Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
    Jeg synes nu det virker okay spændende.
    De fleste af de klubber han har spillet (regelmæssigt) for, ville vi tabe til 7/10 gange.
    Det er muligt at 2 assist i 46 kampe ikke overvældende, men nu er en 6'ers primære opgave heller ikke at være assistkonge.
    Ikke ment som forsvar af Vacek, men vi skal blot ihukomme at Falks store betydning for vores spil ikke var mål og assist, men assist til assisten. Den 3. sidste berøring inden mål, om man vil. Assist-assister er noget sværere at finde stats på. Kan man finde en midtbane der kan det for alvor, så lyder det fint.

    Er det en breddespiller uden nogle udtalte kompetencer, så vil jeg hellere, at vi bruger Harboe.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Nu er det jo bare det, at vi allerede har hentet en 6er. Og vi har tilmed lige hentet en midterforsvarer yderligere, der gør at Tverskov kan blive rykket op på midten.
      Men så kan Tverskov jo spille i forsvaret, hvor han er den bedste, af dem OB har, i mine øjne (Ramon uden for bedømmelse her). Så giver det vil fin mening med en rutineret midtbanespiller af en vis klasse (som jeg ikke aner, om den omtalte tjekke har)
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        Et frygteligt rygte - minder i stats og rolle mest som en Vadosch light.

        Nej tak herfra
        Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

        Comment


          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Men så kan Tverskov jo spille i forsvaret, hvor han er den bedste, af dem OB har, i mine øjne (Ramon uden for bedømmelse her). Så giver det vil fin mening med en rutineret midtbanespiller af en vis klasse (som jeg ikke aner, om den omtalte tjekke har)
          Jeg er meget enig med Sheed her. Det har været fornuftigt at hente noget rutine ind, men det har vi jo også gjort til midtbanen i form af Drachmann. Bedømt på alder og de seneste par sæsoner virker Vacek ikke som den, der skal forløse vores offensiv. Virker altså lidt mærkeligt, men lad os da håbe, at han brænder superligaen af!

          Comment


            Første tanke. Ikke videre interessant, nærmest trist, men som andre berører:

            - Kan være direkte gardering for Janus Drachmann og fastholde Tverskov i forsvaret, giver mening imo. Kan måske også spille sammen med Drachmann i kampe, hvor vi typisk ikke har bolden mest.

            - Forskerordning!

            - Kan være vi er ved at afhænde en midtbanespiller, ingen nævnt, ingen glemt og alligevel - Jeg ville da ikke falde ned af stolen, hvis Kasper Hjulmand var forelsket i JJT!!!!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
              Men så kan Tverskov jo spille i forsvaret, hvor han er den bedste, af dem OB har, i mine øjne (Ramon uden for bedømmelse her). Så giver det vil fin mening med en rutineret midtbanespiller af en vis klasse (som jeg ikke aner, om den omtalte tjekke har)
              Det giver ikke mening at bruge penge på en 31-årig spiller lige nu, hvis han ikke er til startsopstillingen, det må jeg bare sige. Og det vi har brug for lige nu, er ikke flere defensive midtbanespillere. Vi spiller med 3 midterforsvarer, og vi har Drachmann der er udtalt 6er, så skal det ikke være mere defensivt. Vi har brug for en spiller der kan være med til at forløse nogle ting offensivt, der er godt nok ikke meget der tyder på, at det er ham her.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                Først en fra Elfenbenskysten, så en Hollænder og nu måske en Tjekke? Hvad sker der lige

                Dejligt der begynder at ske noget. Vi har et meget dansk hold, så lidt udlændinge er da vedkommende, hvis de kan forstærke os selfølgelig.
                Gad vide om JH har været på ferie, hvor han har mødt nogle søde mennesker fra ovenstående lande, og dermed kommet til den konklusion, at de der udlændinge.. De er slet ikke så slemme.

                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                Jeg synes nu det virker okay spændende.
                De fleste af de klubber han har spillet (regelmæssigt) for, ville vi tabe til 7/10 gange.
                Det er muligt at 2 assist i 46 kampe ikke overvældende, men nu er en 6'ers primære opgave heller ikke at være assistkonge.
                Nej præcis, se bare Janus Drachmann. Jeg synes også det er spændende. Free transfer, mærkeligt CV, en JH klassiker. Jeg tror heller ikke det er til start-11, hvis det er. JH har jo bare en ting for free transfers.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Første tanke. Ikke videre interessant, nærmest trist, men som andre berører:

                  - Kan være direkte gardering for Janus Drachmann og fastholde Tverskov i forsvaret, giver mening imo. Kan måske også spille sammen med Drachmann i kampe, hvor vi typisk ikke har bolden mest.

                  - Forskerordning!

                  - Kan være vi er ved at afhænde en midtbanespiller, ingen nævnt, ingen glemt og alligevel - Jeg ville da ikke falde ned af stolen, hvis Kasper Hjulmand var forelsket i JJT!!!!
                  JJ er ikke god nok til FCN. Og de har garanteret 16-17 årige på vej der er bedre en JJ om 2 år.. så tror det næppe

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg

                    Nej præcis, se bare Janus Drachmann. Jeg synes også det er spændende. Free transfer, mærkeligt CV, en JH klassiker. Jeg tror heller ikke det er til start-11, hvis det er. JH har jo bare en ting for free transfers.
                    Hvad er idéen i at hente en backup til Drachmann som er ældre, formentlig dårligere, og med al sandsynlighed kun bliver ringere herfra?

                    Hvis man skal hente en backup til Drachmann, skal det da være en yngre spiller der forhåbentligt kan lære nogle ting og på sigt vokse ind i rollen. Ham her som backup giver ikke megen rationel mening.

                    Comment


                      Kan står på nettet som 6'er, men iflg. SFÅ så er han en 8'er med god teknik. Hvad de har kunnet opsnappe.

                      SønderjyskE mødte Sparta Prag i 2016 med Michelsen som træner. Dog med Vacek udlejet. Men om Michelsen dengang har opsnappet noget godt om Vacek kan måske ikke udelukkes.

                      Al rygteaktivitet er dog bedre end larmende tavshed. Tyder på at nogle rent faktisk gør noget.

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Hvis han bliver hentet, er det mere som supplement til 8'eren end til Drachmanns plads, når man ser hvad han har spillet tidligere.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Hvis han bliver hentet, er det mere som supplement til 8'eren end til Drachmanns plads, når man ser hvad han har spillet tidligere.
                          Vi har bare på ingen måde brug for supplementer til 8eren. Vi har JJT, Kløve, Greve, Eskesen og CN, vi kan fodre svin med supplementer på de positioner. Vi har brug for en der kan noget mere, helst gerne en med nogle kvalitet på sidste tredjedel, for det er i den grad en mangelvare hos de eksisterende midtbanefolk.

                          Comment


                            Vacek skulle have liket Odense Boldklub på sin facebook side. Så det kunne godt lyde som om at der er lidt kød på historien

                            Comment


                              Måske er jj mere skadet end hvad vi ved så måske derfor bliver man nødtil at hente en ekstra spiller til hans position😏

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                                Måske er jj mere skadet end hvad vi ved så måske derfor bliver man nødtil at hente en ekstra spiller til hans position
                                Nej der er ingen garanti for han kommer ordentlig igang i efteråret desværre. Bare træls man kun kan finde noget defensivt. Men bare de er gode nok og bedre end dem vi har. Så går det jo nok

                                Comment

                                Working...
                                X