Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Damn! Jeg havde håbet på det - men jeg troede ikke på det!

    Fark jeg håber den bliver bekræftet hurtigt :)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
      Ditto! Uden at man behøver blæse Bashkims kritik af OB's lægesektor ud af proportioner, så fik han ihvertfald smækket godt og grundigt med døren sidst - jeg så ham ihvertfald slet ikke som en mulighed. Det til side, så er en Kadrii i form en kæmpe forstærkning af OB's offensiv.
      Det er en ting, men enten har vi virkelig skruet op for budgettet den her sæson, eller også har vi solgt vores projekt rigtig godt til Bashkim. For kan ikke se en verden hvor at både GF og Aab ikke har været indenover. Og pointtal til side, så har begge klubber større angriber problemer end os.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
        Det må betyde farvel til Fester. Men til hvem?
        Ja vi skal nok af med 1-2 vel. Mon dog han gider at køre til Vendsyssel hver dag?

        Comment


          Bashkim skal være mere end velkommen! Lækker nyhed fra morgenstunden af, hvis det altså passer.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
            I call clickbait!!!
            Jeg tror ikke på det, EB har samme troværdighed som the Sun

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Ja vi skal nok af med 1-2 vel. Mon dog han gider at køre til Vendsyssel hver dag?
              Man kunne også godt forestille sig at Greve bliver solgt, han har ikke rigtigt været en del af Jacobs foretrukne på holdet. Også Casper Nielsen kunne være et bud på vej til et salg, håber så bare de ryger udenlands.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                Man kunne også godt forestille sig at Greve bliver solgt, han har ikke rigtigt været en del af Jacobs foretrukne på holdet. Også Casper Nielsen kunne være et bud på vej til et salg, håber så bare de ryger udenlands.
                Vil nu gerne se Greve på den plads Kløve spiller lige pt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Vil nu gerne se Greve på den plads Kløve spiller lige pt
                  Så er vi (mindst) to!
                  Men man også bare sige, at det ser ud til, at fansene (over en bred kam) er mere begejstrede for Greve end trænerne er.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jafre
                    Hvem siger at det er Fester der er på vej ud Men Silkeborg er et godt bud
                    Det er jo bare spekulationer lige nu

                    Comment


                      Avatar for Arosi
                      Arosi 31. aug. 2018 07.34
                      Øv.. stærkt af OB.. hvem henter AGF så? ...

                      I kan få Fester kan i :-)

                      Comment


                        Silkeborg har lige hentet Ronnie Schwartz, jeg tvivler lidt på at de henter to angribere på to dage.

                        Festersen skulle ikke være den dyreste i drift, måske Lyngby?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                          Det må betyde farvel til Fester. Men til hvem?
                          hvem siger at det er Fester som er på vej ud 😉 Men Silkeborg er et godt bud

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                            Silkeborg har lige hentet Ronnie Schwartz, jeg tvivler lidt på at de henter to angribere på to dage.

                            Festersen skulle ikke være den dyreste i drift, måske Lyngby?
                            Jeg tror nu, at festersen hiver en ganske pæn hyre i OB

                            Comment


                              Det kan vel både være fester og CN. Tror bare på en angriber. Vi ender ikke med 5 angribere når vinduet lukker i hvis det er der kadrii er tænkt en rolle.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Det er jo bare spekulationer lige nu
                                Jeg vil nu mene at vi skal fokusere på en anden end Fester😉

                                Comment

                                Working...
                                X