Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Altså fair nok, at det er dit ønske/håb, det er bare højest usandsynligt, og du bliver skuffet, hvis du sætter næsen op efter det. Mål i 2/3 af kampene svarer til 24 mål på en sæson. Det er der ikke én eneste spiller, der har åbnet i de to foregående sæsoner i Superligaen, hvor vi har haft den her struktur (Marcondes ville dog med al sandsynlighed have nået det, hvis han ikke var skiftet til Brentford midtvejs). Jeg har godt nok svært ved at se, at vi lige skulle hive en med 20+ mål op af hatten
    Enig. Man kan så håbe de kan finde en der kan udvikle sig til det niveau. Men købe sådan en færdigudviklet er umuligt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Altså fair nok, at det er dit ønske/håb, det er bare højest usandsynligt, og du bliver skuffet, hvis du sætter næsen op efter det. Mål i 2/3 af kampene svarer til 24 mål på en sæson. Det er der ikke én eneste spiller, der har åbnet i de to foregående sæsoner i Superligaen, hvor vi har haft den her struktur (Marcondes ville dog med al sandsynlighed have nået det, hvis han ikke var skiftet til Brentford midtvejs). Jeg har godt nok svært ved at se, at vi lige skulle hive en med 20+ mål op af hatten
      Jeg er helt enig.
      Men hvis vi kunne finde en ny Utaka eller Miti, ville det sgu være verdensklasse.

      Og de kom jo ikke fra dyre steder.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Altså fair nok, at det er dit ønske/håb, det er bare højest usandsynligt, og du bliver skuffet, hvis du sætter næsen op efter det. Mål i 2/3 af kampene svarer til 24 mål på en sæson. Det er der ikke én eneste spiller, der har åbnet i de to foregående sæsoner i Superligaen, hvor vi har haft den her struktur (Marcondes ville dog med al sandsynlighed have nået det, hvis han ikke var skiftet til Brentford midtvejs). Jeg har godt nok svært ved at se, at vi lige skulle hive en med 20+ mål op af hatten
        2/3 ( eller min 24 mål) er så meget, at ordet "ekstraodrinær' næsten ikke er stort nok - det ville være 'sensationelt'.

        Men mindre kan gøre det. Spørgsmålet er, om det er angriberne, det handler om. Sidste sæson lavede Ak og Helenius til sammen 23 mål - det er 6.bedste frontduo i ligaen (og nok primært kun nr. 6 pga. Kirkevolds fabelagtige 22 kasser). Målt udelukkende på angribermål burde top6 være absolut realistisk.
        Det hjælper så ikke, hvis man er for dårlig til at vinde kampe og få points. Det lader til at den sportslige ledelse har konkluderet, at der skal erfarne/bedre folk ind for at få flere points. De folk behøver jo ikke angribere; for det meget logisk at se på tallene og konkludere, at OB allerede har gode nok angribere til top6. Man kan i hvert fald ikke bare se på måltal og logisk ønske sig en ny angriber som den højeste prioritet. Jeg siger ikke, at jeg er enig eller ikke gerne ser en ny angriber; men der er ikke noget galt med logikken i at være tilfreds med det, vi har.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
          Tænk også på at vi vinder vores første kamp, men det var ikke en angriber der scorede.

          Det er skidt at vi ikke har en der scorer i hver kamp.
          Især når man tænker på alle de chancer vi laver.
          Hvis vi havde en der scorede i hver kamp, var han hurtigt væk. Tænker sådan nogle angribere koster et 3 cifret millionbeløb :D

          Comment


            AAB er ved at sælge Jannik Pohl, og melder ud at man samtidig leder efter en angriber. Misunder virkelig den måde Allan Gaarde kommunikere tingene ud på i Aalborg, straight og uden pis, ikke meget "Der er ingen tvivl om" der.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ellernowet Se indlæg
              AAB er ved at sælge Jannik Pohl, og melder ud at man samtidig leder efter en angriber. Misunder virkelig den måde Allan Gaarde kommunikere tingene ud på i Aalborg, straight og uden pis, ikke meget "Der er ingen tvivl om" der.
              Der er ikke mange AaB-fans, der ser Gaarde som misundelsesværdig.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Der er ikke mange AaB-fans, der ser Gaarde som misundelsesværdig.
                Handler det ikke også i høj grad om, at AaB fans er pisse forvænte?
                Last edited by Sheed; 27-08-2018, 17:43.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ellernowet Se indlæg
                  AAB er ved at sælge Jannik Pohl, og melder ud at man samtidig leder efter en angriber. Misunder virkelig den måde Allan Gaarde kommunikere tingene ud på i Aalborg, straight og uden pis, ikke meget "Der er ingen tvivl om" der.
                  Mon ikke, at det giver plads til Kadrii i Ålborg?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Mon ikke, at det giver plads til Kadrii i Ålborg?
                    Oplagt afløser typemæssigt. Når man heller ikke endnu har udsendt nogen fondsbørsmeddelelse omkring fortstående salg af Flores og Pohl, betyder det nok at en del af pengene skal geninvesteres.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Oplagt afløser typemæssigt. Når man heller ikke endnu har udsendt nogen fondsbørsmeddelelse omkring fortstående salg af Flores og Pohl, betyder det nok at en del af pengene skal geninvesteres.
                      Jeps. De har meldt ud, at et salg af Flores ikke vil få indflydelse på årsregnskabet

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Handler det ikke også i høj grad om, at AaB fans er pisse forvænte?
                        Jo. De er bedre end os på stort set alle parametre, men deres fans piver lige så meget, som vi gør. Og de har den dårligste sportsdirektør i DK, som sælger alt for billigt, er for ringe til at scoute og får fat i nulbon'er, der ikke en gang kan score 24 mål per sæson:-)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ellernowet Se indlæg
                          AAB er ved at sælge Jannik Pohl, og melder ud at man samtidig leder efter en angriber. Misunder virkelig den måde Allan Gaarde kommunikere tingene ud på i Aalborg, straight og uden pis, ikke meget "Der er ingen tvivl om" der.
                          Hvem hulen vil dog købe Jannik Pohl Men hvis man kender Aab får de garanteret mere for ham end vi kan få for Grytebust

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Jo. De er bedre end os på stort set alle parametre, men deres fans piver lige så meget, som vi gør. Og de har den dårligste sportsdirektør i DK, som sælger alt for billigt, er for ringe til at scoute og får fat i nulbon'er, der ikke en gang kan score 24 mål per sæson:-)
                            Jeg vil vove den påstand, at de piver endnu mere end vi gør.

                            Jeg erindrer ikke umiddelbart, at der har været nogle fandemonstrationer i Ådalen i nyere tid, jeg kan tage fejl, men der har da ellers været grunde nok til det. AaBs fans gjorde det, fordi at de var utilfredse med at ligge nr. 5 og ryge ud af kvartfinalen i pokalen. Ingen af delene er vel at mærke sket i OB i de sidste 7 og 8 år.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Mon ikke, at det giver plads til Kadrii i Ålborg?
                              Det vil jeg næsten godt sætte penge på

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Jeg vil vove den påstand, at de piver endnu mere end vi gør.

                                Jeg erindrer ikke umiddelbart, at der har været nogle fandemonstrationer i Ådalen i nyere tid, jeg kan tage fejl, men der har da ellers været grunde nok til det. AaBs fans gjorde det, fordi at de var utilfredse med at ligge nr. 5 og ryge ud af kvartfinalen i pokalen. Ingen af delene er vel at mærke sket i OB i de sidste 7 og 8 år.
                                Helt enig. Ådalen var brændt ned til grunden hvis den lå i Aalborg

                                Comment

                                Working...
                                X