Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Tror egentlig det ret simpelt handler om at en spiller som Drachmann nok ikke har gået hverken JM eller JHs næser forbi. Der er der nok lidt mere brug for scouten på de udenlandske.
    Tror altså at de har lyttet til kritikken og prøver at synliggøre at han var med inde over denne handel

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Tænk, det tænkte jeg også lidt. Mon ikke det samme sker, når/hvis de nye giraffer bliver en succés, og vi kravler op i tabellen - bare med Jesper Hansen...?

      Stakkels Ole og Jesper; de store drenge driller....

      MvH ChrisOB
      Vi kan ikke rigtig falde dybere så enten er de en succes eller ligegyldige ...

      Og skulle vi kravle op i tabellen så får JH ikke rod fra min side for at hive os op af det huk han har gravet os ned i .....
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...em-til-danmark

        Det bliver næppe os. Håber også mere på en stærk angriber. Mon ikke JM sætter NH først på holdkortet af angribere til Vejle kampen. Når man kan spille så skidt og score, så burde det give selvtillid..

        Comment


          Vinduet er lukket mm der kommer en ekstraordinær spiller som er mulig. Det vil sige at vi ikke henter flere. Salg kan blive muligt

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...dinaer-spiller

          Intet nyt om Grytebust

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Vinduet er lukket mm der kommer en ekstraordinær spiller som er mulig. Det vil sige at vi ikke henter flere. Salg kan blive muligt

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...dinaer-spiller

            Intet nyt om Grytebust
            To ting:
            Det er virkelig vigtigt at AK og Helenius finder tidligere tiders storform ellers kommer vi til at mangle noget i angrebet (igen).

            Hvis ikke Grytebust sælges nu skal der forlænges. Det vil være rigtig skidt potentielt at miste 1 mio Euro i transfer. Det er også sket før....

            Comment


              Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
              To ting:
              Det er virkelig vigtigt at AK og Helenius finder tidligere tiders storform ellers kommer vi til at mangle noget i angrebet (igen).

              Hvis ikke Grytebust sælges nu skal der forlænges. Det vil være rigtig skidt potentielt at miste 1 mio Euro i transfer. Det er også sket før....
              Tvivler simpelthen ikke på at Gryte har lyst til at forlænge. Hvis OB ikke kan sælge superligaens bedste målmand nu med det han har præsteret så ved jeg simpelthen ikke hvornår de så skal kunne. Så ville det smartest for ham selv at blive transferfri. Så får han ingen problemer med at komme til et Top 6 land

              Comment


                Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                To ting:
                Det er virkelig vigtigt at AK og Helenius finder tidligere tiders storform ellers kommer vi til at mangle noget i angrebet (igen).

                Hvis ikke Grytebust sælges nu skal der forlænges. Det vil være rigtig skidt potentielt at miste 1 mio Euro i transfer. Det er også sket før....
                Enig. Tror dog ikke vi henter en angriber.

                Jeg er dog også noget bekymret for de to backpladser. Hvis Desler er ude i længere tid synes jeg vi har et stort problem med manglende backups. Har godt nok mine tvivl om det er et holdbart eksperiment med Yao som back. Kunne godt tænke mig at vide hvad planen er hvis en af de to Laursen'er bliver skadet og Desler forstsat er ude. Prøver man med en af midtbanespillerne (Kløve eller Casper N evt.)? Eller forsøger man med en 4-backkæde og rykker en midtstopper ud?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                  Enig. Tror dog ikke vi henter en angriber.

                  Jeg er dog også noget bekymret for de to backpladser. Hvis Desler er ude i længere tid synes jeg vi har et stort problem med manglende backups. Har godt nok mine tvivl om det er et holdbart eksperiment med Yao som back. Kunne godt tænke mig at vide hvad planen er hvis en af de to Laursen'er bliver skadet og Desler forstsat er ude. Prøver man med en af midtbanespillerne (Kløve eller Casper N evt.)? Eller forsøger man med en 4-backkæde og rykker en midtstopper ud?
                  Mon ikke CN kunne spille en Wingback til nøds hvis det var? Men ja. Jeg kunne også godt tænke mig at høre svaret på det spørgsmål
                  Måske OBstruktion kunne få svar på dette hvis de tager derned i denne uge..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                    Enig. Tror dog ikke vi henter en angriber.

                    Jeg er dog også noget bekymret for de to backpladser. Hvis Desler er ude i længere tid synes jeg vi har et stort problem med manglende backups. Har godt nok mine tvivl om det er et holdbart eksperiment med Yao som back. Kunne godt tænke mig at vide hvad planen er hvis en af de to Laursen'er bliver skadet og Desler forstsat er ude. Prøver man med en af midtbanespillerne (Kløve eller Casper N evt.)? Eller forsøger man med en 4-backkæde og rykker en midtstopper ud?
                    Jeg kan godt forstå din bekymring med hensyn til vores backs, men da vi ikke spiller 4-4-2, synes jeg dog vi er godt dækket ind, med de alternativer vi har som kan gå ind og dække en wingback.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                      To ting:
                      Det er virkelig vigtigt at AK og Helenius finder tidligere tiders storform ellers kommer vi til at mangle noget i angrebet (igen).

                      Hvis ikke Grytebust sælges nu skal der forlænges. Det vil være rigtig skidt potentielt at miste 1 mio Euro i transfer. Det er også sket før....
                      Du kunne også nævne Festersen. Men vi har ventet længe og der er ikke mere tid til at vente - i al fald er min tålmodighed helt brugt op. Jeg VIL have en ny, anden type angriber - gerne et stærkt, højt, mørkt brød.
                      Måske kan langsomme spillere få succes i JMs spil. Så det er da ikke umuligt at en af dem kan lykkes. Men een er for lidt. Jeg tror personligt mere på AK end på Helenius - uden forskellen er så stor.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Tænk også på at vi vinder vores første kamp, men det var ikke en angriber der scorede.

                        Det er skidt at vi ikke har en der scorer i hver kamp.
                        Især når man tænker på alle de chancer vi laver.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                          Tænk også på at vi vinder vores første kamp, men det var ikke en angriber der scorede.

                          Det er skidt at vi ikke har en der scorer i hver kamp.
                          Især når man tænker på alle de chancer vi laver.
                          Tænk også på, at det er de første af vores 9 mål, som ikke er scoret af angriberne.
                          Hvis du forventer en, der scorer i hver kamp, så kommer du 100% sikkert til at vente forgæves.
                          Man kan godt håbe på mere og noget bedre, men lad os nu også lige være lidt realistiske.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                            Du kunne også nævne Festersen. Men vi har ventet længe og der er ikke mere tid til at vente - i al fald er min tålmodighed helt brugt op. Jeg VIL have en ny, anden type angriber - gerne et stærkt, højt, mørkt brød.
                            Måske kan langsomme spillere få succes i JMs spil. Så det er da ikke umuligt at en af dem kan lykkes. Men een er for lidt. Jeg tror personligt mere på AK end på Helenius - uden forskellen er så stor.
                            Jeg VIL have ....

                            Kræverkultur...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Tænk også på, at det er de første af vores 9 mål, som ikke er scoret af angriberne.
                              Hvis du forventer en, der scorer i hver kamp, så kommer du 100% sikkert til at vente forgæves.
                              Man kan godt håbe på mere og noget bedre, men lad os nu også lige være lidt realistiske.
                              JH siger en ekstra ordinær, og det er da ekstra ordinært hvis vi får en der scorer i hver kamp.

                              Eller bar 2/3-dele af kampene.

                              Jeg har nok bare ikke tiltro til vores angribere over 1 hel sæson.
                              Men om 3 uger kan vi bare ikke hente en ny angriber ind, når det viser sig dem vi har ikke er dygtige nok.

                              Hellere 1 ind nu, end vi skal ligge og runde rundt hernede i bunden frem til jul.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                JH siger en ekstra ordinær, og det er da ekstra ordinært hvis vi får en der scorer i hver kamp.

                                Eller bar 2/3-dele af kampene.

                                Jeg har nok bare ikke tiltro til vores angribere over 1 hel sæson.
                                Men om 3 uger kan vi bare ikke hente en ny angriber ind, når det viser sig dem vi har ikke er dygtige nok.

                                Hellere 1 ind nu, end vi skal ligge og runde rundt hernede i bunden frem til jul.
                                Altså fair nok, at det er dit ønske/håb, det er bare højest usandsynligt, og du bliver skuffet, hvis du sætter næsen op efter det. Mål i 2/3 af kampene svarer til 24 mål på en sæson. Det er der ikke én eneste spiller, der har åbnet i de to foregående sæsoner i Superligaen, hvor vi har haft den her struktur (Marcondes ville dog med al sandsynlighed have nået det, hvis han ikke var skiftet til Brentford midtvejs). Jeg har godt nok svært ved at se, at vi lige skulle hive en med 20+ mål op af hatten

                                Comment

                                Working...
                                X