Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD - OB-AGF 13. maj 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    https://www.instagram.com/p/BiwzDuqnqjt4fT7X1w2tccx0Qui0G_fh2VG0XI0/?taken-by=odinsdrenge


    • odinsdrenge:

      Her er Odenses statement og udtalelse omkring i går:

      Kernen af Odenses friske drenge og dele af ultras miljøet begav sig på en tur fra et ukendt sted for at hilse på de langrejsende Aarhusianske drenge i Odenses stræder. 30-35 mand bevægede sig op i mod de daværende 100-200 personer der sad på en bar et stykke væk i Odense.

      Da vi ankommer placere vi os 30-50 meter fra deres bar og venter på at Aarhus’s friske skal løbe frem da der på daværende tidspunkt intet politi er i mellem os. Odense bliver stående af den grund velvidende om at der også er mange officielle fans iblandt. Efter at vi har ventet på at de skulle løbe frem og kun har modtaget skældsord, får politiet møvet sig igennem Aarhus og brudt os på midten. Efter vi har stået der i 30 sek ca og modtaget samtlige slag fra knipler vælger vi simpelthen at trække os, hvor først da vi løber fra stedet, løber samtlige Aarhus fans frem og råber bag politiet som eftersætter os og vi bliver anholdt i en park tæt på hvor vi bliver omringet og slået ned med knipler og med hunde på stedet. Vores drenge bliver anholdt og tilbageholdt til sent på aftenen.
    Drenge fra Odense- ikke OBs drenge.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Ja vi må håbe betjentene huskede at oplyse deres identitet inden de tilbageholdt de maskerede drenge , og selvfølgelig at de ikke tog for hårdt fat ;-)
    Det var ikke sjovt før og det er heller ikke sjovt nu.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    Sikke de piver. Man må ikke slås med hinanden i vores samfund, så det er da helt fint, at politiet tilbageholder dem.
    Ja vi må håbe betjentene huskede at oplyse deres identitet inden de tilbageholdt de maskerede drenge , og selvfølgelig at de ikke tog for hårdt fat ;-)

    Leave a comment:


  • StateTrooper
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    https://www.instagram.com/p/BiwzDuqnqjt4fT7X1w2tccx0Qui0G_fh2VG0XI0/?taken-by=odinsdrenge


    • odinsdrenge:

      Her er Odenses statement og udtalelse omkring i går:

      Kernen af Odenses friske drenge og dele af ultras miljøet begav sig på en tur fra et ukendt sted for at hilse på de langrejsende Aarhusianske drenge i Odenses stræder. 30-35 mand bevægede sig op i mod de daværende 100-200 personer der sad på en bar et stykke væk i Odense.

      Da vi ankommer placere vi os 30-50 meter fra deres bar og venter på at Aarhus’s friske skal løbe frem da der på daværende tidspunkt intet politi er i mellem os. Odense bliver stående af den grund velvidende om at der også er mange officielle fans iblandt. Efter at vi har ventet på at de skulle løbe frem og kun har modtaget skældsord, får politiet møvet sig igennem Aarhus og brudt os på midten. Efter vi har stået der i 30 sek ca og modtaget samtlige slag fra knipler vælger vi simpelthen at trække os, hvor først da vi løber fra stedet, løber samtlige Aarhus fans frem og råber bag politiet som eftersætter os og vi bliver anholdt i en park tæt på hvor vi bliver omringet og slået ned med knipler og med hunde på stedet. Vores drenge bliver anholdt og tilbageholdt til sent på aftenen.
    Sikke de piver. Man må ikke slås med hinanden i vores samfund, så det er da helt fint, at politiet tilbageholder dem.

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    https://www.instagram.com/p/BiwzDuqnqjt4fT7X1w2tccx0Qui0G_fh2VG0XI0/?taken-by=odinsdrenge


    • odinsdrenge:

      Her er Odenses statement og udtalelse omkring i går:

      Kernen af Odenses friske drenge og dele af ultras miljøet begav sig på en tur fra et ukendt sted for at hilse på de langrejsende Aarhusianske drenge i Odenses stræder. 30-35 mand bevægede sig op i mod de daværende 100-200 personer der sad på en bar et stykke væk i Odense.

      Da vi ankommer placere vi os 30-50 meter fra deres bar og venter på at Aarhus’s friske skal løbe frem da der på daværende tidspunkt intet politi er i mellem os. Odense bliver stående af den grund velvidende om at der også er mange officielle fans iblandt. Efter at vi har ventet på at de skulle løbe frem og kun har modtaget skældsord, får politiet møvet sig igennem Aarhus og brudt os på midten. Efter vi har stået der i 30 sek ca og modtaget samtlige slag fra knipler vælger vi simpelthen at trække os, hvor først da vi løber fra stedet, løber samtlige Aarhus fans frem og råber bag politiet som eftersætter os og vi bliver anholdt i en park tæt på hvor vi bliver omringet og slået ned med knipler og med hunde på stedet. Vores drenge bliver anholdt og tilbageholdt til sent på aftenen.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Tænkte et kort øjeblik det samme, men kom så i tanke om, at det er OB vi snakker om. Klubben hvor der ingen form for selvindsigt eller anger eksisterer. Klubben som er legemliggørelsen af udtrykket: "Definitionen af vanvid er at gøre det samme om og om igen og forvente et andet resultat."

    Transfervinduet skal nok byde på en masse middelmådigt crap fra andre danske klubber.
    Uden tvivl. Alt Imens de 1-3 bedste spillere bliver solgt

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
    I onsite siger KN at han mener ikke vi kan pege fingre af den måden vi spiller på, for det gør vi godt... Tjaa nok derfor jeg ikke er træner, for syntes med god ro og orden vi kan.
    Tænkte et kort øjeblik det samme, men kom så i tanke om, at det er OB vi snakker om. Klubben hvor der ingen form for selvindsigt eller anger eksisterer. Klubben som er legemliggørelsen af udtrykket: "Definitionen af vanvid er at gøre det samme om og om igen og forvente et andet resultat."

    Transfervinduet skal nok byde på en masse middelmådigt crap fra andre danske klubber.

    Leave a comment:


  • ultimatew
    replied
    I onsite siger KN at han mener ikke vi kan pege fingre af den måden vi spiller på, for det gør vi godt... Tjaa nok derfor jeg ikke er træner, for syntes med god ro og orden vi kan.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Casper Nielsen kæmper, og det er mere end hvad de andre gør.
    Uden at tage ja hatten på syntes jeg altså ikke at det er korrekt. De kæmper indædt de fleste med de evner de har.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    På hvilken position?
    Jeg kan umiddelbart heller ikke se på hvilken position det skulle være i vores 4-4-2. Måske i en FCM opstilling på den centrale midt

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Casper Nielsen kæmper, og det er mere end hvad de andre gør.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Men mankan sagtens se potentiale i ham. Han er ung og skal have spilletid. Jeg tror han bliver en nøglespiller i næste sæson
    På hvilken position?

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Der er faktisk også en del på bold.dk der uafhængigt af hinanden erklærer sig imponerede over Casper Nielsen.

    Jeg ved ikke om jeg er helt enig. Han er vigtig med sit enorme løbearbejde i højt tempo, og han har nogle fantastiske afleveringer i dag, men spildprocenten er fandme også høj.
    Casper Nielsens arbejdsindsats er stort set altid upåklagelig, men som offensivspiller er din fornemmeste opgave altså at være med til at skabe mål, og har mangler han bare stadig meget teknisk og i sin decision-making. 4 mål og 9 assists i 133 Superligakampe. 2 mål og 3 assists i 43 kampe for OB. Det er svært at spinne positivt, det er simpelthen bare ikke et godt nok offensivt udbytte.

    Jeg ser Casper langt hen ad vejen som Martin Spelmann minus de psykopatiske træk. En fighter som mange kan lide grundet det, men som mangler taktisk sans og evner på den sidste tredjedel. Og en spiller som aldrig rigtigt har fundet sin position. Spelmann har så lavet nogle flere mål og assists generelt end Casper har, og havde en sæson med 8 kasser, men det kan da også være Casper laver det før eller siden, jeg kommer bare ikke til at spille penge på.

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Nej, man kan se på en mand som Lukas Lerager, der er den samme type spiller, men med noget bedre teknik og pasningsfod, hvor hurtigt man kan nå rigtigt langt i moderne fodbold, hvis man kan levere fuldbanepres i højt tempo igennem en hel kamp.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Der er faktisk også en del på bold.dk der uafhængigt af hinanden erklærer sig imponerede over Casper Nielsen.

    Jeg ved ikke om jeg er helt enig. Han er vigtig med sit enorme løbearbejde i højt tempo, og han har nogle fantastiske afleveringer i dag, men spildprocenten er fandme også høj.
    Men mankan sagtens se potentiale i ham. Han er ung og skal have spilletid. Jeg tror han bliver en nøglespiller i næste sæson

    Leave a comment:

Working...
X