Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Der bor mange brutale jøder i Miami. Dem skal man holde sig fra. Synd for David. Og også at han ikke undersøgte det bedre .
    Hvad pokker har jøder i Miami med noget at gøre? Du forbigår virkelig ikke en chance for at bringe din antisemitiske agenda på banen, hva'?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Der bor mange brutale jøder i Miami. Dem skal man holde sig fra. Synd for David. Og også at han ikke undersøgte det bedre .
      Tænker at der bor mange brutale kristne, muslimer, hinduer og ateister i Miami også

      Comment


        Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
        Tænker at der bor mange brutale kristne, muslimer, hinduer og ateister i Miami også
        Nej nej, kun jøder og kun i Miami :D.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Har i overhovedet været i Miami?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
            Har i overhovedet været i Miami?
            Nej, og det tør jeg da i hvert fald ikke nu! Lyder som et brutalt sted...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              Hvad pokker har jøder i Miami med noget at gøre? Du forbigår virkelig ikke en chance for at bringe din antisemitiske agenda på banen, hva'?
              Tåhyler har fremvist xenofobi i mange retninger, det er ikke specifikt mod jøder ... om det så er godt eller skidt :D ...
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                JM taler om en klar plan man har for transfervinduet og glæder sig for at give de unge muligheder.
                https://www.fyens.dk/article/3268100
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                  Nej, og det tør jeg da i hvert fald ikke nu! Lyder som et brutalt sted...
                  Haha 😂

                  Det er det så ikke, har været der flere gange og det er jo primært en ferie by. Har aldrig set eller hørt om noget speciel ondskab i den by, udover Dexter selvfølgelig 🙈

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    JM taler om en klar plan man har for transfervinduet og glæder sig for at give de unge muligheder.
                    https://www.fyens.dk/article/3268100
                    Ingen af dem der har forladt os var værdifulde for os til sidst alligevel.
                    Så selvom vi kun har hentet en udefra(som umiddelbart ser god ud) samt en masse unge er det tæt på at man føler sig forstærket da det centrale forsvar var svagt i foråret. Så kan man ikke finde de rigtige pt syntes jeg også man skal vente til de dukker op.
                    Der er masser af fornuftig bredde i truppen og vi har kun brug for nogle der virkelig kan forstærke os

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Ingen af dem der har forladt os var værdifulde for os til sidst alligevel.
                      Så selvom vi kun har hentet en udefra(som umiddelbart ser god ud) samt en masse unge er det tæt på at man føler sig forstærket da det centrale forsvar var svagt i foråret. Så kan man ikke finde de rigtige pt syntes jeg også man skal vente til de dukker op.
                      Der er masser af fornuftig bredde i truppen og vi har kun brug for nogle der virkelig kan forstærke os
                      Helt enig. Ser helt roligt og optimistisk frem til den nye sæson. Med den friske vind JM bringer med og så mange gode nyheder vi får om træning og testkampe. Det lyder helt klart at spillerne får en "push" med det nye trænerteam. Naturlig håber på ægte forstærkninger men det er ikke svært at holde tålmodighed denne gang i modsætning til de sidste år hvor bekymringen voksede med hver uge af ventetid for en transfercoup.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Ingen af dem der har forladt os var værdifulde for os til sidst alligevel.
                        Så selvom vi kun har hentet en udefra(som umiddelbart ser god ud) samt en masse unge er det tæt på at man føler sig forstærket da det centrale forsvar var svagt i foråret. Så kan man ikke finde de rigtige pt syntes jeg også man skal vente til de dukker op.
                        Der er masser af fornuftig bredde i truppen og vi har kun brug for nogle der virkelig kan forstærke os
                        Ingen tvivl om at det gælder om at have is i maven, og det virker som om JM har det. Midterforsvaret ser fint ud efter AL er kommet til, og som samtidig er venstre benet. Tror han vil lave et godt parløb med KEP. Synes også de unge har gjort det fint M. Jørgensen især samt Skolnik ser også spændene ud, på den lange bane.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OB Følger Se indlæg
                          Ingen tvivl om at det gælder om at have is i maven, og det virker som om JM har det. Midterforsvaret ser fint ud efter AL er kommet til, og som samtidig er venstre benet. Tror han vil lave et godt parløb med KEP. Synes også de unge har gjort det fint M. Jørgensen især samt Skolnik ser også spændene ud, på den lange bane.
                          Enig men. Jeg ved godt at der skal 2 til en tango. Men det er ikke optimalt, hvis vi skal have spillere ind når sæsonen er i gang.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                            Tænker at der bor mange brutale kristne, muslimer, hinduer og ateister i Miami også
                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                            Enig men. Jeg ved godt at der skal 2 til en tango. Men det er ikke optimalt, hvis vi skal have spillere ind når sæsonen er i gang.
                            Gode spillere falder hurtigt ind på holdet. Og vi skal kun have gode spillere.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                              Enig men. Jeg ved godt at der skal 2 til en tango. Men det er ikke optimalt, hvis vi skal have spillere ind når sæsonen er i gang.
                              Jeg synes da det er fint at det er en mulighed at supplere truppen, evt. hvis det opstår langtidsskader, eller måske bare fordi det opstår en mulighed for at forstærke truppen med en spiller der ellers ikke ville være en mulighed.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                                Enig men. Jeg ved godt at der skal 2 til en tango. Men det er ikke optimalt, hvis vi skal have spillere ind når sæsonen er i gang.
                                Så længe du har de første 15-16 spillere på holdkortet der har spillet sammen rigtig længe er det ikke det store problem IMO
                                Så længe de har kvalitet skal det nok gå

                                Comment

                                Working...
                                X