Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Ja for det er VM udtagne spillere vi satser på at få ind ...
    JH venter bare på, at Panama ryger ud, så han kan lukke de første par stykker.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      JH venter bare på, at Panama ryger ud, så han kan lukke de første par stykker.
      Hmmm, ham kunne vel også kigge efter italienske eller nederlandske spillere. De har det ja ikke travlt med VM.
      😁
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Ja for det er VM udtagne spillere vi satser på at få ind ...
        Mon ikke Grytebust kan indgå i et par kabaler hvis de store klubber begynder at købe målmænd, ligesådan måske med nogle af de potentielle andre signings der kunne være interessante for os.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          Mon ikke Grytebust kan indgå i et par kabaler hvis de store klubber begynder at købe målmænd, ligesådan måske med nogle af de potentielle andre signings der kunne være interessante for os.
          Måske, men helt ærligt, virker det ikke noget søgt helt generelt? Vi ved at Gryte skal væk, spørgsmålet er til hvilken pris. Brøndby ser ud til nu allerede at have lukket 5 signings med over en uge til VM start. Og mon ikke de spillere Brøndby går efter, ligger en del længere oppe mod toppen af de kabaler?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Måske, men helt ærligt, virker det ikke noget søgt helt generelt? Vi ved at Gryte skal væk, spørgsmålet er til hvilken pris. Brøndby ser ud til nu allerede at have lukket 5 signings med over en uge til VM start. Og mon ikke de spillere Brøndby går efter, ligger en del længere oppe mod toppen af de kabaler?

            Meget muligt, men for et par år tilbage var der en stor kabale der strak sig fra PSG til Brønshøj

            Trapp til PSG fra Frankfurt
            Hradecky til Frankfurt fra BIF
            Rønnow til BIF fra Horsens
            Dannevang til Horsens fra Brønshøj.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
              Meget muligt, men for et par år tilbage var der en stor kabale der strak sig fra PSG til Brønshøj

              Trapp til PSG fra Frankfurt
              Hradecky til Frankfurt fra BIF
              Rønnow til BIF fra Horsens
              Dannevang til Horsens fra Brønshøj.
              Jeg forstår ikke helt din pointe? Er din pointe, at OB først skal sælge Gryte f.eks., før at man kan hente en ny keeper?

              Hvis jeg skal tage udgangspunkt i dit eksempel.

              22. juni 2015 - Nicklas Dannevang skriver under med AC Horsens

              2. juli 2015 - Frederik Rønnow skriver under med Brøndby

              8. juli 2015 - Kevin Trapp skriver under med PSG

              7. august 2015 - Lukas Hradecky skriver under med Frankfurt

              Jeg har svært ved at se kabalen i denne sammenhæng. Jeg kan se at der er nogle klubber der har skiftet målmand, og at der er sammenfald med nogle klubber, men rækkefølgen er jo snarere omvendt. Horsens vidste at Rønnow skulle væk, så de hentede Dannevang. Brøndby vidste at de ville sælge Hradecky, derfor henter de Rønnow på forhånd. Hvem der så er køber og hvorfor er jo totalt tilfældigt, Hradecky var aldrig blevet kædet sammen med Frankfurt før, da Rønnow bliver købt f.eks.

              Hvis OB ved, at Gryte skal væk, så synes jeg det vil være en god idé at få en afløser på plads så hurtigt som muligt. Jeg har svært ved at se, hvorfor situationen skulle blive meget nemmere på den anden side af et VM. OB har angiveligt næsten intet at handle for og handler helst transferfrit, og VM slutter først et stykke inde i juli, det vil sige at de transferfrie der ikke har fundet en ny klub, reelt er arbejdsløse og ikke har et sted at træne. Det er min erfaring, at det trods alt er de færreste der ønsker det, og gerne ser deres situation afklaret, så der også er nogle der udbetaler dem løn i juli måned, og det kan da kun være i OBs interesse at få en ny målmand med i så meget af opstarten som muligt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Måske, men helt ærligt, virker det ikke noget søgt helt generelt? Vi ved at Gryte skal væk, spørgsmålet er til hvilken pris. Brøndby ser ud til nu allerede at have lukket 5 signings med over en uge til VM start. Og mon ikke de spillere Brøndby går efter, ligger en del længere oppe mod toppen af de kabaler?
                Og Brøndby skal ud at spille europæisk og kan lokke med det, der må vi nok efterhånden erkende at vi ikke nødvendigvis er spilleres 1. valg og så er vi tilbage ved om vi skal tage dem vi kan nu eller satse på nogen af de bedre valg vil hertil senere. Kommer jo helt an på hvilken liste Michelsen har afleveret.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                  Og Brøndby skal ud at spille europæisk og kan lokke med det, der må vi nok efterhånden erkende at vi ikke nødvendigvis er spilleres 1. valg og så er vi tilbage ved om vi skal tage dem vi kan nu eller satse på nogen af de bedre valg vil hertil senere. Kommer jo helt an på hvilken liste Michelsen har afleveret.
                  Enig. Det er jo ofte sådan, at hvis man gerne vil have en spiller på en halv eller hel hylde over ens normale niveau, så er man nødt til at vente til sidst i transfervinduet, hvor spilleren (måske) ikke har fået sin førsteprioritet. At JH så til dato endnu ikke har landet sådan en signing er så en anden sag, så det bliver mere en teoretisk pointe end en der er funderet i OB-virkeligheden anno 2018.

                  Comment


                    Er ret sikker på der er stille fordi JH har fået en liste af JM som er helt anderledes end dem han troede han skulle hente.

                    Så han skal lige tale med de nye emner først.

                    Comment


                      Martin har begået et lille skrevent interview med Jesper Hansen, som jeg tillader mig at linke til. Sportsdirektøren forventer, at OB som minimum henter tre spillere i vinduet.

                      http://obstemmer.dk/jesper-hansen-mi...derne-traener/
                      Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                      Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                        Martin har begået et lille skrevent interview med Jesper Hansen, som jeg tillader mig at linke til. Sportsdirektøren forventer, at OB som minimum henter tre spillere i vinduet.

                        http://obstemmer.dk/jesper-hansen-mi...derne-traener/

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                          Martin har begået et lille skrevent interview med Jesper Hansen, som jeg tillader mig at linke til. Sportsdirektøren forventer, at OB som minimum henter tre spillere i vinduet.

                          http://obstemmer.dk/jesper-hansen-mi...derne-traener/
                          Dejlig læsning....

                          Comment


                            Så fik Tipsbladet også lavet en historie ud af MDs skriveri

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-nye-spillere

                            De vurderer at vi mest kigger på offensive midtbanefolk. Ikke der hvor behovet måske er størst pt IMO men vil da ikke sige nej til noget lækkert der også

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Så fik Tipsbladet også lavet en historie ud af MDs skriveri

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-nye-spillere

                              De vurderer at vi mest kigger på offensive midtbanefolk. Ikke der hvor behovet måske er størst pt IMO men vil da ikke sige nej til noget lækkert der også
                              Det er jo altid sjovest at snakke om offensive forstærkninger, men jeg ser bestemt heller ikke, at det er der, at behovet størst. Hvis der skal noget ind der, så skal det virkeligt være noget, der rykker. Ellers vil jeg hellere holde fast i, at der kan blive rigelig spilletid til Greve og Eskesen f.eks.

                              Hørte også i Fodbold FM, at en mente, at vi søgte alternativer til angrebet, hvor det primært var fart, vi skulle gå efter. Fart er jo altid dejligt, men det har jeg nu også lidt svært ved at se skulle være en høj prioritet. Hvis man vil noget alternativt deroppe, skulle det nærmere være fysik IMO. Mathias Jørgensen er forøvrigt hurtig, hvis det skulle være :)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Det er jo altid sjovest at snakke om offensive forstærkninger, men jeg ser bestemt heller ikke, at det er der, at behovet størst. Hvis der skal noget ind der, så skal det virkeligt være noget, der rykker. Ellers vil jeg hellere holde fast i, at der kan blive rigelig spilletid til Greve og Eskesen f.eks.

                                Hørte også i Fodbold FM, at en mente, at vi søgte alternativer til angrebet, hvor det primært var fart, vi skulle gå efter. Fart er jo altid dejligt, men det har jeg nu også lidt svært ved at se skulle være en høj prioritet. Hvis man vil noget alternativt deroppe, skulle det nærmere være fysik IMO. Mathias Jørgensen er forøvrigt hurtig, hvis det skulle være :)
                                Var det også det program hvor Bordinggaard mente at OB ikke rigtig brugte fynske spillere længere? Jeg ved ikke han er sur eller bare ikke rigtig ved hvad der foregår. Var i hvert fald lidt ærgerligt at det ikke virkede helt godt forberedt.

                                Comment

                                Working...
                                X