Oprindeligt indsendt af OBstruktion
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD - OB-AGF 13. maj 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægCarsten Sæbye og Jesper Thygesen.
Jeg har bemærket at han er helt vild med Casper Nielsen og fremhæver ham som en af OB´s bedste generelt ... han må have set meget lidt OB.
Der har dog været bedring at spore.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægJeg synes det nogen gange så klart bedre ud midt på banen, så jeg hører til dem, der er med på, der har været fremskridt. Men det nytter så lidt, når det offensive trænes forkert. Jeg tror næste træner ikke skal have haft sin aktive tid i forsvarskæden - som f.eks Kent og Lars Olsen. Det er en fordel at have set fodboldkampe lidt længere fremme på banen, tror jeg.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlægHvor er vores indlæg håbløse, vi fortjener det sgu ikkeOprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHvis man troede på det før sidste sæson, kan man ligeså godt tro på det igen ja.
Vi spiller fint med bolden indtil vi rammer sidste tredjedel, vi forsvarer os ikke særligt godt, vi er svage på dødbolde, vi kan ikke vinde på udebane, og vi kan fremfor alt ikke vinde, når det spidser til.
Men at blive nr. 9 i grundspillet, nr. 10 i den endelige stilling, og slutte hele miséren af med at lukke 6 mål ind i to kampe til det 3. mindst scorende hold i rækken, kan jeg ikke gennemskue de positive tendenser i. Med mindre, at Superligaen næste sæson overgår til en struktur, hvor det handler om at være gode til at spille bolden op på sidste tredjedel.
Jeg tror dog stadig at en anden træner havde kunnet få mere ud af holdet. Bemærk AGFs 2. mål. Og tænk på alle vore spil ud til kanterne og så indover hvor ingen kunne ramme bolden. Når nu vi har bedre skytter end hovedstødsangribere hvorfor så ikke træne oplæg til det.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægJeg synes det nogen gange så klart bedre ud midt på banen, så jeg hører til dem, der er med på, der har været fremskridt. Men det nytter så lidt, når det offensive trænes forkert. Jeg tror næste træner ikke skal have haft sin aktive tid i forsvarskæden - som f.eks Kent og Lars Olsen. Det er en fordel at have set fodboldkampe lidt længere fremme på banen, tror jeg.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægCasper Nielsen har også været en af de bedste de sidste par kampe
Jeg ved ikke om jeg er helt enig. Han er vigtig med sit enorme løbearbejde i højt tempo, og han har nogle fantastiske afleveringer i dag, men spildprocenten er fandme også høj.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægDer er faktisk også en del på bold.dk der uafhængigt af hinanden erklærer sig imponerede over Casper Nielsen.
Jeg ved ikke om jeg er helt enig. Han er vigtig med sit enorme løbearbejde i højt tempo, og han har nogle fantastiske afleveringer i dag, men spildprocenten er fandme også høj.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægDer er faktisk også en del på bold.dk der uafhængigt af hinanden erklærer sig imponerede over Casper Nielsen.
Comment
-
Jeg ser Casper langt hen ad vejen som Martin Spelmann minus de psykopatiske træk. En fighter som mange kan lide grundet det, men som mangler taktisk sans og evner på den sidste tredjedel. Og en spiller som aldrig rigtigt har fundet sin position. Spelmann har så lavet nogle flere mål og assists generelt end Casper har, og havde en sæson med 8 kasser, men det kan da også være Casper laver det før eller siden, jeg kommer bare ikke til at spille penge på.
Comment
Comment