Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Lang tid siden. Men tror det sker i år. Men det bliver kun 1.
    Fair nok, jeg skal lige se det før jeg tror det. Mine forventninger er sat til Aaquist, eller måske Greko, hvis bølgerne virkelig går højt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Fair nok, jeg skal lige se det før jeg tror det. Mine forventninger er sat til Aaquist, eller måske Greko, hvis bølgerne virkelig går højt.
      Ja hvis det skal være dansk. Aaquist virker langt fra holdet i FCN og Greko er et typisk JH køb. Det ville så være et af de bedre JH køb, men der skal heller ikke meget til. Køb dog 3 brassere, elle noget i den stil. Men det kræver netværk for ikke at ende med noget skidt eller nogle som skal bruge lang tid på st falde til
      Syntes tidligere det blev talt om 2-3 nye.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jafre Se indlæg
        Mon ikke der kommer til at ske ting og sager nu hvor det engelske, svenske, norske og italienske transfervindue snart knalder i
        Hvornår lukker de ??

        Comment


          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
          Hvornår lukker de ??
          Englands transfervindue: torsdag den 9. august (klokken 18.00)
          Sveriges transfervindue: lørdag den 11. august
          Norges transfervindue: onsdag den 15. august
          Italiens transfervindue: lørdag den 18. august (klokken 18.00)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jafre Se indlæg
            Englands transfervindue: torsdag den 9. august (klokken 18.00)
            Sveriges transfervindue: lørdag den 11. august
            Norges transfervindue: onsdag den 15. august
            Italiens transfervindue: lørdag den 18. august (klokken 18.00)
            Det er kun Premier league i England som lukker den 9. august, resten af de engelske rækker lukker den 31. august som her.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Fair nok, jeg skal lige se det før jeg tror det. Mine forventninger er sat til Aaquist, eller måske Greko, hvis bølgerne virkelig går højt.
              Greko er pænt urealistisk IMO. Måske hvis han havde kontraktudløb..
              Aaquist tror jeg ikke på. Vuderer ikke det er den type spiller man søger

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jafre Se indlæg
                Englands transfervindue: torsdag den 9. august (klokken 18.00)
                Sveriges transfervindue: lørdag den 11. august
                Norges transfervindue: onsdag den 15. august
                Italiens transfervindue: lørdag den 18. august (klokken 18.00)
                Mange tak for info, måske giver det os nogle muligheder før der danske vindue lukker.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Greko er pænt urealistisk IMO. Måske hvis han havde kontraktudløb..
                  Aaquist tror jeg ikke på. Vuderer ikke det er den type spiller man søger
                  Kan ikke bedømme om Greko er urealistisk, vi er jo ikke ligefrem uvante med at hente i SønderjyskE og tror ikke at en transfer for ham koster det hvide ud af øjnene, men som skrevet, det bliver nok også kun hvis bølgerne går højt, aka. man bruger en del penge efter et Gryte-salg f.eks.

                  Tror heller ikke, at Aaquist er det man leder efter, men jeg har svært ved at finde særligt mange andre kandidater på det danske marked, og vi var jo angiveligt interesserede sidste sommer, og som vi så i vinter, så ruster gammel kærlighed åbenbart aldrig.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Kan ikke bedømme om Greko er urealistisk, vi er jo ikke ligefrem uvante med at hente i SønderjyskE og tror ikke at en transfer for ham koster det hvide ud af øjnene, men som skrevet, det bliver nok også kun hvis bølgerne går højt, aka. man bruger en del penge efter et Gryte-salg f.eks.

                    Tror heller ikke, at Aaquist er det man leder efter, men jeg har svært ved at finde særligt mange andre kandidater på det danske marked, og vi var jo angiveligt interesserede sidste sommer, og som vi så i vinter, så ruster gammel kærlighed åbenbart aldrig.
                    Og netop derfor tror jeg vi handler over grænsen. Mulighederne i DK for OB er yderst begrænsede.
                    Som Bo Henriksen lige har sagt så søger 8 ud af 14 hold i superligaen efter en med mål i støvlerne. Og vi er bestemt ikke mere attraktive end de fleste andre

                    Comment


                      Vi mangler vel egentlig ikke en målscore, vi har trods alt AK, Helenius og MJ som jeg tror nok skal score de mål der skal til. Det er ganske enkelt kreativitet, fart og driblefærdigheder vi mangler. (FALK)

                      Det er også derfor jeg mener vi bør gøre en af disse ting. Enten må vi simpelthen hive pengepungen op og bruge det der skal til på f.eks. Kadrii eller så skal vi ud og hente noget eksotisk, det må være muligt at hente noget lidt ukendt som stadig ville forstærke startopstillingen. Tvivler bare på en af disse ting sker.
                      Som udgangspunkt er vi markant svækket i forhold til sidste sæson. Izunna og Tingager er simpelthen ikke blevet erstattet ordentligt. Så vi står egentlig med et meget svingende hold, der er for stor forskel på f.eks. Gryte, AK, RJL til KEP, Ludwig, Kløve.

                      Frygter virkelig for denne sæson. Hvis Gryte bliver solgt uden en god nok erstatning + at der hverken bliver hentet en fysiskstærk midtstopper eller en kreativ/dygtig profil, ja så rykker vi med rette ned.
                      Det hold vi har, er simpelthen ikke i nærheden af top 6. Og det er derfor jeg håber der ikke dukker nogen op i morgen, ikke fordi jeg er i mod spillerne eller trænerteamet, men fordi jeg er så vanvittig frustreret over den hovedløse ledelse vores klub har. De har sagt der er penge, så brug dem eller fuck af helvedes til.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                        Vi mangler vel egentlig ikke en målscore, vi har trods alt AK, Helenius og MJ som jeg tror nok skal score de mål der skal til. Det er ganske enkelt kreativitet, fart og driblefærdigheder vi mangler. (FALK)

                        Det er også derfor jeg mener vi bør gøre en af disse ting. Enten må vi simpelthen hive pengepungen op og bruge det der skal til på f.eks. Kadrii eller så skal vi ud og hente noget eksotisk, det må være muligt at hente noget lidt ukendt som stadig ville forstærke startopstillingen. Tvivler bare på en af disse ting sker.
                        Som udgangspunkt er vi markant svækket i forhold til sidste sæson. Izunna og Tingager er simpelthen ikke blevet erstattet ordentligt. Så vi står egentlig med et meget svingende hold, der er for stor forskel på f.eks. Gryte, AK, RJL til KEP, Ludwig, Kløve.

                        Frygter virkelig for denne sæson. Hvis Gryte bliver solgt uden en god nok erstatning + at der hverken bliver hentet en fysiskstærk midtstopper eller en kreativ/dygtig profil, ja så rykker vi med rette ned.
                        Det hold vi har, er simpelthen ikke i nærheden af top 6. Og det er derfor jeg håber der ikke dukker nogen op i morgen, ikke fordi jeg er i mod spillerne eller trænerteamet, men fordi jeg er så vanvittig frustreret over den hovedløse ledelse vores klub har. De har sagt der er penge, så brug dem eller fuck af helvedes til.
                        Ja det er nok mest en offensiv spiller vi mangler. Men han må også gerne have mål i støvlerne.. Og sådan en søger halvdelen af superligaen pt.
                        Men vi har ikke de vilde penge, dårlige resulater i 7 år og vi ligger i bunden efter i morgen. Ingen gider til et bundhold.

                        Jeg ved godt at JH er talentløs osv osv osv. Men det er satme ikke en nem opgave.
                        Og ja jeg ved godt at han selv har bragt os i denne situation efter 5+ år ved roret

                        En løsning var at Thorborg låner OB 20 mill til minimal rente med tilbagebetaling over 5-10 år og lad os få hentet noget kvalitet ind de næste par vinduer..
                        De fleste af de penge burde komme ind i ekstra indtægter på forskellige områder

                        Ved godt at der før har været kapitalindsprøjtning. Men det har jo været for at lukke huller. Ikke til sportslige forstærkninger

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                          Vi mangler vel egentlig ikke en målscore, vi har trods alt AK, Helenius og MJ som jeg tror nok skal score de mål der skal til. Det er ganske enkelt kreativitet, fart og driblefærdigheder vi mangler. (FALK)

                          Det er også derfor jeg mener vi bør gøre en af disse ting. Enten må vi simpelthen hive pengepungen op og bruge det der skal til på f.eks. Kadrii eller så skal vi ud og hente noget eksotisk, det må være muligt at hente noget lidt ukendt som stadig ville forstærke startopstillingen. Tvivler bare på en af disse ting sker.
                          Som udgangspunkt er vi markant svækket i forhold til sidste sæson. Izunna og Tingager er simpelthen ikke blevet erstattet ordentligt. Så vi står egentlig med et meget svingende hold, der er for stor forskel på f.eks. Gryte, AK, RJL til KEP, Ludwig, Kløve.

                          Frygter virkelig for denne sæson. Hvis Gryte bliver solgt uden en god nok erstatning + at der hverken bliver hentet en fysiskstærk midtstopper eller en kreativ/dygtig profil, ja så rykker vi med rette ned.
                          Det hold vi har, er simpelthen ikke i nærheden af top 6. Og det er derfor jeg håber der ikke dukker nogen op i morgen, ikke fordi jeg er i mod spillerne eller trænerteamet, men fordi jeg er så vanvittig frustreret over den hovedløse ledelse vores klub har. De har sagt der er penge, så brug dem eller fuck af helvedes til.
                          Eskesen bliver den kreative spiller. Jeg kan mærke han slår igennem i år

                          Comment


                            Ikke flere Thorborg lån - på de betingelser.... Giv nu plads til nye investorer. Thorborg har jo låst OB fast i dyndet med de lån 'man' har indgået med manden. Nu må der snart være nogen voksne i klubben, der tager teten tak. Ikke flere kvik lån tak.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                              Ikke flere Thorborg lån - på de betingelser.... Giv nu plads til nye investorer. Thorborg har jo låst OB fast i dyndet med de lån 'man' har indgået med manden. Nu må der snart være nogen voksne i klubben, der tager teten tak. Ikke flere kvik lån tak.
                              Hvis vi antager at Thorborg ikke vil afgive nogen magt og ikke vil sælge..

                              Hvordan vil du ellers foreslå at vi vender skuden og bliver et fast top 6 hold igen?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                                Ikke flere Thorborg lån - på de betingelser.... Giv nu plads til nye investorer. Thorborg har jo låst OB fast i dyndet med de lån 'man' har indgået med manden. Nu må der snart være nogen voksne i klubben, der tager teten tak. Ikke flere kvik lån tak.
                                Det er jo så noget Thorborg selv bestemmer da han er største aktionær og reelt har enevælde.
                                kun i en situation hvor alle medarbejdere, sponsorer og fans forlader OB kan han føle sig presset til noget ...

                                ellers er der jo nogen der må komme med et (økonomisk) tilbud han ikke kan afslå...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X