Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • PerserBIF
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Sindssygt at der stadig ikke er nogen rygter om Grytebust
    Var Grytebust ikke rygtet til en spansk oprykkerklub? Måske den samme som lige er ved at købe agf målmanden?

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Godt nok heller ikke ret Jesper Hansen agtigt, hvis vi har Gryte, Mandé og Thomas rendende på en og samme tid, det er aaaaalt for dyrt
    jeg tror Ståle har ringet til Jesper og spurgt om han vil med på hyttetur. Ståle er svær at forstå, så jyden tror han talte om gytt i bur.

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Godt nok heller ikke ret Jesper Hansen agtigt, hvis vi har Gryte, Mandé og Thomas rendende på en og samme tid, det er aaaaalt for dyrt

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Sindssygt at der stadig ikke er nogen rygter om Grytebust
    Ja, det er lidt spøjst. Det kan ikke passe, at der ikke har været nogen bud på ham. Jeg tænkte endda, at nu stiger prisen lige med en million eller to, da han laver den pragtredning mod FCK, og så har der bare været stille siden.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Sindssygt at der stadig ikke er nogen rygter om Grytebust

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
    Er det noget du hører fra egne kilder fordi jeg kan da se at AaB er ude efter en hollænder i Gronningen :-)
    Nej jeg ved ikke en høstblomst om det her. Var bare forbi deres debat forum i går aftes

    Leave a comment:


  • hestbjerg94
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Men de har også sagt, at de muligvis henter 2 ved et salg af Pohl, så det kan jo være...
    Hvilket giver fin mening, Marco Ramkilde er skadet og Wessam Abou Ali er for uerfaren til at spille solo-angriber.

    Marco Ramkilde bør man overveje, kæmpe talent med udløb til juni 2019

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
    Er det noget du hører fra egne kilder fordi jeg kan da se at AaB er ude efter en hollænder i Gronningen :-)
    Men de har også sagt, at de muligvis henter 2 ved et salg af Pohl, så det kan jo være...

    Leave a comment:


  • hestbjerg94
    replied
    Alligevel imponerende at Gaarde kan bedrive hvad han gør nogle gange. Havde det været 2 danske spillere der havde leveret ligeså ringe/skuffende/ordinært som Bassogog og Flores så var aldrig blevet solgt for mere end 5 mil sammenlagt, men Gaarde har alligevel været heldig og scoret en gevinst i underkanten af 60 mil.

    Jannik Pohl kan blive solgt på potentialet men målt på alle et angriber-parameter har han virkelig ikke leveret - jovist han kan løbe i det uendelige.

    Det er reelt det jeg savner fra JH at han tager chancen og henter en reel lotto kupon som Bassogog eller Bundu i AGF, som jeg godt kunne se blive solgt for et pænt beløb. Vi har pt. Yao, men han er blevet omskolet så det er svært at sige hvor han står.

    Leave a comment:


  • hestbjerg94
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Aab skulle ligge i forhandlinger om Pål K siger jungletrommerne. Gad vide om det betyder at AGF snupper Kadrii? Tror næppe vi er med i kapløbet
    Er det noget du hører fra egne kilder fordi jeg kan da se at AaB er ude efter en hollænder i Gronningen :-)

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...-vaelger-selv/

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Aab skulle ligge i forhandlinger om Pål K siger jungletrommerne. Gad vide om det betyder at AGF snupper Kadrii? Tror næppe vi er med i kapløbet
    Pål "One Season wonder" .Hobro er ikke meget værd uden ham.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Aab skulle ligge i forhandlinger om Pål K siger jungletrommerne. Gad vide om det betyder at AGF snupper Kadrii? Tror næppe vi er med i kapløbet

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
    Øhhhhh.... Synes du Jesper Hansen har mere karisma 🤨?
    Ja

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Skal vi ikke bare blive enige om, at de begge to har karisma som en våd karklud foran et kamera?
    Synes du skylder den våde karklud en undskyldning lige på stedet

    Leave a comment:

Working...
X