Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Var det ikke en idé at forsøge at lokke Christian Eriksen hjem. Jeg tænker vi kunne spille lidt på de bløde værdier, nu hvor han er blevet far, tættere på familien, fri dagpleje, ægte brunsviger på hans fødselsdag og hvis Jesper Hansen har en fed bil, vil jeg ikke stille mig i vejen for at han også må få den😊

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jafre Se indlæg
      Var det ikke en idé at forsøge at lokke Christian Eriksen hjem. Jeg tænker vi kunne spille lidt på de bløde værdier, nu hvor han er blevet far, tættere på familien, fri dagpleje, ægte brunsviger på hans fødselsdag og hvis Jesper Hansen har en fed bil, vil jeg ikke stille mig i vejen for at han også må få den
      Thumps up for at bringe et smil frem under opvasken.

      Tror faktisk det vil være lettere at få Eriksen hjem til OB, end at få Thorborg til at give et interviev .

      Savner rygter.
      Last edited by sinus; 04-07-2018, 11:23.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
        Thumps up for at bringe et smil frem under opvasken.

        Tror faktisk det vil være lettere at få Eriksen hjem til OB, end at få Thorborg til at give et interviev .

        Savner rygter.
        Jeg har en kilde, som kender både Svinet og Amphibia (undskyld du er ikke i klasse med svinet, men ofte liiige hurtigt nok ude), som melder at OB er ude efter Eriksen og Messi "for at forstærke bredden".
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Jeg har en kilde, som kender både Svinet og Amphibia (undskyld du er ikke i klasse med svinet, men ofte liiige hurtigt nok ude), som melder at OB er ude efter Eriksen og Messi "for at forstærke bredden".
          ?.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
            ?.
            Han prøver bare at være morsom.... suuuk

            Comment


              Chuck Norris, har tydeligt bevist sig værd for mig.

              Og han kommer trods alt med noget af det vi er nogen der savner.
              Ydermere lyder det på JM som om de faktisk havde noget der næsten var klart i starten af ugen, det tager desværre så lidt længere tid.

              Comment


                Hvem kalder på en pædagog, for der er brug for en, på blå stue, da der er udbrud af barnlige og udsammenhængende udtalelser, fra flere af “børnene”..?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Er det med eller uden Ludwig? For ham ser jeg som en forstærkning, der går direkte i start-11. Jeg håber på 1-2 spiller(e) udover Ludwig; især kunne vi bruge en central midt á la Kasper Risgaard eller HHA i sine bedste dage - en boks-boks midtbanespiller, der kan gå med i feltet og skabe ravage.
                  Derudover mangler vi en VB, men hvis Barrett bliver lidt endnu, så kunne det jo være talent som back-up. Alternativt kunne man gå efter f.eks. en Michael Lumb, som vel næppe ser frem at spille 1.div., men det er måske mere aktuelt, hvis Barrett sælges/ikke forlænger.
                  Og så kunne vi godt bruge en kant/offensivspiller med høj spidskompetence; f.eks. virkelig hurtig eller teknisk begavet. Men jeg kan sagtens leve med, at vi satser på Greve og Eskesen på højre kant. Der skal også være plads til egne talenter.

                  Tror realistisk vi ender med 1 spiller mere til start-11, samlet set efter evt. salg. Håber på 2. Altså 3 i alt med Ludwig.

                  2-3 spillere foruden Ludwig.

                  Syntes stadig vi mangler bredde/kvalitet i det centrale forsvar og på venstre back. Så en 4. Mand til det centrale forsvar der muligvis presser KEP på bænken og en alvorlig konkurrent til JBL. Derud over ville jeg gerne have en midtbane spiller der er anderledes og bedre end dem vi har så konkurrencen bliver umenneskelig og der kan roteres efter hvem der er knivskarp.
                  Tror det er den bedste måde at rykke os på når vi ikke kan hente stjerner som FCM,FCM og BIF

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                    Han prøver bare at være morsom.... suuuk
                    Øhh? Er du Sikker?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                      Men hvor? Jeg kan godt se argumenterne for at lægge pres på KEP, men så skal Tverskov jo ind på midtbanen hvis vi henter en ny CF. Angrebet skal der godt nok en stor stjerne ind før det giver mening. Har ikke lyst til at smide hverken Kløve eller JJ på bænken. Så afhængigt af formation og hvor man vil bruge Tverskov synes jeg bare ikke der nødvendigvis er så mange positioner hvor det giver mening at prøve at forstærke medmindre man kan hente noget helt stort.
                      Også fordi at både Greve og Eske altså er spillere som jeg tror på kan tage det næste skridt.
                      Jeg er total ligeglad med hvem der ryger på bænken. Kan vi hente 2-3 mand der kan sikre sportslig succes kan det kun blive positivt på den lange bane. Der skal nok blive brug for alle mand. De 2 mand du nævner spiller jo sjældent 40 kampe om året alligevel pga diverse skader.

                      Så istedet for at 15-16 mand der spiller alt og får 40 kampe bliver det 19-20 mand der spiller 30 kampe. Taler om markspillere
                      Dette er meget firkantet sat op men tror du forstår hvad jeg mener. Hver lørdag skal JJ,Kløve,Casper osv være i tvivl om de starter inde eller får spilletid.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Jeg er total ligeglad med hvem der ryger på bænken. Kan vi hente 2-3 mand der kan sikre sportslig succes kan det kun blive positivt på den lange bane. Der skal nok blive brug for alle mand. De 2 mand du nævner spiller jo sjældent 40 kampe om året alligevel pga diverse skader.

                        Så istedet for at 15-16 mand der spiller alt og får 40 kampe bliver det 19-20 mand der spiller 30 kampe. Taler om markspillere
                        Dette er meget firkantet sat op men tror du forstår hvad jeg mener. Hver lørdag skal JJ,Kløve,Casper osv være i tvivl om de starter inde eller får spilletid.
                        Kan sagtens forstå din pointe, men jeg synes bare det er synd at hente en ind som skal kæmpe med JJ hvis han ikke åbenlyst er bedre. For JJ er for mig så OB, at der ikke skal komme en på samme niveau og skubbe ham ud, så skal det være en som er klart bedre. Så Hellere JJ spiller størstedelen og så have nogle forhåbentlig gode talenter der på sigt kan rykke os som får den tid der vil komme end få en ind bare for at presse JJ.

                        Men er jo nok også mere at jeg personligt håber at ungdomsinvesteringerne giver afkast og vi derigennem langsomt løfter klubben fremfor at vi køber os til det udefra. Ikke at den ene måde nødvendigvis er bedre end den anden, og man kan jo nok ikke undgå at skulle supplere udefra, men håber vi kommer til et punkt hvor det bliver store profiler udefra og det meste andet står vi selv for.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                          Chuck Norris, har tydeligt bevist sig værd for mig.

                          Og han kommer trods alt med noget af det vi er nogen der savner.
                          Ydermere lyder det på JM som om de faktisk havde noget der næsten var klart i starten af ugen, det tager desværre så lidt længere tid.
                          Tro mig. Jeg er ligeså skuffet som jer :(

                          Som jeg også skrev, ved jeg intet konkret. Jeg poster ikke rygter mere, med mindre jeg er mere sikker end jeg var denne gang ;)

                          Men "Entusiastens" come on. Først er det tåhyler der har xenofobi, og nu er det mig der er en løgnagtig psykopat ligesom svinet? Har du ikke lidt travlt med at dømme folk?
                          “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                          Lou Holtz

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                            Kan sagtens forstå din pointe, men jeg synes bare det er synd at hente en ind som skal kæmpe med JJ hvis han ikke åbenlyst er bedre. For JJ er for mig så OB, at der ikke skal komme en på samme niveau og skubbe ham ud, så skal det være en som er klart bedre. Så Hellere JJ spiller størstedelen og så have nogle forhåbentlig gode talenter der på sigt kan rykke os som får den tid der vil komme end få en ind bare for at presse JJ.

                            Men er jo nok også mere at jeg personligt håber at ungdomsinvesteringerne giver afkast og vi derigennem langsomt løfter klubben fremfor at vi køber os til det udefra. Ikke at den ene måde nødvendigvis er bedre end den anden, og man kan jo nok ikke undgå at skulle supplere udefra, men håber vi kommer til et punkt hvor det bliver store profiler udefra og det meste andet står vi selv for.
                            Syntes nu også at jeg har pointeret at han skal være bedre og måske lidt anderledes end dem vi har. Ellers er der jo ikke nogen grund til at smide en JJ på bænken.
                            Men en sæson er lang og for at holde dem knivskarpe skal der roteres lidt mere alt afhængig af modstanderne og uden det koster på kvaliteten

                            Fint nok vi har fået 4-5 op fra U19. Gode nyheder. Men de skal også være gode nok.
                            Ellers må de lejes ud 1 års tid til noget 1. Eller 2. division.

                            Ville være rart med et andet fynsk 1. Div hold der var etableret som man kunne sende 2-3 unge afsted til hvert år.
                            Gerne i deres andet senior år. Så skal man bare sørge for at have styr på kontraktforlængelser på de rigtige tidspunkter

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                              Tro mig. Jeg er ligeså skuffet som jer :(

                              Som jeg også skrev, ved jeg intet konkret. Jeg poster ikke rygter mere, med mindre jeg er mere sikker end jeg var denne gang ;)

                              Men "Entusiastens" come on. Først er det tåhyler der har xenofobi, og nu er det mig der er en løgnagtig psykopat ligesom svinet? Har du ikke lidt travlt med at dømme folk?
                              Tror det vil være fornuftigt først at poste hvis der er lidt mere kød på drengen. Også selvom det bliver mindre spændende :)

                              Comment


                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...til-dansk-klub
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X