Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Link?
    Hans instagram profil. Bare søg på Bashkim Kadrii. Du skal have en profil og være “venner” med ham, før du kan se dem.

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Jeg tror i hvert fald godt vi kan afskrive Bashkim. Han lagde en kort video op på sin instagram hvor han sad overfor to fyre i jakkesæt, en bunke papirer og en kuglepen.. Og nu har han lagt en video op, hvor han kører i bil et sted, som kunne minde om Emiraterne, Kazakstan eller lignende - så det bliver nok udlandet, hvor der kan tjenes lidt gode mønter.
    Link?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Jeg tror i hvert fald godt vi kan afskrive Bashkim. Han lagde en kort video op på sin instagram hvor han sad overfor to fyre i jakkesæt, en bunke papirer og en kuglepen.. Og nu har han lagt en video op, hvor han kører i bil et sted, som kunne minde om Emiraterne, Kazakstan eller lignende - så det bliver nok udlandet, hvor der kan tjenes lidt gode mønter.
    Bare Aab og AGF ikke får ham. Så er jeg sgu okay tilfreds

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Jeg tror i hvert fald godt vi kan afskrive Bashkim. Han lagde en kort video op på sin instagram hvor han sad overfor to fyre i jakkesæt, en bunke papirer og en kuglepen.. Og nu har han lagt en video op, hvor han kører i bil et sted, som kunne minde om Emiraterne, Kazakstan eller lignende - så det bliver nok udlandet, hvor der kan tjenes lidt gode mønter.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    Måske - men Mandé har udtalt at det intet gør at være 2. valg den næste stykke tid og at han gerne vil lære af Grytebust, så det vil passe ham fint.
    Der tænker han max til sommer og mere sandsynligt til vinter, eller her til vinduet lukker.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Så er det vel heller ikke værre. Gryte ryger sikkert til jul istedet - havde været langt værre om han blev solgt i sidste øjeblik og man ikke havde chancen for at hente en erstatning
    Tjaa fet vil vise sig om vi får ham skudt af i dette vindue eller for langt mindre til jul , måske endda uden at få en krone om et år .

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Lyder til at de har fået det samme som vi forlanger. Ca 7,5 plus bonus
    Ja plus evt yderligere 7,5

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Jeg vil være MEGET overrasket, hvis Grytebust stadig er i OB, efter vinduet er smækket i.

    Og så håber jeg godt nok på en offensiv forstærkning, ligesom jeg har en idé om, at en mand som Casper Nielsen godt kunne være på vej videre med Vacek's ankomst.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Det er fint nok at lære af Bjerring og Grytebust, på den anden side bliver han også rusten uden kampe.

    Sælger vi ikke Grytebust, så er det fordi Jesper Hansen har "gættet" forkert, i forhold til om Grytebust røg nu.

    Jesper bruge penge på Mandé, Gryte og Thomas på en gang - hvad tror i
    Han kunne evt få reserveholds kampe samt dem i pokalen(nok ikke mange). Vi må se. Der er stadig 3 dage tilbage

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    Måske - men Mandé har udtalt at det intet gør at være 2. valg den næste stykke tid og at han gerne vil lære af Grytebust, så det vil passe ham fint.
    Han siger et halvt år passer ham fint, men snakker vi et år, halvandet eller to år - det tror jeg ikke han synea ligeså godt om. Han er trods alt kommet for at spille, og lur mig om han ikke også er blevet det lovet, så snart Grytebust er historie i OB.

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Det er fint nok at lære af Bjerring og Grytebust, på den anden side bliver han også rusten uden kampe.

    Sælger vi ikke Grytebust, så er det fordi Jesper Hansen har "gættet" forkert, i forhold til om Grytebust røg nu.

    Jesper bruge penge på Mandé, Gryte og Thomas på en gang - hvad tror i

    Leave a comment:


  • Richard
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Chancen for det er nok cirka på niveau med en forlængelse med Falk og nej jeg tror ikke at det ville passe en målmand der kommer for at være førstevalg.
    Måske - men Mandé har udtalt at det intet gør at være 2. valg den næste stykke tid og at han gerne vil lære af Grytebust, så det vil passe ham fint.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Han er måske for dårlig i feltet til, at de tør signe ham i de større ligaer. Bliver han ikke solgt, så har vi uundgåeligt utilfredse målmænd gående. Normal er JH for langsom og jyde træls, her han han måske været lige lovlig køwenhavner hurtig.
    Vel ikke usansynligt at AGF kunne hente TM hvis mulighederne i udlandet er begrænsede her sidst i vinduet

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Så er det vel heller ikke værre. Gryte ryger sikkert til jul istedet - havde været langt værre om han blev solgt i sidste øjeblik og man ikke havde chancen for at hente en erstatning
    God nyhed for os fans tænker jeg. Dårlig nyhed for dem der tænker på pengene.
    Jeg vil ikke være 100% tryg ved at lade Mandé stå nu. Men jeg tænker 6 måneder i Bjerrings skole vil gøre ham godt
    Last edited by fmprOB; 29-08-2018, 08:48.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af PerserBIF Se indlæg
    Ifølge stats var Jovanovic den næstbedste målmand sidste sæson. kun overgået af Grytebust.

    Men ja Jovanovic er yngst. det tæller også meget. Men måske har Gryte sagt nej, selvom det nok er mest sandsynligt at de har valgt ham fra.
    Han er måske for dårlig i feltet til, at de tør signe ham i de større ligaer. Bliver han ikke solgt, så har vi uundgåeligt utilfredse målmænd gående. Normal er JH for langsom og jyde træls, her han han måske været lige lovlig køwenhavner hurtig.

    Leave a comment:

Working...
X