Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kan læse her de sidste dage at stort alle vores konkurrenter også afventer markedet og også gerne vil handle.
    Hobro,SdJ,AaB,VB,Randers,AGF og Horsens(måske flere) har alle været ude i denne uge og sige at de jagter spillere. Selv om vi måske kan betale lidt højere lønninger end de fleste af dem viser det bare noget om at det lige pt er svært og markedet ikke helt er “nået ned til midten af superligaen” hvis man skal have noget kvalitet.
    Jeg tror at vi kommer et stykke ind i Aug inden der virkelig kommer hul på bylden og så må vi se hvem de virkelige dygtige købmænd er og hvem der har styr på hvad der er tilgængligt på markedet.

    Så må vi bare håbe vi er kommet godt fra start inden der sker noget. Vores trup ser bestemt ikke dårligere og mindre komplet ud end alle vore konkurrenters
    Selvfølgelig er det et svært marked , det har det altid været , vi har også altid haft konkurrence om spillerne , det er så gået fra at være spillere fra hylden med superligatopspillere hvor vores konkurrenterne var bla FCM og BIF til hylden med middelmådige spillere hvor vi skal overbyde f.eks SIF og Sønderjyske på lønnen for at lykkedes med handlerne .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Selvfølgelig er det et svært marked , det har det altid været , vi har også altid haft konkurrence om spillerne , det er så gået fra at være spillere fra hylden med superligatopspillere hvor vores konkurrenterne var bla FCM og BIF til hylden med middelmådige spillere hvor vi skal overbyde f.eks SIF og Sønderjyske på lønnen for at lykkedes med handlerne .
      Ja og JH har hverken vist at han kander markedet, har god kontakter, enige evner til at købe og sælge til gode priser.

      Comment


        Helt enig med Magge

        Comment


          Efter den fine kamp i dag, er der vist ikke tvivl om, at der ikke er brug for indkøb. Synes JH har handlet rigtig godt i dette vindue. Det ser rigtig lyst ud.
          "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Ja og JH har hverken vist at han kander markedet, har god kontakter, enige evner til at købe og sælge til gode priser.
            Vi må håbe, at ledelsen snart vågner op. Hvis den er vågen, er vi på den.
            Der er for mange forkerte indkøb. Andre sportsdirektører/sportschefer/køb- og salgekspedienter gør det så klart meget bedre for pengene.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Vi må håbe, at ledelsen snart vågner op. Hvis den er vågen, er vi på den.
              Der er for mange forkerte indkøb. Andre sportsdirektører/sportschefer/køb- og salgekspedienter gør det så klart meget bedre for pengene.
              Tror Jesper Hansen er taget 3 uger til Kreta så vinduet er nok lukket for iår.......vi var tæt på men desværre igen igen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
                Tror Jesper Hansen er taget 3 uger til Kreta så vinduet er nok lukket for iår.......vi var tæt på men desværre igen igen
                Meget kan man sige og mene om JH. Men jeg tror sgu han knokler 24/7 og gør mange ting rigtigt.
                Men det med at sammensætte en slagkraftig trup udfra den økonomi der er til rådighed skal han ikke have vanvittig stor ros for

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Meget kan man sige og mene om JH. Men jeg tror sgu han knokler 24/7 og gør mange ting rigtigt.
                  Men det med at sammensætte en slagkraftig trup udfra den økonomi der er til rådighed skal han ikke have vanvittig stor ros for
                  Men hvor mange år vil du mene han skal have....som i seriøst????
                  Det bliver jo aldrig til noget......

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
                    Men hvor mange år vil du mene han skal have....som i seriøst????
                    Det bliver jo aldrig til noget......
                    Jeg ser OB som mere end bare 1. Holds fodbold men erkender selvfølgelig at det er en ekstrem stor del af den samlede kage.
                    Det at være sportsdirektør i OB er meget meget andet end køb og salg af spillere. Men igen. Noget af det vigtigste.

                    Så mit ønske er umiddelbart at JH fortsætter men fik hjælp af et helt nyt sportsudvalg med kompetente mennesker og ikke fyldt af forretningsmænd uden den store forstand på fodbold. Dette udvalg forelægges muligheder/navne/økonomi/strategi osv samt rapporter fra scouten også. Denne gruppe kunne bestå af 4-5 mand dvs træner,JH samt 2-3 udvalgte eksperter.
                    Dette er garanteret nemmere sagt end gjort men den nuværende strategi fungerer umiddelbart pænt under niveau

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Jeg ser OB som mere end bare 1. Holds fodbold men erkender selvfølgelig at det er en ekstrem stor del af den samlede kage.
                      Det at være sportsdirektør i OB er meget meget andet end køb og salg af spillere. Men igen. Noget af det vigtigste.

                      Så mit ønske er umiddelbart at JH fortsætter men fik hjælp af et helt nyt sportsudvalg med kompetente mennesker og ikke fyldt af forretningsmænd uden den store forstand på fodbold. Dette udvalg forelægges muligheder/navne/økonomi/strategi osv samt rapporter fra scouten også. Denne gruppe kunne bestå af 4-5 mand dvs træner,JH samt 2-3 udvalgte eksperter.
                      Dette er garanteret nemmere sagt end gjort men den nuværende strategi fungerer umiddelbart pænt under niveau
                      Wow. Fem år har han haft, og OB roder stadig rundt i bunden. Alligevel ser du ham gerne fortsætte. Enten er du blevet starstruck af, han svarer tilbage på dine mails, ellers så skal du seriøst se at drikke noget vand her i varmen, du virker meget dehydreret, det kan altså godt være farligt..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
                        Wow. Fem år har han haft, og OB roder stadig rundt i bunden. Alligevel ser du ham gerne fortsætte. Enten er du blevet starstruck af, han svarer tilbage på dine mails, ellers så skal du seriøst se at drikke noget vand her i varmen, du virker meget dehydreret, det kan altså godt være farligt..
                        Læs nu hvad jeg skriver

                        Comment


                          man kan siger meget om JH, men han er svært sympatisk, og jeg kan sagtens følge dem der mener, at han er en god mand at have i klubben sådan helt grundlæggende, og det synes jeg ikke man skal underkende. JH har meget af det enhver fodboldfan burde drømme om ift. en sportslig leder med værdierne i orden. Når det er sagt, kan man diskutere hans mangler ift. scouting og rekruttering, for de er der bestemt! men er hans værdier så værdifulde for klubben i et langsigtet perspektiv, at det er værd at ofre lidt for?
                          jeg kan godt følge dem der siger, at man måske kan opveje hans mangler uden at slippe ham helt. Diskussionen er mere nuanceret end som så. Vil man gerne have en stjernescout ind, som slet ikke forstår fodboldkulturen?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            man kan siger meget om JH, men han er svært sympatisk, og jeg kan sagtens følge dem der mener, at han er en god mand at have i klubben sådan helt grundlæggende, og det synes jeg ikke man skal underkende. JH har meget af det enhver fodboldfan burde drømme om ift. en sportslig leder med værdierne i orden. Når det er sagt, kan man diskutere hans mangler ift. scouting og rekruttering, for de er der bestemt! men er hans værdier så værdifulde for klubben i et langsigtet perspektiv, at det er værd at ofre lidt for?
                            jeg kan godt følge dem der siger, at man måske kan opveje hans mangler uden at slippe ham helt. Diskussionen er mere nuanceret end som så. Vil man gerne have en stjernescout ind, som slet ikke forstår fodboldkulturen?
                            Jesper Hansen forstår i hvert fald ikke fodboldkulturen i Odense. Jeg mindes ikke, der har været en sportsdirektør i Superligaen, som har pisset så mange fans af, som han har over flere år.

                            Hvad er det Jesper Hansen har gjort så fantastisk de sidste fem år, som en hvilken som helst anden sportsdirektør ikke kunne have gjort?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              man kan siger meget om JH, men han er svært sympatisk, og jeg kan sagtens følge dem der mener, at han er en god mand at have i klubben sådan helt grundlæggende, og det synes jeg ikke man skal underkende. JH har meget af det enhver fodboldfan burde drømme om ift. en sportslig leder med værdierne i orden. Når det er sagt, kan man diskutere hans mangler ift. scouting og rekruttering, for de er der bestemt! men er hans værdier så værdifulde for klubben i et langsigtet perspektiv, at det er værd at ofre lidt for?
                              jeg kan godt følge dem der siger, at man måske kan opveje hans mangler uden at slippe ham helt. Diskussionen er mere nuanceret end som så. Vil man gerne have en stjernescout ind, som slet ikke forstår fodboldkulturen?
                              Du er lidt inde på det jeg mener. Lige pt er JH også tovholder for det der hedder nye faciliteter, træningsområder, forhandlinger med kommune,amatørklubben osv osv. Alt dette vil nok blive sat væsentligt tilbage hvis han blev fyret nu.
                              Og hvem kan vi så få som afløser? Poul Hansen igen? Kim Brink med 1/3 budget? Helt undvære i flere måneder?

                              Riskoen ved at fyre JH er stor med det vi har gang i pt. Men han skal helt klart have hjælp/fratages ansvar i rekrutteringen af spillere

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Du er lidt inde på det jeg mener. Lige pt er JH også tovholder for det der hedder nye faciliteter, træningsområder, forhandlinger med kommune,amatørklubben osv osv. Alt dette vil nok blive sat væsentligt tilbage hvis han blev fyret nu.
                                Og hvem kan vi så få som afløser? Poul Hansen igen? Kim Brink med 1/3 budget? Helt undvære i flere måneder?

                                Riskoen ved at fyre JH er stor med det vi har gang i pt. Men han skal helt klart have hjælp/fratages ansvar i rekrutteringen af spillere
                                Kommunen er da fuldstændige ligeglade med hvem, der repræsenterer OB's interesser. Blev Jesper Hansen fyret i morgen, så vil kommunens arbejde hverken komme til at gå hurtigere eller langsommere.

                                Comment

                                Working...
                                X