Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    6 mil er fandme ikke nok. Stop dog med at sælge profilerne til ingen penge!
    What? De 6 mio. er prisen BIF giver for Gammelby.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
      6 mil er fandme ikke nok. Stop dog med at sælge profilerne til ingen penge!
      JH må høre for meget, men hvor meget Silkeborg sælger for er dog ikke hans ansvar ;)
      (Tænker du troede Gryte?)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
        6 mil er fandme ikke nok. Stop dog med at sælge profilerne til ingen penge!
        Rolig nu. Det er Gammelbys pris. Ikke Grytebust

        Comment


          Grytes pris er formentlig lavere.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Grytes pris er formentlig lavere.
            Hvis i får mere end 6 millioner for en målmand der har 1 år tilbage af kontrakten, så er det godt nok en god handel.
            Altså han er god ... men det er jo ikke en helt ung målmand med masser af potentiale.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Når, haha det gik lige hurtigt nok så Sorry!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Grytes pris er formentlig lavere.
                Det tror jeg også den er. Han er vel 4-5 mill værd. Hvis han skifter til BIF og spiller 6 måneder på niveau er han 15-18 mill værd.
                Succes avler forhøjede priser og det er ikke en luxus vi har pt i OB

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Det tror jeg også den er. Han er vel 4-5 mill værd. Hvis han skifter til BIF og spiller 6 måneder på niveau er han 15-18 mill værd.
                  Succes avler forhøjede priser og det er ikke en luxus vi har pt i OB
                  Meget enig. Det er desværre OBs skæbne som en ligegyldig midterklub, så er det også bare svært at lave de store salg.

                  Comment


                    Jeg mener så ikke grytebust er 6 millioner værd. Men sælg ham dog til udlandet i stedet for gummiben if

                    Comment


                      Brøndby har ifg BT betalt 11 millioner kroner for Gammelby. Silkeborg må grine hele vejen til banken.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Brøndby har ifg BT betalt 11 millioner kroner for Gammelby. Silkeborg må grine hele vejen til banken.
                        Ham får de stor gavn af.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Brøndby har ifg BT betalt 11 millioner kroner for Gammelby. Silkeborg må grine hele vejen til banken.
                          SIF har vel bare en direktør som forstår at få ordentlige priser for deres spillere .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Hvis i får mere end 6 millioner for en målmand der har 1 år tilbage af kontrakten, så er det godt nok en god handel.
                            Altså han er god ... men det er jo ikke en helt ung målmand med masser af potentiale.
                            Jeg spørger måske enormt naivt, men hvad handler det 'i' om.?Nu har jeg læst det nogle gange efterhånden. Er det et eller andet forurettet statement mod klubben eller.?

                            Comment


                              Det handler om en ENORM trang til at sige at han ikke er fan mere...gab..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                                Jeg spørger måske enormt naivt, men hvad handler det 'i' om.?Nu har jeg læst det nogle gange efterhånden. Er det et eller andet forurettet statement mod klubben eller.?
                                'Entusiasten' er som jeg har forstået, ikke OB fan. Blot en person, som godt kan lide at kommentere på er fora for OB fans og med efter min forståelse, en selvopfattelse af at han/hun har meget styr på sin fodboldkyndighed.

                                Comment

                                Working...
                                X