Oprindeligt indsendt af Entusiastens
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Europa Playoff 17-18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægMen hvis man ikke har noget problem med det, er der godt nok kommet spænding her de sidste par runder. Jeg har set praktisk talt alle kampe de sidste par runder. Det har jeg ikke gidet i den almindelige struktur. Jeg synes samtidig, at der har været en nerve i kampene, som har overrasket mig. Der har ikke været den nervøsitet for at tabe. Man har spillet frisk til. Det har klædt ligaen. Jeg synes, at "nedrykningskampene" i det gamle system ofte var noget nervøst noget, hvor man var bange for at tabe.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHelt enig. Det giver bare så meget når der konstant er noget på spil... Det er nogle fede kampe. Og langt mere spændende end de fleste i mesterskab slutspillet.
De 24 kampe blev spillet for gabende tomme tribuner , hvor de der trods alt mødte op kedede sig bravt .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDer har så bare været 24 bedøvende ligegyldige kampe som optalt til de spændende play off kampe .
De 24 kampe blev spillet for gabende tomme tribuner , hvor de der trods alt mødte op kedede sig bravt .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDet er da ikke strukturens skyld.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægEr du helt sikker på at du ikke forsvarer den her struktur, der giver faktuelt vurderet dårligere hold meget gode muligheder for at overleve, fordi du startede med at være for og nu på trods af at du selv er blevet opmærksom på de massive problemer ikke kan springe fra p.g.a. den umiddelbare støtte?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægMan må faktisk godt have en anden mening end dig. Men har bemærket det ikke falder i god jord
Fair nok :).Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægRanders er ved at redde livet i superligaen. Håber Lyngby tåber samlet til nr 3 i 1.division.... Den her struktur giver bare så meget nerve og intensitet i kampene. Noget der er langt imellem i en ligeud turnering.
Randers overlever
Lyngby møder Viborg(3)
SIF møder EFB(2)
Helsingør rykker ned
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægRanders er ved at redde livet i superligaen. Håber Lyngby tåber samlet til nr 3 i 1.division.... Den her struktur giver bare så meget nerve og intensitet i kampene. Noget der er langt imellem i en ligeud turnering.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
Comment