Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD - OB-AGF 13. maj 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Også sygt al den tidsudtræk AGF fik lov til der. Tror 3-4 gange i anden halvleg skulle deres målmand da lige have noget at drikke inden han skulle sparke målspark

    Comment


      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
      Også sygt al den tidsudtræk AGF fik lov til der. Tror 3-4 gange i anden halvleg skulle deres målmand da lige have noget at drikke inden han skulle sparke målspark
      De gør jo bare hvad alle andre på vores niveau ville gøre.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
        Jeg tror ingen blamer Sten, slet ikke. Tinager ville jo selv væk, så hvad ville alternativet være? At have en utilfreds/skuffet spiller rendende, og når man ovenikøbet får mulighed for en god pengesum, så forstår jeg egentlig godt at JH og co. Handlede på det.
        enig - det var det eneste der var at gøre. Forhåbentlig kommer vi til at se mere af det. Unge spillere - egne eller hentet i lavere divisioner der slå igennem og bliver solgt.
        Det vil givetvis gøre godt for pengepungen men også evnen til at tiltrække nye folk - når de kan se muligheden for at komme videre via OB.
        - FCN er jo fantastiske til det - de sender dem afsted i en lind strøm og hiver bare nye unge folk ind....

        Men havde da gerne set Tingager blive et par sæsoner mere ;)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Foran 2-1 ved pausen i Aarhus, men på 3 halvlege taber vi 5-2...

          Vilje? Tjaa tjoo, den var der da i perioder, men det er slet ikke nok, og da AGF banker sidste søm i kisten, ser vi da også et grotesk dårligt tilbageløb, endda af en indstiftet spiller, som bare dalrer tilbage stille og roligt og helt stopper op og kigger på AGF lukker opgøret. Skandaløst ringe!!!

          ... men nu kan den megen snak om FcN eller FcK da forstumme. Forstod sgu aldrig helt folk herinde allerede var så langt fremme. Må være varmen!

          Endnu en sæson hvor vi ikke har flyttet os. Hvor længe skal det blive ved???
          Det værste var jo, at det ikke bare var fans der var så langt henne, det var klubben selv. Flere gange nænvte spillerne det selv som et klart mål, inden man overhovedet havde spillet sig frem til at få muligheden for at spille om den plads. Og den one-uppede man da lige i dag, ved ikke at tage afsked før kampen med folk som Joan, Jönsson, Thrane, Pereira osv., som man gjorde det i Hobro før dagens kamp, da de tog afsked med Justesen, Antipas og Kopplin. Arrogancen er sikkert så stor, at man slet ikke havde overvejet, at det her kunne blive OBs sidste kamp, imens de herrer er i klubben.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
            De gør jo bare hvad alle andre på vores niveau ville gøre.
            Præcis. Hold kæft hvor ville noget kynisme og pragmatik klæde OB, i stedet for det evindelige villen spille eget spil. Det har vi set resultaterne af nu.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Foran 2-1 ved pausen i Aarhus, men på 3 halvlege taber vi 5-2...

              Vilje? Tjaa tjoo, den var der da i perioder, men det er slet ikke nok, og da AGF banker sidste søm i kisten, ser vi da også et grotesk dårligt tilbageløb, endda af en indstiftet spiller, som bare dalrer tilbage stille og roligt og helt stopper op og kigger på AGF lukker opgøret. Skandaløst ringe!!!

              ... men nu kan den megen snak om FcN eller FcK da forstumme. Forstod sgu aldrig helt folk herinde allerede var så langt fremme. Må være varmen!

              Endnu en sæson hvor vi ikke har flyttet os. Hvor længe skal det blive ved???
              Det vil blive ved til vi får en sportsdirektør som kan sammensætte en trup og en træner som sætte op et hold. Og hvis de ville undgå den dumme snak vi hører nu årevis af begge så ville det være en fantastisk bonus.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Foran 2-1 ved pausen i Aarhus, men på 3 halvlege taber vi 5-2...

                Vilje? Tjaa tjoo, den var der da i perioder, men det er slet ikke nok, og da AGF banker sidste søm i kisten, ser vi da også et grotesk dårligt tilbageløb, endda af en indstiftet spiller, som bare dalrer tilbage stille og roligt og helt stopper op og kigger på AGF lukker opgøret. Skandaløst ringe!!!

                ... men nu kan den megen snak om FcN eller FcK da forstumme. Forstod sgu aldrig helt folk herinde allerede var så langt fremme. Må være varmen!

                Endnu en sæson hvor vi ikke har flyttet os. Hvor længe skal det blive ved???
                det er vel så det eneste positive - nu kan ledelsen ikke bruge nogle gode resultater i slutspillet som undskyldning. Det må være tydeligt for enhver at der mangler kvalitet - og noget mere kynisme. Ihvertfald hvis man for alvor ønsker at blande sig i top 6

                Comment


                  Forstår heller ikke hva Lund laver i det midterforsvar. Ham periea i de då kampe han fik derinde gjorde der super. Lund har ikke lavet andet end ar koste mål og være usikker. Ved godt økonomien ikke er til ar hente stjerne spillere. Men shor hvor har JH of KN lavet mange fejlkøb. Man ser sgu flere andre klubber hente fine spillere til billige penge

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                    Forstår heller ikke hva Lund laver i det midterforsvar. Ham periea i de då kampe han fik derinde gjorde der super. Lund har ikke lavet andet end ar koste mål og være usikker. Ved godt økonomien ikke er til ar hente stjerne spillere. Men shor hvor har JH of KN lavet mange fejlkøb. Man ser sgu flere andre klubber hente fine spillere til billige penge
                    Jeg synes nu godt at jeg kan se potentialet i Lund, men du har ret. Han har ikke ligefrem været en klassespiller.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      mente heller ikke der var hele 7 udløb - men ja det var hvad kent sagde. Men det er jo også det der skal til - start 11 skal styrkes og så skal bredden være bedre.....

                      Syntes jo lidt der mangler over det hele. Skal tverskov spille på midt - så skal forsvaret i den grad styrkes - og midtbanen....tverskov / jjt ser fin ud - men her kunne også bruges noget mere.

                      AK har haft en ok sæson - men sidder stadig ikke med samme følelse af han er "skarp" - syntes han brænder for meget. Helenius....har da fået scoret en del så man kan jo håbe han så småt er på vej i gang. Og hvad med fester?.....

                      Faktisk syntes jeg vi over-all har en fornuftig trup - MEN der mangler bare noget mere top niveau.....
                      Helenius har scoret en del fordi gan desværre tager vires straffespark
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                        Forstår heller ikke hva Lund laver i det midterforsvar. Ham periea i de då kampe han fik derinde gjorde der super. Lund har ikke lavet andet end ar koste mål og være usikker. Ved godt økonomien ikke er til ar hente stjerne spillere. Men shor hvor har JH of KN lavet mange fejlkøb. Man ser sgu flere andre klubber hente fine spillere til billige penge
                        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                        Jeg synes nu godt at jeg kan se potentialet i Lund, men du har ret. Han har ikke ligefrem været en klassespiller.
                        Sjovt nok gik vi fra en forsvar der lukkede få mål ind da Lund overtog for Tingager.. Ikke at jeg kun bebrejder Lund. For han gør hvad han kan.
                        Men han har simpelthen ikke niveau andet til bænken max. Vi må bebrejde Kent og Jesper for at købe og bruge ham.
                        For god er han ikke. Vi ser det ikke i fuldt flor nu men bare vent til vi kommer op mod Top 6 hold igen. Så kommer sandheden frem

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Helenius har scoret en del fordi gan desværre tager vires straffespark
                          Straffesparksmål tæller selvfølgelig ligeså meget som alle andre mål i en fodboldkamp, men når man skal bedømme kvaliteten af en angriber, er det ikke særligt relevant. Trækker vi straffesparkene fra er fakta jo, at AK fik lavet 14 kasser, Festersen 6 og Helenius 5. Med tanke på, at han er hentet ind på en af truppens højere lønninger, og har fået næsten dobbelt så mange minutter som Festersen, så er det for mig stadig en meget ringe sæson.

                          Spillet har så absolut været bedre i foråret end i efteråret, men modstanden har så også været ringere. Jeg har svært ved at se, at vi skal tage det som et tegn på, at der er meget bedre ting i vente. Jönsson leverede også et rigtigt flot forår sidste år, en del flottere end Helenius, men det kom jo også på baggrund af ringere modstand og viste sig slet ikke at pege ind i næste sæson.

                          Helenius ligner endnu en spiller der ikke lever op til det han får for at spille her, og som ikke har niveau til at skulle være en bærende kraft og en af klubbens profiler. Jeg håber rigtigt meget på, at man sonderer terrænnet og formår at finde en ny klub til ham i sommervinduet.

                          Comment


                            Kenneth Emil er frustreret over, at vi igen står som taber mod AGF.

                            http://obstruktion.dk/kep-frustreren...-til-agf-igen/

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Straffesparksmål tæller selvfølgelig ligeså meget som alle andre mål i en fodboldkamp, men når man skal bedømme kvaliteten af en angriber, er det ikke særligt relevant. Trækker vi straffesparkene fra er fakta jo, at AK fik lavet 14 kasser, Festersen 6 og Helenius 5. Med tanke på, at han er hentet ind på en af truppens højere lønninger, og har fået næsten dobbelt så mange minutter som Festersen, så er det for mig stadig en meget ringe sæson.

                              Spillet har så absolut været bedre i foråret end i efteråret, men modstanden har så også været ringere. Jeg har svært ved at se, at vi skal tage det som et tegn på, at der er meget bedre ting i vente. Jönsson leverede også et rigtigt flot forår sidste år, en del flottere end Helenius, men det kom jo også på baggrund af ringere modstand og viste sig slet ikke at pege ind i næste sæson.

                              Helenius ligner endnu en spiller der ikke lever op til det han får for at spille her, og som ikke har niveau til at skulle være en bærende kraft og en af klubbens profiler. Jeg håber rigtigt meget på, at man sonderer terrænnet og formår at finde en ny klub til ham i sommervinduet.
                              Vi er helt enige , Helenius vinder vel kun en duel i dag , og generelt er hans første berøring også hans sidste . At aflevere til ham er lige som at sparke bolden ind på et træ , du aner ikke hvilken retning den kommer retur i .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
                                Hvor er vores indlæg håbløse, vi fortjener det sgu ikke
                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Det er jo som sidst år vi møder de dårlige hold. Straks er der nogen som syntes det ser godt ud. Vi har ikke flytte os 10 cm frem.
                                Jeg synes det nogen gange så klart bedre ud midt på banen, så jeg hører til dem, der er med på, der har været fremskridt. Men det nytter så lidt, når det offensive trænes forkert. Jeg tror næste træner ikke skal have haft sin aktive tid i forsvarskæden - som f.eks Kent og Lars Olsen. Det er en fordel at have set fodboldkampe lidt længere fremme på banen, tror jeg.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X