Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det vil jeg så stadig mene der er. Vi er meget langt fra at kunne spille så direkte og med et højere pres, som man forsøgte i de første kampe. Nu handler det primært om at stå dybt og forsvare, og det bliver svært at skaffe sejre på i længden, med det her materiale.
    Og det har jo virket okay. Så ingen grund til at ændre hvis det virker.
    Men uenig. Med 7p i 3 kampe(hvis vi vinder), et fornuftigt transfervindue og Grytebust i truppen vil jeg sagtens kunne forstå man ville melde det ud

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Og det har jo virket okay. Så ingen grund til at ændre hvis det virker.
      Men uenig. Med 7p i 3 kampe(hvis vi vinder), et fornuftigt transfervindue og Grytebust i truppen vil jeg sagtens kunne forstå man ville melde det ud
      Men bare fordi, at noget virker i to kampe, betyder ikke det er en holdbar langsigtet strategi. Jeg tror ikke på, at vi har gode nok individualister der kan skabe ting på egen hånd, og er gode nok på dødbolde til, at vi kan vinde særligt mange kampe ved at stille os ned.

      Men fair nok at sætte den målsætning. Det skal man vel også, når man ser over de seneste sæsoner, jeg ser os bare i bedste fald værende marginalt forbedret på trænerbænken, og deruover har vi fået tilført en masse spillere der fortsat ikke giver holdet nogle spidskompetencer.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Men bare fordi, at noget virker i to kampe, betyder ikke det er en holdbar langsigtet strategi. Jeg tror ikke på, at vi har gode nok individualister der kan skabe ting på egen hånd, og er gode nok på dødbolde til, at vi kan vinde særligt mange kampe ved at stille os ned.

        Men fair nok at sætte den målsætning. Det skal man vel også, når man ser over de seneste sæsoner, jeg ser os bare i bedste fald værende marginalt forbedret på trænerbænken, og deruover har vi fået tilført en masse spillere der fortsat ikke giver holdet nogle spidskompetencer.
        Slet ikke uenig. Jeg parlementerer også kun for at det er fair nok hvis de melder Top 6 ud hvis vi vinder søndag

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Slet ikke uenig. Jeg parlementerer også kun for at det er fair nok hvis de melder Top 6 ud hvis vi vinder søndag
          Selvfølgelig er det fair. Ærligt talt, om de vinder på søndag eller ej, så vil det sgu være lidt uambitiøst ikke at gøre det.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Selvfølgelig er det fair. Ærligt talt, om de vinder på søndag eller ej, så vil det sgu være lidt uambitiøst ikke at gøre det.
            Ja det er det vel nok. Men vinder man er det samtidig også lidt troværdigt vel. Det er det knap så meget hvis vi taber. Nægter at tro på vi spiller uafgjort mod FCN

            Comment


              Kadrii til OB??

              https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...enhavn/7286907

              Comment


                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                Havde jeg godt nok ikke set komme hvis det sker..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                  Havde jeg godt nok ikke set komme hvis det sker..
                  Ditto! Uden at man behøver blæse Bashkims kritik af OB's lægesektor ud af proportioner, så fik han ihvertfald smækket godt og grundigt med døren sidst - jeg så ham ihvertfald slet ikke som en mulighed. Det til side, så er en Kadrii i form en kæmpe forstærkning af OB's offensiv.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                    Fantastisk nyhed på sidste dagen! Lad os håbe det ikke er som backup til back pladsen ;-)

                    Comment


                      Shit hvor vildt! Jeg synes sgu det er en vild signing med tanke på hans nuværende form, hvor han har gjort det godt i Randers! Han skal være så velkommen. Nu følger jeg ham på instagram, og lige siden han forlod os, har han med jævne mellemrum postet videoer af billeder fra hans OB tid, postet billeder af OBs fans osv. Så han har ikke mistet noget for os, det er jeg slet ikke i tvivl om.

                      Comment


                        Spørgsmålet er mere, hvem afskipper vi på midtbanen/angrebet? Og hvilken Rolle er Bashkim tiltænkt?

                        Comment


                          Wtf

                          Så får vi alligevel ny venstreback

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Wtf

                            Så får vi alligevel ny venstreback
                            Jeg tænkte det samme, surt show Yao :P :D Spøg til side, så tror jeg han vil passe fint ind i JM spillestil, og vi får en spiller der kan dække de fleste offensive pladser - super signing imo.

                            Comment


                              Det må betyde farvel til Fester. Men til hvem?

                              Comment


                                Så skete der alligevel noget på sidste dag af vinduet.
                                Slutresultat er så 1 målmand, 1 CF, 1 midtbane og 1 angriber.
                                Og overliggeren er sat lidt højere end i mange forgående år.

                                Comment

                                Working...
                                X