Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Den er officiel nu!

    Comment


      Tvivler godt nok på, at han giver os det vi mangler. Min forudsigelse ved Michelsen-ansættelsen om, at Greve var dead man walking, ser nu ud til at holde meget godt stik. Han må tænke sit efterhånden.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Den er officiel nu!
        ???

        Comment


          Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
          ???
          ob.dk
          siden 1887

          Comment


            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/tjekki...kifter-til-ob/

            Comment


              Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
              ???
              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/tjekki...kifter-til-ob/
              Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                ob.dk
                tak... 🙂

                Comment


                  Okay, velkommen til, han kan da være god, men kan altså ikke lade være at tænke at en eller anden må være på vej væk.

                  Comment


                    Håber på en større succes end Kristian Vadocz.

                    Comment


                      Har i lagt mærke til hvordan chefscouten bliver fremhævet i hver en transferartikel nu? Efter alt den kritik og de tvivl der har været om hvad ham laver.

                      Comment


                        Håber da det er CN de sælger..
                        siden 1887

                        Comment


                          Fuck hvor det godt det vi henter nu.

                          Vi mangler kun en angriber, jeg tror han kommer, hvis ikke den nye men lægger op til 5 kasser.

                          Det her er fandme godt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Har i lagt mærke til hvordan chefscouten bliver fremhævet i hver en transferartikel nu? Efter alt den kritik og de tvivl der har været om hvad ham laver.
                            Tænk, det tænkte jeg også lidt. Mon ikke det samme sker, når/hvis de nye giraffer bliver en succés, og vi kravler op i tabellen - bare med Jesper Hansen...?

                            Stakkels Ole og Jesper; de store drenge driller....

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Tænk, det tænkte jeg også lidt. Mon ikke det samme sker, når/hvis de nye giraffer bliver en succés, og vi kravler op i tabellen - bare med Jesper Hansen...?

                              Stakkels Ole og Jesper; de store drenge driller....

                              MvH ChrisOB
                              De har da lyttet til kritikken må man sige. I dette tilfælde. Også med at hente udefra. Og at vi mangler ledere/erfaring.
                              Det skal de altså have ros for i min verden

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Tænk, det tænkte jeg også lidt. Mon ikke det samme sker, når/hvis de nye giraffer bliver en succés, og vi kravler op i tabellen - bare med Jesper Hansen...?

                                Stakkels Ole og Jesper; de store drenge driller....

                                MvH ChrisOB
                                Tror egentlig det ret simpelt handler om at en spiller som Drachmann nok ikke har gået hverken JM eller JHs næser forbi. Der er der nok lidt mere brug for scouten på de udenlandske.

                                Comment

                                Working...
                                X