Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Er ikke så pjattet med Joshua John. Topniveauet er rigeligt fint, men min mavefornemmelse siger mig, at det ikke er det der vil komme.

    Ser meget hellere en angriber der er hovedstødsstærk (som rygtet af Leif Rasmussen).

    Comment


      Joshua John er IKKE interessant for OB.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
        Joshua John er IKKE interessant for OB.
        Lyder til at Ole Spion bare har været høflig så :)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Lyder til at Ole Spion bare har været høflig så :)
          Det er i hvert fald en (usædvanligt) åbenmundet agent. Og det bliver naturligvis til et rygte. Men man kan godt undre sig over om det reelt betyder noget er tæt på. Eller er der reelt 10-20-30 sager (eller hvad ved jeg) i et transfervindue, hvor en agent henvender sig ang. en spiller og klubben svarer, at man måske godt kunne være interesseret? Måske mest af alt for at holde mulighederne åbne.

          Kunne rigtig godt tænke mig et større indblik i præcis hvad der foregår i sådan et transfervindue. Hvor mange spillere overvejer man, hvor mange spørger man til hos andre klubber og hvor mange er man reelt i dialog med i løbet af et transfervindue.

          Comment


            Jeg huske Joshua John som en spiller med god fart, og er højt topniveau, men ikke som en spiller det tager ansvaret på sig på samme måde som Drachmann, og forhåbentlig også vores nye hollandske ven. En angriber der VIL score målene, om det så er med knæ eller nakke, og som tror på muligheden og som absolut ikke er bange for at bruge fysikken mod firkantede forsvarsspillere vil jeg så absolut gerne se i OB. Sådan nogen typer hænger jo også på træerne og venter på at blive plukket.
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
              Joshua John er IKKE interessant for OB.
              Lyder også helt klart som en smådesperat agent, der bare skal have sin spiller videre. Sådan et åbent frieri i pressen tyder måske ikke på den helt voldsomme interesse generelt.

              Aner intet om Johns form mm., men en spiller med den spidskompetence på fart, han i hvert fald har haft, kunne godt være interessant. Men hvis Michelsen er gået i 3-5-2 mode, så er traditionelle kantspillere som John nok heller ikke det mest oplagte.
              Det måske mest oplagte transfermål kunne være en offensiv midt/central midt, der kan 1) afslutte selv, 2) gå med i feltet som 'fri' mand, 3) skabe chancer gennem godt og hurtigt afspil. Vi får næppe én, der har hele pakken, men en kreatør-type, der har et fornuftigt spark (som JJT - suk) kunne være en mulighed; eller en lidt HHA-agtig spiller, der dels arbejder hårdt, men samtidigt kan gå med i feltet og rent faktisk være farlig.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                En angriber der VIL score målene, om det så er med knæ eller nakke, og som tror på muligheden og som absolut ikke er bange for at bruge fysikken mod firkantede forsvarsspillere vil jeg så absolut gerne se i OB. Sådan nogen typer hænger jo også på træerne og venter på at blive plukket.
                Selvfølgelig, men hvor findes skoven? ;-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Er det OB der er en af de to danske klubber?

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ud-fra-danmark

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MBD Se indlæg
                    Er det OB der er en af de to danske klubber?

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ud-fra-danmark
                    Håber jeg ikke. Ham var skadet eller ude af truppen hele sidste sæson. Spillede sidst i marts 2017.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Jesper Hansen gør det klart, at Joshua John ikke er interessant for OB.

                      http://obstruktion.dk/jesper-hansen-...essant-for-ob/

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Lyder også helt klart som en smådesperat agent, der bare skal have sin spiller videre. Sådan et åbent frieri i pressen tyder måske ikke på den helt voldsomme interesse generelt.

                        Aner intet om Johns form mm., men en spiller med den spidskompetence på fart, han i hvert fald har haft, kunne godt være interessant. Men hvis Michelsen er gået i 3-5-2 mode, så er traditionelle kantspillere som John nok heller ikke det mest oplagte.
                        Det måske mest oplagte transfermål kunne være en offensiv midt/central midt, der kan 1) afslutte selv, 2) gå med i feltet som 'fri' mand, 3) skabe chancer gennem godt og hurtigt afspil. Vi får næppe én, der har hele pakken, men en kreatør-type, der har et fornuftigt spark (som JJT - suk) kunne være en mulighed; eller en lidt HHA-agtig spiller, der dels arbejder hårdt, men samtidigt kan gå med i feltet og rent faktisk være farlig.


                        Ja sådan en type ville være perfekt en lidt moderned klon af HHA, han har godt nok givet OB mange point.

                        Comment


                          Kan ikke lige se, at den her har været postet? Jeg har i hvert fald misset den...

                          https://sports.yahoo.com/amid-europe...l?guccounter=1

                          Det må kandidere til årets AND!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OnkelGobber Se indlæg
                            Kan ikke lige se, at den her har været postet? Jeg har i hvert fald misset den...

                            https://sports.yahoo.com/amid-europe...l?guccounter=1

                            Det må kandidere til årets AND!

                            Den florerede på Twitter for et par uger siden - men det skulle ikke undre mig at det var den Jesper Hansen rev op af hatten hvis vi på deadline misser en offensiv spiller

                            Comment


                              Nye SKAL være fra højere hylder end tidligere.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                OB tæt på ny midtbanespiller...

                                Så er der lidt nyt!
                                Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                                Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                                Comment

                                Working...
                                X