Giver god mening, bare det ikke lige bliver Duncan.
Et angreb med Duncan og Helenius...... jeg kan næsten ikke vente.... lige så aktive og skarpe som to plakatstive søkøer på Sunny Beach en gang efter midnat
Et angreb med Duncan og Helenius...... jeg kan næsten ikke vente.... lige så aktive og skarpe som to plakatstive søkøer på Sunny Beach en gang efter midnat
En perfekt offensiv trio kunne være Helenius Duncan og Nicki Bille. Nicki ikke kun for hans fantasiske fodboldmæssige kvaliteter, men også hans evne til at bringe sig selv i centrum og trække overskrifter udenfor banen, der kunne komme mere fokus på OB.
Det kører fuldstændigt af sporet for mange lige nu. Kan vi ikke holde denne tråd til seriøse og oprigtige rygter, i stedet for alle disse lalleglade og dybt ubrugelige, dumsmarte bemærkninger!
Det gør der nok i se fleste klubber men er der navne på? Forhandlinger igang eller noget som helst andet en tro, håb og fantasier?
Det er vel rimeligt konkret viden hvilke pladser og typer man går efter? (Hvis det altså passer)
At vi går efter en angriber, er i hvert fald nye oplysninger for mig, og må jo samtidig betyde, at der er en der skal væk, og her tænker jeg ikke på Yao.
Giver god mening, bare det ikke lige bliver Duncan.
Duncan er faktisk et meget godt bud. Hvis han kan redde os fra nedrykning og skabe endnu mere plads til Mathias Jørgensen pga. sin fysik og rutine kunne han godt gå hen og blive kult. Mht fysisk stærk forsvarsspiller så er jeg spændt på at høre om hvem vi går efter. Er Lasse Petry fysisk stærk?.
Det kører fuldstændigt af sporet for mange lige nu. Kan vi ikke holde denne tråd til seriøse og oprigtige rygter, i stedet for alle disse lalleglade og dybt ubrugelige, dumsmarte bemærkninger!
Comment