Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Som Magge skriver, har der været historier om forhandlinger med flere klubber, alt andet vil også være naivt at tro.

    Hvorfor man vælger at holde på ham, har jeg godt nok svært ved at se nogen mening i. Vi spiller vel maksimalt for at blive 7-8 i den her sæson, og det kommer ikke til at flytte noget alligevel, så få nu kradset de penge ind som de kan, og invester dem klogt. Men der er da måske en pointe i, at man henter flere gamle spillere og holder på sine profiler, så man for alt i verden kan give sig selv de bedste forudsætninger for at forbedre sidste sæsons 10. plads, så ledelsen ikke igen ligner nogle der har taget et håbløs beslutning.

    Det kan jo selvfølgelig også være fordi, at man allerede nu kan se, at Sayouba ikke har niveauet til at overtage nu og her, hvad ved jeg.
    Har JH ikke flere gange pralet af den store interesse der konstant er for Gryte ?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Jeg har tænkt lidt på det her med et potentielt Gryte salg. Jeg ved godt at det er dumt at have 4 målmænd, men ellers. Er det noget der indikerer at hvis Gryte bliver solgt for 10 mio (eksempelvis), at JH får tilsvarende til at købe andre spillere for?
      Hvis ja hvor mange point/placeringer kan Gryte redde for os. Står det mål med det vi kan sælge ham for med 10 måneder tilbage af hans kontrakt for Superligaens næstdårligste hold?
      Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
      Kristian Morre

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
        Jeg har tænkt lidt på det her med et potentielt Gryte salg. Jeg ved godt at det er dumt at have 4 målmænd, men ellers. Er det noget der indikerer at hvis Gryte bliver solgt for 10 mio (eksempelvis), at JH får tilsvarende til at købe andre spillere for?
        Hvis ja hvor mange point/placeringer kan Gryte redde for os. Står det mål med det vi kan sælge ham for med 10 måneder tilbage af hans kontrakt for Superligaens næstdårligste hold?
        Altså Thorborg får jo, er det 50% af alle salg frem til 2025 eller hvor lang den periode nu løber? Så med mindre Thorborg har lyst til at geninvestere de 5 mio. I truppe, så har JH nok max. 5 mio. at arbejde med..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
          Jeg har tænkt lidt på det her med et potentielt Gryte salg. Jeg ved godt at det er dumt at have 4 målmænd, men ellers. Er det noget der indikerer at hvis Gryte bliver solgt for 10 mio (eksempelvis), at JH får tilsvarende til at købe andre spillere for?
          Hvis ja hvor mange point/placeringer kan Gryte redde for os. Står det mål med det vi kan sælge ham for med 10 måneder tilbage af hans kontrakt for Superligaens næstdårligste hold?
          Jeg har ikke noget særligt at have det i, andet end en fornemmelse, men jeg tror ikke, den her ekstraordinære spiller, JH snakker om har noget at gøre med et salg af Grytebust. Ryger der en målmand, rører man ikke mere på sig af den grund. Kommer der noget ind, har det ikke noget at gøre med, om Grytebust bliver eller ej. Jeg tror, Grytebust er i OB på lørdag, og jeg tror ikke, der kommer mere ind.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Det er rent gætteri fra din side.
            Tror du ikke, hvis nu du tænker dig om, at JH er under pres? .. alt andet vil imø være sært. Rygtet om Enricos "disharmoni" med JH var der så det er ikke gætteri .. resten er måske, men det vil da være en endnu større katastrofe at skulle starte forfra igen med en helt ny besætning.
            Last edited by manner; 30-08-2018, 18:53.
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Tror du ikke, hvis nu du tænker dig om, at JH er under pres? .. alt andet vil imø være sært. Rygtet om Enricos "disharmoni" med JH var der så det er ikke gætteri .. resten er måske, men det vil da være en endnu større katastrofe at skulle starte forfra igen med en helt ny besætning.
              I en stilling som den JH varetager vil man altid være under pres. Men det er min opfattelse at der er stor tilfredshed med hans arbejde på ledelsesgangen. Men det kan du også kalde gætterier.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                I en stilling som den JH varetager vil man altid være under pres. Men det er min opfattelse at der er stor tilfredshed med hans arbejde på ledelsesgangen. Men det kan du også kalde gætterier.
                Jeg tror at JH har ledelsens opbakning til han ikke har den mere. Selvf. vil der indtil der ikke er opbakning mere, være stor tilfredshed med hans job som sportschef. Jeg tror ikke han “overlever” endnu en “lige ved og næsten” sportslig succes.
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                  Jeg har ikke noget særligt at have det i, andet end en fornemmelse, men jeg tror ikke, den her ekstraordinære spiller, JH snakker om har noget at gøre med et salg af Grytebust. Ryger der en målmand, rører man ikke mere på sig af den grund. Kommer der noget ind, har det ikke noget at gøre med, om Grytebust bliver eller ej. Jeg tror, Grytebust er i OB på lørdag, og jeg tror ikke, der kommer mere ind.
                  100000% enig i det hele

                  Comment


                    Er Fallah stadig ledig på Markedet. 😁

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                      Er Fallah stadig ledig på Markedet. 
                      Ikke engang sjovt Men der kommer ikke mere ind. Det har stået klart længe..
                      I morgen eftermiddag melder man ud at man til det sidste arbejdede på nogle ting men at det ikke lykkedes. Man er dog fuld ud tilfreds med truppen som på mange parametre er forstærket..

                      Det spændende bliver når man skal melde den officielle målsætning ud. Tænker man venter til efter søndag som minimum

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Ikke engang sjovt Men der kommer ikke mere ind. Det har stået klart længe..
                        I morgen eftermiddag melder man ud at man til det sidste arbejdede på nogle ting men at det ikke lykkedes. Man er dog fuld ud tilfreds med truppen som på mange parametre er forstærket..

                        Det spændende bliver når man skal melde den officielle målsætning ud. Tænker man venter til efter søndag som minimum
                        Tvivler på de kommer med en målsætning i efteråret. Ellers bliver det noget med at gøre fremskridt i løbet af sæsonen så man er klar til næste sæson. Det bliver vist en mellem sæson igen. Dem har vi en del af.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Tvivler på de kommer med en målsætning i efteråret. Ellers bliver det noget med at gøre fremskridt i løbet af sæsonen så man er klar til næste sæson. Det bliver vist en mellem sæson igen. Dem har vi en del af.
                          Hvis vi vinder søndag er det vel et realistisk scenarie at de melder Top 6 ud da man så “kun” vil være 3-5p bagud med 18 kampe igen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Tvivler på de kommer med en målsætning i efteråret. Ellers bliver det noget med at gøre fremskridt i løbet af sæsonen så man er klar til næste sæson. Det bliver vist en mellem sæson igen. Dem har vi en del af.
                            Tror heller ikke længere på, at der kommer nogen målsætning. Det er en rendyrket tabersag for klubben. Bliver allerhøjest noget med, at man vil forbedre sig ift. sidste sæson.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Tror heller ikke længere på, at der kommer nogen målsætning. Det er en rendyrket tabersag for klubben. Bliver allerhøjest noget med, at man vil forbedre sig ift. sidste sæson.
                              Hvis vi taber søndag så ja. Hvis vi vinder syntes jeg ikke det vil være et urealistisk mål at sætte med Top 6

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Hvis vi taber søndag så ja. Hvis vi vinder syntes jeg ikke det vil være et urealistisk mål at sætte med Top 6
                                Det vil jeg så stadig mene der er. Vi er meget langt fra at kunne spille så direkte og med et højere pres, som man forsøgte i de første kampe. Nu handler det primært om at stå dybt og forsvare, og det bliver svært at skaffe sejre på i længden, med det her materiale.

                                Comment

                                Working...
                                X