Den er officiel nu!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/tjekki...kifter-til-ob/Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg???Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid
Comment
-
Tænk, det tænkte jeg også lidt. Mon ikke det samme sker, når/hvis de nye giraffer bliver en succés, og vi kravler op i tabellen - bare med Jesper Hansen...?Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHar i lagt mærke til hvordan chefscouten bliver fremhævet i hver en transferartikel nu? Efter alt den kritik og de tvivl der har været om hvad ham laver.
Stakkels Ole og Jesper; de store drenge driller....
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
De har da lyttet til kritikken må man sige. I dette tilfælde. Også med at hente udefra. Og at vi mangler ledere/erfaring.Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægTænk, det tænkte jeg også lidt. Mon ikke det samme sker, når/hvis de nye giraffer bliver en succés, og vi kravler op i tabellen - bare med Jesper Hansen...?
MvH ChrisOB
Det skal de altså have ros for i min verden
Comment
-
Tror egentlig det ret simpelt handler om at en spiller som Drachmann nok ikke har gået hverken JM eller JHs næser forbi. Der er der nok lidt mere brug for scouten på de udenlandske.Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægTænk, det tænkte jeg også lidt. Mon ikke det samme sker, når/hvis de nye giraffer bliver en succés, og vi kravler op i tabellen - bare med Jesper Hansen...?
MvH ChrisOB
Comment
Comment