Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD - OB-AGF 13. maj 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Kenneth Emil er frustreret over, at vi igen står som taber mod AGF.

    http://obstruktion.dk/kep-frustreren...-til-agf-igen/
    Har vi hørt den klage ynk før bare med forbandet i stedet for frusterende ?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Carsten Sæbye og Jesper Thygesen.
      Jeg har bemærket at han er helt vild med Casper Nielsen og fremhæver ham som en af OB´s bedste generelt ... han må have set meget lidt OB.

      Der har dog været bedring at spore.
      Casper Nielsen har også været en af de bedste de sidste par kampe

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        Jeg synes det nogen gange så klart bedre ud midt på banen, så jeg hører til dem, der er med på, der har været fremskridt. Men det nytter så lidt, når det offensive trænes forkert. Jeg tror næste træner ikke skal have haft sin aktive tid i forsvarskæden - som f.eks Kent og Lars Olsen. Det er en fordel at have set fodboldkampe lidt længere fremme på banen, tror jeg.
        Det kan også være en fordel hvis de har set fodboldkampe efter årtusind skiftet ;-)
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
          Hvor er vores indlæg håbløse, vi fortjener det sgu ikke
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Hvis man troede på det før sidste sæson, kan man ligeså godt tro på det igen ja.

          Vi spiller fint med bolden indtil vi rammer sidste tredjedel, vi forsvarer os ikke særligt godt, vi er svage på dødbolde, vi kan ikke vinde på udebane, og vi kan fremfor alt ikke vinde, når det spidser til.

          Men at blive nr. 9 i grundspillet, nr. 10 i den endelige stilling, og slutte hele miséren af med at lukke 6 mål ind i to kampe til det 3. mindst scorende hold i rækken, kan jeg ikke gennemskue de positive tendenser i. Med mindre, at Superligaen næste sæson overgår til en struktur, hvor det handler om at være gode til at spille bolden op på sidste tredjedel.
          Pinligt klart set.

          Jeg tror dog stadig at en anden træner havde kunnet få mere ud af holdet. Bemærk AGFs 2. mål. Og tænk på alle vore spil ud til kanterne og så indover hvor ingen kunne ramme bolden. Når nu vi har bedre skytter end hovedstødsangribere hvorfor så ikke træne oplæg til det.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Jeg synes det nogen gange så klart bedre ud midt på banen, så jeg hører til dem, der er med på, der har været fremskridt. Men det nytter så lidt, når det offensive trænes forkert. Jeg tror næste træner ikke skal have haft sin aktive tid i forsvarskæden - som f.eks Kent og Lars Olsen. Det er en fordel at have set fodboldkampe lidt længere fremme på banen, tror jeg.
            Det er ingen kunst. Modstanderne spiller i visse kampe på at det ser fint ud midt på banen og frem til feltet. Æige til de er over os ved vores første fejl. Sombekendt vindes kampene i feltet, og det er naivt at tale om fremgang når vi har et så dårligt CF, og en angriber som AK som måske nok har scoret en del mål, men som også gemmer sig utroligt meget i kampene.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Casper Nielsen har også været en af de bedste de sidste par kampe
              Der er faktisk også en del på bold.dk der uafhængigt af hinanden erklærer sig imponerede over Casper Nielsen.

              Jeg ved ikke om jeg er helt enig. Han er vigtig med sit enorme løbearbejde i højt tempo, og han har nogle fantastiske afleveringer i dag, men spildprocenten er fandme også høj.

              Comment


                Præcis beskrivelse. Som modstander vil du hade at spille over for ham fordi han fighter og løber meget. Hvis han kunne afslutte og gøre tingene færdig, så spillede han ikke i DK for et bundhold. Ja vi er bundhold efter så mange år væk fra toppen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Der er faktisk også en del på bold.dk der uafhængigt af hinanden erklærer sig imponerede over Casper Nielsen.

                  Jeg ved ikke om jeg er helt enig. Han er vigtig med sit enorme løbearbejde i højt tempo, og han har nogle fantastiske afleveringer i dag, men spildprocenten er fandme også høj.
                  Syntes faktisk han har gjort det okay i foråret. Men generelt set mangler der bare en del. Men hellere ham end Thrane,Welbeck mm

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Der er faktisk også en del på bold.dk der uafhængigt af hinanden erklærer sig imponerede over Casper Nielsen.

                    Jeg ved ikke om jeg er helt enig. Han er vigtig med sit enorme løbearbejde i højt tempo, og han har nogle fantastiske afleveringer i dag, men spildprocenten er fandme også høj.
                    Men mankan sagtens se potentiale i ham. Han er ung og skal have spilletid. Jeg tror han bliver en nøglespiller i næste sæson

                    Comment


                      Nej, man kan se på en mand som Lukas Lerager, der er den samme type spiller, men med noget bedre teknik og pasningsfod, hvor hurtigt man kan nå rigtigt langt i moderne fodbold, hvis man kan levere fuldbanepres i højt tempo igennem en hel kamp.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Der er faktisk også en del på bold.dk der uafhængigt af hinanden erklærer sig imponerede over Casper Nielsen.

                        Jeg ved ikke om jeg er helt enig. Han er vigtig med sit enorme løbearbejde i højt tempo, og han har nogle fantastiske afleveringer i dag, men spildprocenten er fandme også høj.
                        Casper Nielsens arbejdsindsats er stort set altid upåklagelig, men som offensivspiller er din fornemmeste opgave altså at være med til at skabe mål, og har mangler han bare stadig meget teknisk og i sin decision-making. 4 mål og 9 assists i 133 Superligakampe. 2 mål og 3 assists i 43 kampe for OB. Det er svært at spinne positivt, det er simpelthen bare ikke et godt nok offensivt udbytte.

                        Jeg ser Casper langt hen ad vejen som Martin Spelmann minus de psykopatiske træk. En fighter som mange kan lide grundet det, men som mangler taktisk sans og evner på den sidste tredjedel. Og en spiller som aldrig rigtigt har fundet sin position. Spelmann har så lavet nogle flere mål og assists generelt end Casper har, og havde en sæson med 8 kasser, men det kan da også være Casper laver det før eller siden, jeg kommer bare ikke til at spille penge på.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Men mankan sagtens se potentiale i ham. Han er ung og skal have spilletid. Jeg tror han bliver en nøglespiller i næste sæson
                          På hvilken position?

                          Comment


                            Casper Nielsen kæmper, og det er mere end hvad de andre gør.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              På hvilken position?
                              Jeg kan umiddelbart heller ikke se på hvilken position det skulle være i vores 4-4-2. Måske i en FCM opstilling på den centrale midt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                                Casper Nielsen kæmper, og det er mere end hvad de andre gør.
                                Uden at tage ja hatten på syntes jeg altså ikke at det er korrekt. De kæmper indædt de fleste med de evner de har.

                                Comment

                                Working...
                                X