet får mulighed for en god pengesum, så forstår jeg egentlig godt at JH og co. Handlede på det.

                              Comment


                                Foran 2-1 ved pausen i Aarhus, men på 3 halvlege taber vi 5-2...

                                Vilje? Tjaa tjoo, den var der da i perioder, men det er slet ikke nok, og da AGF banker sidste søm i kisten, ser vi da også et grotesk dårligt tilbageløb, endda af en indstiftet spiller, som bare dalrer tilbage stille og roligt og helt stopper op og kigger på AGF lukker opgøret. Skandaløst ringe!!!

                                ... men nu kan den megen snak om FcN eller FcK da forstumme. Forstod sgu aldrig helt folk herinde allerede var så langt fremme. Må være varmen!

                                Endnu en sæson hvor vi ikke har flyttet os. Hvor længe skal det blive ved???
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X