Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • sjn
    replied
    Vildt nok BIF bliver ved med at hente offensive spillere. Når det er en solid spiller til forsvaret de har brug for

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Hvor har du det fra??
    Står på BT

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jeg vil sgu egentlig også hellere have Bashkim end Uffe Bech. I hvert fald hvis vi snakker om, at de begge skal spille angriber.
    Ja tak, meget hellere Bashkim

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Jeg vil sgu egentlig også hellere have Bashkim end Uffe Bech. I hvert fald hvis vi snakker om, at de begge skal spille angriber.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Hvor har du det fra??
    BT, men det siger nu ikke så meget ... det vil han ikke så længe at der ikke er skrevet under, det skal i ikke nødvendigvis lægge så meget i.

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kadriis agent vil ikke bekræfte rygtet desværre
    Hvor har du det fra??

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
    Fedt hvis rygtet med Baskim holder. Men mon så ikke at Fester forsøges afskibet... ligesom KEP og TM
    Kan ikke se, at vi har “råd” til at afskibbe KEP, hvis vi fortsat skal spille med tre stoppere. Medmindre man så henter en mere ind, meeen...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
    Fedt hvis rygtet med Baskim holder. Men mon så ikke at Fester forsøges afskibet... ligesom KEP og TM
    Kadriis agent vil ikke bekræfte rygtet desværre

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Giver da også god mening. En kantspiller til et hold der ikke spiller med kanter....
    Ja

    Leave a comment:


  • Rijkaard
    replied
    Fedt hvis rygtet med Baskim holder. Men mon så ikke at Fester forsøges afskibet... ligesom KEP og TM

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
    Betonhelvedet, skriver BT.
    Giver da også god mening. En kantspiller til et hold der ikke spiller med kanter....

    Leave a comment:


  • bernz
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Uffe Bech til superligaen. Nok ikke os
    Betonhelvedet, skriver BT.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Uffe Bech til superligaen. Nok ikke os

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Spekulerede på om Mikkelsen mon var ham der røg til Vendsyssel, men det blev en tidligere OBer i stedet, Tørnes.
    Last edited by Kaspernon; 31-08-2018, 10:56.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Og det må du selvfølgelig gerne tro, at det er, men at fælde en dom over vinduet kan vi jo ikke endnu. AGF hentede også en masse gode navne på papiret sidste sommer, og det viste sig umiddelbart at være et mere lunkent vindue.
    Nej, vi kan ikke fælde domen nu. Tiden må vise hvir gidt det var. Men vi kan vel konstatere at det "lyder" langt bedre end alt vi fik ud af de vinduer de sidste år.
    Efter JHs udmelding at der ville ikke ske mere hvis der ikke dupper op en ekstraordinær spiller var jeg sikker at det er kun den dumme snak vi hørte hver gang i de sidste år. Hvis det bliver nu Bashkim som kommer ind så vil jeg forklare mig som tilfreds og positiv overrasket med vinduet - så god man kan bedømme det nu.

    Leave a comment:

Working...
X