Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Mads Greve er også blevet god med tiden og med den erfaring han har fået, men hold kæft han kan også lave nogle vanvittige blundere i forsvaret! Dem skal vi også nok få set nogle stykke af her i superligasæsonen.
    Ok, så meget 1 division har jeg heller ikke set. Han har bare været god i de kampe jeg så sidste år. Målfarlig tilmed

    Comment


      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
      Jeg har ikke set nok til Mads Greve til at vurdere om han ville være et godt køb, men vi er nogenlunde enige i forhold til Gomes. Jeg mener ikke han var pivringe, men vi kan godt blive enige om at der blev betalt overpris.
      Alt er relativt 😁

      Comment


        Imponerende at Horsens er i stand til at hente en midtbane profil fra nr 1 i Norge. Troede ikke de kunne hente en fast mand fra Brann.

        Comment


          Jeg venter kun på at JH lukker vinduet.....vi var tæt på igen.......men vi tror på vores kvalitets spillere......

          Comment


            Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
            Jeg venter kun på at JH lukker vinduet.....vi var tæt på igen.......men vi tror på vores kvalitets spillere......
            Nu er der jo over en måned til vinduet lukker så mon dog !

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Mads Greve er også blevet god med tiden og med den erfaring han har fået, men hold kæft han kan også lave nogle vanvittige blundere i forsvaret! Dem skal vi også nok få set nogle stykke af her i superligasæsonen.
              Ja man kan da bare sidde og tage sig til hovedet over, hvordan han smed Vejles sejr væk på Brøndby stadion i weekenden, hvor de ellers stod rigtig stærkt nede bag til. De virker umiddelbart til at have en god organisation, hvor der arbejdes for hinanden, og så kommer enkelte spillere til at se bedre ud end de er, men jeg tror også at der vil komme personlige fejl, som gør at de mister lidt point hist og pist. Selv schoop ser jo helt hæderlig ud på det hold, men mon ikke vi også kommer til at se hans begrænsninger kommer til udtryk med tiden.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Ja man kan da bare sidde og tage sig til hovedet over, hvordan han smed Vejles sejr væk på Brøndby stadion i weekenden, hvor de ellers stod rigtig stærkt nede bag til. De virker umiddelbart til at have en god organisation, hvor der arbejdes for hinanden, og så kommer enkelte spillere til at se bedre ud end de er, men jeg tror også at der vil komme personlige fejl, som gør at de mister lidt point hist og pist. Selv schoop ser jo helt hæderlig ud på det hold, men mon ikke vi også kommer til at se hans begrænsninger kommer til udtryk med tiden.
                Jeg synes da også, at Schoop så hæderlig ud da han spillede for OB. Han havde nogle helt åbenlyse kvaliteter på bolden og det kreative, men til gengæld nogle mangler i det defensive og taktiske som ikke stod mål med klubbens ambitioner. Jeg var dog aldrig i tvivl om, at han havde niveau til at kunne spille Superligaen - og det var mit indtryk at mange OB-fans havde det på samme måde.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                  Jeg synes da også, at Schoop så hæderlig ud da han spillede for OB. Han havde nogle helt åbenlyse kvaliteter på bolden og det kreative, men til gengæld nogle mangler i det defensive og taktiske som ikke stod mål med klubbens ambitioner. Jeg var dog aldrig i tvivl om, at han havde niveau til at kunne spille Superligaen - og det var mit indtryk at mange OB-fans havde det på samme måde.
                  Det er jeg enig med dig i, Schoop er nu også 4 år ældre og hsr langt mere erfaring, læg dertil ay han i sin OB-tid vel spillede på et hold der var fuldstændig blottet for selvtillid, og tro på egne evner. Det har været mere end alm. svært at “blomstre” for ham og være katalysator for en bestemt spillestil.
                  Last edited by manner; 28-07-2018, 08:31.
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Imponerende at Horsens er i stand til at hente en midtbane profil fra nr 1 i Norge. Troede ikke de kunne hente en fast mand fra Brann.
                    Enig, min første ikke dokumenterede tanke, er dog at han har stået nummer to på deres liste efter Drachmann

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                      Jeg synes da også, at Schoop så hæderlig ud da han spillede for OB. Han havde nogle helt åbenlyse kvaliteter på bolden og det kreative, men til gengæld nogle mangler i det defensive og taktiske som ikke stod mål med klubbens ambitioner. Jeg var dog aldrig i tvivl om, at han havde niveau til at kunne spille Superligaen - og det var mit indtryk at mange OB-fans havde det på samme måde.
                      Jeg synes nu han faldt noget igennem, men det er da rigtigt at teknikken aldrig har fejlet noget. Jeg har heller ikke fulgt ham det store, så det kan da godt være at han er blevet bedre. Jeg husker bare at hans fart og kløgt i arbejdet uden bold var ret ringe og det kostede dengang, hvilket gjorde at jeg i hvert fald ikke regnede med, at han skulle blive anføre i en superligaklub.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Enig, min første ikke dokumenterede tanke, er dog at han har stået nummer to på deres liste efter Drachmann
                        Det er vist usandsynligt at JH har slået nogen i en kamp om en spiller. Altså bortset fra når JH giver dobbelt op på Helenius osv.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Det er vist usandsynligt at JH har slået nogen i en kamp om en spiller. Altså bortset fra når JH giver dobbelt op på Helenius osv.
                          Troels Kløve. Sikkert godt også flere.
                          Men hvordan vil du have han skal slå dem? Han skal lokke med han sexede jyske røst?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Enig, min første ikke dokumenterede tanke, er dog at han har stået nummer to på deres liste efter Drachmann
                            Jeg nægter at tro Drachmann nogensinde har overvejet Horsens. Der er projektet i Odense trods alt noget mere udfordrende.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Jeg nægter at tro Drachmann nogensinde har overvejet Horsens. Der er projektet i Odense trods alt noget mere udfordrende.
                              Og nok mere definerende, så er det nok utænkeligt, at han ville kunne få noget nær hans FCM-løn i Horsens. Her har OB nok en noget mere fleksibel lønstruktur.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Og nok mere definerende, så er det nok utænkeligt, at han ville kunne få noget nær hans FCM-løn i Horsens. Her har OB nok en noget mere fleksibel lønstruktur.
                                Det tror jeg også. Risikoen for at rykke ned eller chancen for at komme i top seks er nok ikke stort anderledes i Horsens end i OB, vurderet udefra.

                                Comment

                                Working...
                                X