Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Hvis JH fucker op og ikke får nogle penge for Gryte, må han næsten have underskrevet sin egen fyreseddel. At man ikke kan få penge for sine mest salgbare spillere, er næsten utilgiveligt i en klub, hvor man lever af at sælge spillere, og hvor de penge man kan generere der, i høj grad er det der kan drive en økonomisk udvikling. At vi ikke fik penge for Falk er slemt nok i forvejen.
    Hvis der ikke er en køber i dette vindue kan han jo ikke gøre for. Men at han er medskyldig i at have gjort OB en så ligegyldig uattraktiv klub at vi ikke kan sælge noget over 3-4 mill burde være nok til en fyreseddel

    Men han skal da være velkommen til at forlænge 6-12 måneder med Gryte og gøre kritikken lidt til skamme
    Last edited by fmprOB; 30-08-2018, 13:21.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
    Det er også det jeg hører.
    Jeg har ikke hørt en skid men syntes det virker åbenlyst. Gigantisk fiasko for JH&Co. En god dag for OBs fans.

    Rinne i Aab var forresten “syg” idag og var ikke til træning. Straks blev der sprøjtet rundt med tal på 20-30 mill inde på deres forum som en rimelig pris.

    Leave a comment:


  • amphibia
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Hvis JH fucker op og ikke får nogle penge for Gryte, må han næsten have underskrevet sin egen fyreseddel. At man ikke kan få penge for sine mest salgbare spillere, er næsten utilgiveligt i en klub, hvor man lever af at sælge spillere, og hvor de penge man kan generere der, i høj grad er det der kan drive en økonomisk udvikling. At vi ikke fik penge for Falk er slemt nok i forvejen.
    Fuldstændig enig. Jeg var også ved at tabe underkæben da jeg fik det at vide

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Hvis JH fucker op og ikke får nogle penge for Gryte, må han næsten have underskrevet sin egen fyreseddel. At man ikke kan få penge for sine mest salgbare spillere, er næsten utilgiveligt i en klub, hvor man lever af at sælge spillere, og hvor de penge man kan generere der, i høj grad er det der kan drive en økonomisk udvikling. At vi ikke fik penge for Falk er slemt nok i forvejen.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Mon ikke OB henter en målmand mere, altså der kan jo opstå skader!

    Leave a comment:


  • amphibia
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Mon ikke OB henter en målmand mere, altså der kan jo opstå skader!
    Hahaha. Det kunne ligne JH meget godt. Måske de har en keeper i overskud i Horsens.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
    Jeg tror ikke vi skal være SÅ sikre på at Gryte ryger. Jeg har på fornemmelsen at han bliver
    Mon ikke OB henter en målmand mere, altså der kan jo opstå skader!

    Leave a comment:


  • amphibia
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    INTET tyder på at Gryte bliver solgt.
    Det er også det jeg hører.

    Leave a comment:


  • amphibia
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Det er vel forventet at Gryte bliver solgt og JH har talt om det skal være noget ekstraordinært mens der vel har været tale om der skulle noget offensivt til...og så har jeg sat ?? til det ..
    Jeg tror ikke vi skal være SÅ sikre på at Gryte ryger. Jeg har på fornemmelsen at han bliver

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Det er vel forventet at Gryte bliver solgt og JH har talt om det skal være noget ekstraordinært mens der vel har været tale om der skulle noget offensivt til...og så har jeg sat ?? til det ..
    INTET tyder på at Gryte bliver solgt.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tror altså ikke det hænger sådan sammen at et målmandssalg giver plads til angriber indkøb. Der kommer ikke flere ind. Heller ikke med 1-2 afgange(incl Gryte)
    Det er vel forventet at Gryte bliver solgt og JH har talt om det skal være noget ekstraordinært mens der vel har været tale om der skulle noget offensivt til...og så har jeg sat ?? til det ..

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    I følge OBstruktion har han været klar længe og træner fuldt ud. Han er bare ikke blevet 2.målmand igen efter skaden.
    Så vi har 4 målmænd der er klar. Hvis de lejer ham begynder der at tegne sig et billede. Men det er bare spekulation fra min side
    Thomas Mikkelsen fejler intet ... i hvert fald ikke noget der er synligt til træning :).

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Vacek for Joan
    Mathias for Jønsson
    Ludwig for Joao
    Yao for Thrane
    Drachmann for Rømer
    Frøkjær for Fellah
    Ramon for Buus
    Harboe for Welbeck
    Mande for ..... ?

    Skulle vi endelig sælge Gryte skulle det så være for en ekstraordinær .. angriber ?? og har vi så ikke for mange af dem ...

    Gryte/Mande
    Ramon. Tverskov. Ludwig.
    Ryan. JBL
    Eskesen. Drachmann. Kløve
    Ak. Helenius.

    Mande/Mikkelsen
    Lund. KEP. Desler
    Casper. Yao.
    Greve. JJT. Vacek.
    Festersen. Mathias.

    Oliver, Harboe, Frøkjær ...
    Tror altså ikke det hænger sådan sammen at et målmandssalg giver plads til angriber indkøb. Der kommer ikke flere ind. Heller ikke med 1-2 afgange(incl Gryte)

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Vacek for Joan
    Mathias for Jønsson
    Ludwig for Joao
    Yao for Thrane
    Drachmann for Rømer
    Frøkjær for Fellah
    Ramon for Buus
    Harboe for Welbeck
    Mande for ..... ?

    Skulle vi endelig sælge Gryte skulle det så være for en ekstraordinær .. angriber ?? og har vi så ikke for mange af dem ...

    Gryte/Mande
    Ramon. Tverskov. Ludwig.
    Ryan. JBL
    Eskesen. Drachmann. Kløve
    Ak. Helenius.

    Mande/Mikkelsen
    Lund. KEP. Desler
    Casper. Yao.
    Greve. JJT. Vacek.
    Festersen. Mathias.

    Oliver, Harboe, Frøkjær ...

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Næppe? Er TM ikke skadet?

    Jeg har faktisk tænkt på, om den nye keeper er hentet ind som regulær 2. keeper til Grytebust (der måske kan lokkes til en et-årig forlængelse), fordi TM er gået i stykker, og på grund af alderen, måske ikke rigtig kommer op i gear igen. Ved ikke hvor slemt skadet han er, men han har da været ude et stykke tid nu?
    Thomas er ikke skadet. Han har været klar i noget tid. Oliver har bare hold fast i sin plads i truppen, indtil sidste gang hvor Sayouba var med. Thomas Mikkelsen er en af de mest seriøse og professionelle målmænd, jeg nogensinde har oplevet, men det ser ikke ud til, han kommer til at spille en stor rolle i OB. Hvis Grytebust ikke sælges, bør man spørge Thomas, om han er interesseret i en ophævelse af kontrakten, så han kan søge spilletid et andet sted. Hvis han ønsker det, så har han i hvert fald fortjent det.

    Leave a comment:

Working...
X