Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Der er stadig 20 mand på kontrakt. 18 mand fra den nuværende trup, og så kommer Yao tilbage og Frøkjær op. Så er der en Mathias Jørgensen som forhåbnetligt også kommer til at spille en eller anden rolle. Så vi skal jo ikke ud og hennte 7-8 stykker. 3 tilgange med tilstrækkelig kvalitet - i hvert fald 2 direkte til startopstillingen, og så en der kan udfordre Barrett på venstrebacken, så er det vel ganske fint. Udemærket. OK.

    Så kan der selvfølgeligt ryge flere, men ser umiddelbart kun Gryte som salgsemne. Han skal selvfølgeligt også erstattes, hvis det er.
    Plus at Molberg vel også stadig kan komme i spil. Jeg tror også Harboe bliver en del af periferien omkring holdet i næste sæson.

    Jeg tror at 2 mand til startopstillingen måske også er for optimistisk. Hvilke to positioner skal det i så fald være? Jeg kan se, at man kommer til at gå efter noget til enten midterforsvaret eller den centrale midt, alt efter hvor den nye træner ser Tverskov, men ender det med at blive midterforsvaret, tror jeg nu også, at Rømer får lov at få chancen under en ny træner, ligesom at Casper Nielsen kan være i spil der, så det kan i min optik ligeså godt ende med at blive en spiller, som ikke ligner en klart defineret starter, men ender med at kæmpe på ligefod med de to andre, og måske ender med at styrke bredden.

    Jeg kan ikke se, hvor den anden spiller til startopstillingen skal være til, med mindre vi snakker en målmand. Når det så er sagt, så kan jeg sagtens se et scenarie, hvor man sælger Gryte og kører med de folk vi allerede har. Oliver er færdig på U19 nu, og hvis han er så stort et talent, som nogle gør ham til, er der vel ikke rigtigt noget formål med, at han skal være 3. keeper. Man har Thomas Mikkelsen som evt. overgangsfigur, og Bernat kan vel godt gå som 3. keeper, hvis uheldet en yderst sjælden gang skulle være ude.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Der er stadig 20 mand på kontrakt. 18 mand fra den nuværende trup, og så kommer Yao tilbage og Frøkjær op. Så er der en Mathias Jørgensen som forhåbnetligt også kommer til at spille en eller anden rolle. Så vi skal jo ikke ud og hennte 7-8 stykker. 3 tilgange med tilstrækkelig kvalitet - i hvert fald 2 direkte til startopstillingen, og så en der kan udfordre Barrett på venstrebacken, så er det vel ganske fint. Udemærket. OK.

      Så kan der selvfølgeligt ryge flere, men ser umiddelbart kun Gryte som salgsemne. Han skal selvfølgeligt også erstattes, hvis det er.
      Enig. Tror ikke på mere end 2-3 stykker foruden det der evt bliver solgt. Dog spændende hvad der skal ske med Yao

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Plus at Molberg vel også stadig kan komme i spil. Jeg tror også Harboe bliver en del af periferien omkring holdet i næste sæson.

        Jeg tror at 2 mand til startopstillingen måske også er for optimistisk. Hvilke to positioner skal det i så fald være? Jeg kan se, at man kommer til at gå efter noget til enten midterforsvaret eller den centrale midt, alt efter hvor den nye træner ser Tverskov, men ender det med at blive midterforsvaret, tror jeg nu også, at Rømer får lov at få chancen under en ny træner, ligesom at Casper Nielsen kan være i spil der, så det kan i min optik ligeså godt ende med at blive en spiller, som ikke ligner en klart defineret starter, men ender med at kæmpe på ligefod med de to andre, og måske ender med at styrke bredden.

        Jeg kan ikke se, hvor den anden spiller til startopstillingen skal være til, med mindre vi snakker en målmand. Når det så er sagt, så kan jeg sagtens se et scenarie, hvor man sælger Gryte og kører med de folk vi allerede har. Oliver er færdig på U19 nu, og hvis han er så stort et talent, som nogle gør ham til, er der vel ikke rigtigt noget formål med, at han skal være 3. keeper. Man har Thomas Mikkelsen som evt. overgangsfigur, og Bernat kan vel godt gå som 3. keeper, hvis uheldet en yderst sjælden gang skulle være ude.
        Har også overvejet den målmandskabale hvor man rykker Bernat op som 3. Målmand. Så kæmper TM og OC om pladsen.
        Nogen vil måske mene det er useriøst og andre at det bare er en del af den nye strategi som er meldt ud. Vi må se

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Har også overvejet den målmandskabale hvor man rykker Bernat op som 3. Målmand. Så kæmper TM og OC om pladsen.
          Nogen vil måske mene det er useriøst og andre at det bare er en del af den nye strategi som er meldt ud. Vi må se
          I så fald skal man lade Mikkelsen gå, og hente et bedre navn, men det tror jeg nu heller ikke sker. Hvis Oliver er et kæmpe talent, er det da bare med at få prøvet det af. Rønnow, Runarsson, Haugaard, Nicolai Larsen bl.a. var også meget unge da de fik chancen. Ham Bobjerg oppe i Horsens er kun et år ældre end Oliver, og er hverken et stort talent, eller en Horsens gider at forlænge med, men har da vist, at han sagtens kan stå Superliga uden at falde helt igennem. Det vil være helt i tråd med strategien ja, så jeg vil næsten synes det er underligt, hvis det ikke sker. Vi har trods alt ikke så mange større talenter, at vi har råd til at sylte dem vi har.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Nah, vi har da haft en Falk, Bashkim, Emil Larsen og Høegh, som var her da JH kom til. Men det er rigtigt, de sidste 5 år har vi ikke rigtigt udviklet nogle nye af den slags spillere eller fundet dem på transfermarkedet.
            Er det bevidst, at du undlader Sohore og Tingager ? Eller er det for blot at bevare din negative holdning ??
            Mvh

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              I så fald skal man lade Mikkelsen gå, og hente et bedre navn, men det tror jeg nu heller ikke sker. Hvis Oliver er et kæmpe talent, er det da bare med at få prøvet det af. Rønnow, Runarsson, Haugaard, Nicolai Larsen bl.a. var også meget unge da de fik chancen. Ham Bobjerg oppe i Horsens er kun et år ældre end Oliver, og er hverken et stort talent, eller en Horsens gider at forlænge med, men har da vist, at han sagtens kan stå Superliga uden at falde helt igennem. Det vil være helt i tråd med strategien ja, så jeg vil næsten synes det er underligt, hvis det ikke sker. Vi har trods alt ikke så mange større talenter, at vi har råd til at sylte dem vi har.
              Fuldstændig enig. Fra 18 Juni bliver OC fuldgyldig medlem af truppen og kommer til at træne på lige fod med de andre.
              Om han så er et stort talent og slår til må tiden jo vise. Det sidste målmandstalent vi havde er vidst helt stoppet med fodbold.

              Er rimelig tryg ved TM og tænker han nok skal efterlade et solidt indtryk næste sæson hvis han bliver 1. Målmand

              Comment


                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                Er det bevidst, at du undlader Sohore og Tingager ? Eller er det for blot at bevare din negative holdning ??
                Mvh
                Zohore=Sohore :)

                Men de skal da klart nævnes

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                  Er det bevidst, at du undlader Sohore og Tingager ? Eller er det for blot at bevare din negative holdning ??
                  Mvh
                  Nej, det er ikke bevidst, jeg må ærligt erkende at have glemt Zohore i forbifarten. Tingager er en rigtigt fin case, men der er stadig et stykke fra de 4-5 millioner vi ender med at få for ham, til det vi ender med at sende Bashkim og og Zohore afsted for, eller de små 20 millioner Silkeborg får for Skov og Gammelby tilsammen. Fælles for de andre (minus Høegh) og så Tingager er jo også, at de har været inde omkring det danske landshold. Det er nu mit indtryk, at Tingager har et stykke vej derhen endnu.

                  Hvorledes synes du ellers jeg er negativ?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Nej, det er ikke bevidst, jeg må ærligt erkende at have glemt Zohore i forbifarten. Tingager er en rigtigt fin case, men der er stadig et s
                    Hvorledes synes du ellers jeg er negativ?
                    Desler, Greve, Jacob Barrett , JJT, Tverskov og Casper Nielsen er kommet til i JH's tid. De er vel alle en ganske acceptabel case?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                      Desler, Greve, Jacob Barrett , JJT, Tverskov og Casper Nielsen er kommet til i JH's tid. De er vel alle en ganske acceptabel case?
                      Vil du seriøst påstå, at de nævnte spillere er profiler på linje med Skov og Gammelby og kan indbringe i omegnen af et tocifret millionbeløb i transfer, endsige er bare tæt på at være det? Det er det der diskuteres.

                      Jeg kan gå med til at smide Gryte ind i den samtale, men dem du nævner der, slet ikke.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Der er stadig 20 mand på kontrakt. 18 mand fra den nuværende trup, og så kommer Yao tilbage og Frøkjær op. Så er der en Mathias Jørgensen som forhåbnetligt også kommer til at spille en eller anden rolle. Så vi skal jo ikke ud og hennte 7-8 stykker. 3 tilgange med tilstrækkelig kvalitet - i hvert fald 2 direkte til startopstillingen, og så en der kan udfordre Barrett på venstrebacken, så er det vel ganske fint. Udemærket. OK.

                        Så kan der selvfølgeligt ryge flere, men ser umiddelbart kun Gryte som salgsemne. Han skal selvfølgeligt også erstattes, hvis det er.
                        Tilstrækkeligt antal = kvalitet?
                        Yao og Frøkjær har jo ikke umiddelbart klasse til superligaen og det er vel tvivlsomt med Mathias Jørgensen.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                          Er det bevidst, at du undlader Sohore og Tingager ? Eller er det for blot at bevare din negative holdning ??
                          Mvh
                          Zohore var et virkelig godt salg , men Tingager syntes jeg ikke er et prangende salg
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Tilstrækkeligt antal = kvalitet?
                            Yao og Frøkjær har jo ikke umiddelbart klasse til superligaen og det er vel tvivlsomt med Mathias Jørgensen.
                            Men hvis vi siger at MJ går ind som 4 angriber og et vist potentiale er det jo ikke et sted vi skal hente en fuldt udviklet spiller ind. Frøkjær erstatter en Thrane eller Welbeck og igen er det jo så som i hvert fald 4. mand til midtbanen og synes også det er en position hvor en udviklings spiller er det rigtige valg for en klub i vores position.
                            Med hensyn til Yao ved jeg ikke rigtig hvor han står da han jo enten skal kæmpe på kanten eller i angrebet og der er vi egentlig godt besat. Hans fordel er så at han som type er lidt anderledes end hvad vi umiddelbart ellers har og derfor kan jeg godt se ham komme til at spille en rolle hvor vi måske skal bruge en uortodoks joker, men tænker de evaluerer på ham når han returnerer, men tænker at Erik R, vel nok er en af de bedste danske trænere i forhold til forskellen mellem afrikansk og dansk spillestil så forhåbentlig kan Yao tage en del med derfra.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                              Korrekt  Long time, no see... Leander 
                              Formaterede min laptop på et tidspunkt og kunne ikke huske min kode Så prøvede at nulstille den med jævne mellemrum over de næste par måneder, men mail med ny kode modtog jeg aldrig, så opgav Her et par år efter fik det så lige et nyt skud og VUPTI!!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Zohore var et virkelig godt salg , men Tingager syntes jeg ikke er et prangende salg
                                At hente en spiller fra 2. Division, tager ham ind, gør ham til en profil og sælger ham for millionprofit. Det er i min verden et godt salg.

                                Comment

                                Working...
                                X