Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Oh ohhhh. Nu er han gratis. Rolig nu JH

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-til-klubjagt/
    Jeg falder først til ro, når han har fundet en klub, som ikke er OB.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Oh ohhhh. Nu er han gratis. Rolig nu JH

      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-til-klubjagt/
      Tvivler stærkt på at det er en spiller som JM ville satse på, med de toner vi har hørt fra ham indtil nu.

      Comment


        Jeg vil sige, at Kløve indkøbet var godt set af JH. Han har givet noget fart/uforudsigelighed på omstillinger. Af de 2-3 nye, der omtales ser jeg gerne min. En ny 'Kløve' plus evt også en reserve med fart. OB har i KN, JJ og Greve 3 dygtige, men også ret ens typer til at udfordre. Nordsjælland gik også den vej med deres procession bold, og Jurgen Klopp/Liverpools seneste resultater er vel også et godt eksempel. Bayern kommer til at rykke samme retning i kommende sæson.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Giver JH ret, vi har et god "starter", vi er dog sårbare på bredden. Har dog tidligere set JM udtale, at de havde styr på hvad de ledte efter. Jeg er ganske fortrøstningsfuld.
          Jeg er nu også okay rolig. Men bare fordi man ved hvad man leder efter er det jo ikke ensbetydende med at vi kan få dem..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
            Tvivler stærkt på at det er en spiller som JM ville satse på, med de toner vi har hørt fra ham indtil nu.
            Tvivler også. Men 100% sikker bliver man ikke før han har skrevet et andet sted

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
              Jeg vil sige, at Kløve indkøbet var godt set af JH. Han har givet noget fart/uforudsigelighed på omstillinger. Af de 2-3 nye, der omtales ser jeg gerne min. En ny 'Kløve' plus evt også en reserve med fart. OB har i KN, JJ og Greve 3 dygtige, men også ret ens typer til at udfordre. Nordsjælland gik også den vej med deres procession bold, og Jurgen Klopp/Liverpools seneste resultater er vel også et godt eksempel. Bayern kommer til at rykke samme retning i kommende sæson.
              En ny "kløve" skulle være velkommen.

              Når jeg ser på truppen og så tænker 2-3 tilføjelser, så synes jeg (som vist en del af Jer andre), at øjnene falder på venstre back (en gardering), en central spiller, gerne en defensiv midt, mange snakker Drachmann. Jeg ved ikke rigtig, men han er da en mulighed. JM kender ham i hvert fald. Jeg har det bare lidt sådan, jeg lader mig ikke forblænde af et FCM logo og når Sparv står foran i køen, så bliver jeg lidt tvivlende. Den sidste kunne være en stærk ny "Kløve".

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                En ny "kløve" skulle være velkommen.

                Når jeg ser på truppen og så tænker 2-3 tilføjelser, så synes jeg (som vist en del af Jer andre), at øjnene falder på venstre back (en gardering), en central spiller, gerne en defensiv midt, mange snakker Drachmann. Jeg ved ikke rigtig, men han er da en mulighed. JM kender ham i hvert fald. Jeg har det bare lidt sådan, jeg lader mig ikke forblænde af et FCM logo og når Sparv står foran i køen, så bliver jeg lidt tvivlende. Den sidste kunne være en stærk ny "Kløve".
                Du synes simpelthen ikke, at Sparv er god?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Du synes simpelthen ikke, at Sparv er god?
                  Ikke rigtig

                  Han udstråler noget internationalt og han placerer sig okay fint, men i foråret blev han overmatchet mange gange i superligaen på ren fart og blev et omvandrende frispark, men anerkender da det afhænger af øjnene der ser og så videre.....

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Oh ohhhh. Nu er han gratis. Rolig nu JH

                    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-til-klubjagt/
                    Nå, nej, det sker ikke.
                    De ville være aaaalt for latterligt at have ham et halvt år for at kigge på ham, sende ham videre fordi ham er ikke god nok og hente ham igen efter flere uger. JH vil sikker ikke udstille sig som superligaens clown.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Nå, nej, det sker ikke.
                      De ville være aaaalt for latterligt at have ham et halvt år for at kigge på ham, sende ham videre fordi ham er ikke god nok og hente ham igen efter flere uger. JH vil sikker ikke udstille sig som superligaens clown.
                      Regner jeg heller ikke med.

                      Men hvis man havde en pris aftalt med FCN.. Lad os sige 250.000kr. Så kunne det jo have været smart at tage chancen ved at sende ham tilbage og håbe på at de gav ham frigang og derefter signe ham gratis..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Regner jeg heller ikke med.

                        Men hvis man havde en pris aftalt med FCN.. Lad os sige 250.000kr. Så kunne det jo have været smart at tage chancen ved at sende ham tilbage og håbe på at de gav ham frigang og derefter signe ham gratis..
                        Men det ser jeg som teoretisk. Man må ja se hvad det betyder at hente en spiller ind man har bedømt som ikke god nok. Det er vel den dårligste udgangspunkt en spiller kan have i en klub. Kan bare ikke forestille mig at JH ville gå den vej og retfærdiggøre det med at have sparet lidt penge. Det ville ja sige: vi tager dig, Fellah, men du er ikke værdi at betale for.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Men det ser jeg som teoretisk. Man må ja se hvad det betyder at hente en spiller ind man har bedømt som ikke god nok. Det er vel den dårligste udgangspunkt en spiller kan have i en klub. Kan bare ikke forestille mig at JH ville gå den vej og retfærdiggøre det med at have sparet lidt penge. Det ville ja sige: vi tager dig, Fellah, men du er ikke værdi at betale for.
                          Jeg tror nu også at han er et lukket kapitel. Det var mere teorien i at det kunne være en smart måde at signe ham på

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Ikke rigtig

                            Han udstråler noget internationalt og han placerer sig okay fint, men i foråret blev han overmatchet mange gange i superligaen på ren fart og blev et omvandrende frispark, men anerkender da det afhænger af øjnene der ser og så videre.....
                            Han er lige præcis den type, som vi i den grad har manglet de sidste år. Han er et svin, men et klogt svin. Han kan tage temperaturen på kampen, har fysik og er ganske god i pasningsspillet. Han er ikke super elegant, og han er ikke specielt hurtig, men han giver plads og sikring til sine medspillere. Jeg hader ham, men nøj, hvor ville jeg gerne have haft, at han var vores

                            Comment


                              Tilgange bør kun være til start11... og bedre end dem vi har... så får vi automatisk en bedre bænk..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Tilgange bør kun være til start11... og bedre end dem vi har... så får vi automatisk en bedre bænk..
                                Tror du får svært ved at finde nogen herinde der er uenig.. Men det er jo sådan det også skal være fremadrettet. Akademiet skal være med til at lave bredden i truppen og der skal kun hentes start11 markspillerespillere 99% af tiden

                                Comment

                                Working...
                                X