Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Ud fra de hylder, vi nu her kan hente på, så er det absolut ikke et dumt bud. Hvis han er blevet sine skader kvit, så er det en god spiller. Eneste bekymring er, at han nok ville konkurrere lidt med JJT, og det ville satme være dumt at smide endnu en egen u-spiller for en udefra, der ikke bringer mere (tænker Ryan-Desler; et bytte som jeg ikke er tilfreds med).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Ud fra de hylder, vi nu her kan hente på, så er det absolut ikke et dumt bud. Hvis han er blevet sine skader kvit, så er det en god spiller. Eneste bekymring er, at han nok ville konkurrere lidt med JJT, og det ville satme være dumt at smide endnu en egen u-spiller for en udefra, der ikke bringer mere (tænker Ryan-Desler; et bytte som jeg ikke er tilfreds med).
      Ser ham mere som en makker til JJT end en konkurrent. Han har klart bevæget sig hen imod en dybere liggende position over årene, og i de kampe han har startet inde i den her sæson, har det som regel været ved siden af Jensen og Rygaard.

      Forstår nu ikke, hvis du er utilfreds med Ryan og Desler situationen. Jeg synes Ryan er en rigtigt god Superligaback, og samtidig synes jeg Desler er meget begrænset og ret beset ikke har niveau til OB. Det er kun hans baggrund der gør, at vi stadig forsvarer ham.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        FOR HELVED SHEED!! NU NÅEDE JEG LIGE AT FÅ STIV PIT

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Ser ham mere som en makker til JJT end en konkurrent. Han har klart bevæget sig hen imod en dybere liggende position over årene, og i de kampe han har startet inde i den her sæson, har det som regel været ved siden af Jensen og Rygaard.

          Forstår nu ikke, hvis du er utilfreds med Ryan og Desler situationen. Jeg synes Ryan er en rigtigt god Superligaback, og samtidig synes jeg Desler er meget begrænset og ret beset ikke har niveau til OB. Det er kun hans baggrund der gør, at vi stadig forsvarer ham.
          Hvis Petry kan løfte en 6er eller mere tovejs, så fint. Han er jo en glimrende boldspiller.

          Mht Desler er vi bare uenige: jeg kan godt se, at Ryan er bedre i nogle faser (offensivt), men jeg ser ikke gevinsten som ret stor. Og jeg opfatter Desler som en anelse bedre defensivt, så samlet set har jeg ikke set nok fra Ryan endnu til at være tilfreds - og ja, så betyder baggrunden en del. Hvis en spiller udefra kun er marginalt bedre end egen avl, så er det at spytte på egen U-afdeling at foretrække ham. For mig kunne Desler lige så godt være en ok back på det niveau, hvor vi er nu.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Ser ham mere som en makker til JJT end en konkurrent. Han har klart bevæget sig hen imod en dybere liggende position over årene, og i de kampe han har startet inde i den her sæson, har det som regel været ved siden af Jensen og Rygaard.

            Forstår nu ikke, hvis du er utilfreds med Ryan og Desler situationen. Jeg synes Ryan er en rigtigt god Superligaback, og samtidig synes jeg Desler er meget begrænset og ret beset ikke har niveau til OB. Det er kun hans baggrund der gør, at vi stadig forsvarer ham.
            Fuldstændig enig

            Comment


              Tryllerik færdig i Vendsyssel.... så er der nu JH

              Comment


                Joachim Mattsson også færdig i Thisted ... der er gang i den i 1.division i dag.

                Comment


                  Der er nogle sportslige ledelser med nosser. Hvilket er mere end man kan sige om vores

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                    Der er nogle sportslige ledelser med nosser. Hvilket er mere end man kan sige om vores
                    De vil jo nok bare påstå at det kræver lige så store nosser netop ikke at fyre træneren selvom resultaterne svigter.
                    Og kunne de fleste kampe bare spilles som det meste af søndagens kamp ville mange flere sikkert dele denne holdning

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                      Der er nogle sportslige ledelser med nosser. Hvilket er mere end man kan sige om vores
                      Mattssons fyring virker nu mere som idioti end nosser. Og Erik Rasmussen har selv sagt op. Det har altså ikke krævet de store nosser at fyre ham 3-4 kampe før sæsonen er slut.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                        Mattssons fyring virker nu mere som idioti end nosser. Og Erik Rasmussen har selv sagt op. Det har altså ikke krævet de store nosser at fyre ham 3-4 kampe før sæsonen er slut.
                        "Selv sagt op" er muligvis hvad der står i medierne. Men Tipsbladet spekulerede i at Trylleriks dobbeltrolle har spillet en rolle og det faktum at man mistede topscoren på baggrund af det. Det lyder i mine øjne mere plausibelt, end at han skulle være smuttet selv, oprykningen hænger i en tynd tråd, men det er ikke umuligt.

                        Comment


                          Kunne der spekuleres i en Mads Aaquist, der synes at være røget ud i kulden hos Right to Nightmare? Og hvad med Andreas Skovgaard, også FCN, han har udløb til sommer og spiller semifast for FCN +60 kampe i suppen og kun 21 år og er CB.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                            "Selv sagt op" er muligvis hvad der står i medierne. Men Tipsbladet spekulerede i at Trylleriks dobbeltrolle har spillet en rolle og det faktum at man mistede topscoren på baggrund af det. Det lyder i mine øjne mere plausibelt, end at han skulle være smuttet selv, oprykningen hænger i en tynd tråd, men det er ikke umuligt.
                            Den teori har jeg også hørt tidligere

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                              Kunne der spekuleres i en Mads Aaquist, der synes at være røget ud i kulden hos Right to Nightmare? Og hvad med Andreas Skovgaard, også FCN, han har udløb til sommer og spiller semifast for FCN +60 kampe i suppen og kun 21 år og er CB.
                              Ved faktisk ikke hvad ham Skovgaard kan. Men han kan næppe være dårligere end Lund

                              Aaquist,Petry og Skovgaard. Hmmmm. Kinder überraschung?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                                "Selv sagt op" er muligvis hvad der står i medierne. Men Tipsbladet spekulerede i at Trylleriks dobbeltrolle har spillet en rolle og det faktum at man mistede topscoren på baggrund af det. Det lyder i mine øjne mere plausibelt, end at han skulle være smuttet selv, oprykningen hænger i en tynd tråd, men det er ikke umuligt.
                                https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ket-ud/7149277

                                Comment

                                Working...
                                X