Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægEr vel rimeligt at manden får nogle af de penge han har smidt i klubben retur ?
Alt dette har jo netop været undersøgt af politiet som jeg har forstået det(correct me if im wrong) da de mente at det var en måde at undgå skat eller noget i den stil.
Men de havde ikke beviser nok
Muligt at jeg er fuldstændig galt på den og helt hen i skoven med mine påstande. Men jeg ser ikke nogen i eller omkring OB der prøver at klargøre dette på noget tidspunkt. Er det fordi de ikke kan(altså det er sandt) eller fordi de ikke vil(det rager ikke os).
Thorborg har uden tvivl fået en god del af sine millioner tilbage allerede og det ville klæde ham at nedsætte %delen så vi kan udvikle os som klub. Det vil jo sikkert også gavne ham selv i sidste ende
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægManden har sgu selv stået med jetonerne og smidt til højre og venstre på bordet. Så det er vel fair nok at han må betale lidt for sine egne dumheder og lyst til gambling. Alle disse penge er jo netop medvirkende til at vi ikke kan udvikle os ved hjælp af transfermarkedet så godt som vores konkurrenter..
Alt dette har jo netop været undersøgt af politiet som jeg har forstået det(correct me if im wrong) da de mente at det var en måde at undgå skat eller noget i den stil.
Muligt at jeg er fuldstændig galt på den og helt hen i skoven med mine påstande. Men jeg ser ikke nogen i eller omkring OB der prøver at klargøre dette på noget tidspunkt. Er det fordi de ikke kan(altså det er sandt) eller fordi de ikke vil(det rager ikke os).
Thorborg har uden tvivl fået en god del af sine millioner tilbage allerede og det ville klæde ham at nedsætte %delen så vi kan udvikle os som klub. Det vil jo sikkert også gavne ham selv i sidste ende
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægSå vidt jeg forstod det gik politi undersøgelsen faktisk på at de følte handlen var så dårlig for ham at den nærmere var en gave end en reel handel.. Blev vist så frikendt fordi man ikke mente han/de reelt selv havde noget at vinde ved det.. Så tror problemet også ligger i at der er regler omkring at han bare eftergiver det..
Og jeg forstår mere og mere hvorfor han ikke vil udtale sig til pressen om OB. Der er simpelthen så meget ammunition her at han intet vinder ved at stille sig op og gør sig sårbar for spørgsmål han ikke vil besvare. Fra hans side kan der simpelthen ikke komme noget positivt ud af det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægManden har sgu selv stået med jetonerne og smidt til højre og venstre på bordet. Så det er vel fair nok at han må betale lidt for sine egne dumheder og lyst til gambling. Alle disse penge er jo netop medvirkende til at vi ikke kan udvikle os ved hjælp af transfermarkedet så godt som vores konkurrenter..
Thorborg har uden tvivl fået en god del af sine millioner tilbage allerede og det ville klæde ham at nedsætte %delen så vi kan udvikle os som klub. Det vil jo sikkert også gavne ham selv i sidste ende817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægFuck får 46 millioner for en målmand som ikke er bedre end Gyte.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDe småpenge vi sælger spillere for vil ikke rykke os alverden anyway .
Hvis Thorborg kun skulle have 10-20% ville der jo være ca 5 mill til indkøb. Syntes jeg ikke er småpenge når man hører om de få kroner vi tidligere har brugt på spillere som Rømer,Lund,Kløve osv
Comment
-
Tidligere Jacob Michelsen spillere?
I "Stemmerne fra Ådalen" kom de ind på at Jesper Hansen ofte gik efter at indhente spillere i tæt samspil med cheftræneren. Mange af vores seneste tilgange har været nogle, som Kent Nielsen har haft i tidligere klubber og vi ser igen at vi med signingen af Janus Drachmann har tilknyttet en spiller som Jacob Michelsen formentlig har peget på.
Derfor er spørgsmålet vel om der nogle af JM´s tidligere spillere, som også kan være på vej i samme retning? Det var er ret gammelt hold, som han havde i sølv sæson i SønderjyskE og jeg tænker ikke at der er så mange man kan få øje på som ville være aktuelle.
Tidligere SønderjyskE fra sølvholdet:
Nicolaj Madsen - Spiller i Vejle, men har ikke været på banen er der nogen som kender hans status?
Simon Kroon - Er i FCM og bliver formentlig der
Marc Dal Hende - Er i FCM og bliver formentlig der
Pierre Kanstrup - Er i AGF og bliver formentlig der
Bjørn Paulsen - Spiller fast i Hammerby og har udtalt at han bliver der og at der iøvirgt er sat en høj prisseddel på ham.
Johan Absalonsen - har lige skrevet kontrakt med SønderjyskE igen efter et år i Australien
Fra Hammerby kender jeg ikke så mange af de svenske spillere, men det ligner, at både Mads Fenger og Jeppe Andersen ligesom Bjørn Paulsen er faste mænd - så jeg tvivler på at de kan lokkes til OB.
Alt i alt så har jeg svært ved at se så mange af Michelsens tidligere spillere som vi gjorde da Kent netop var kommet til klubben.Last edited by Tim Vermund; 25-07-2018, 08:27.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tim Vermund Se indlægI "Stemmerne fra Ådalen" kom de ind på at Jesper Hansen ofte gik efter at indhente spillere i tæt samspil med cheftræneren. Mange af vores seneste tilgange har været nogle, som Kent Nielsen har haft i tidligere klubber og vi ser igen at vi med signingen af Janus Drachmann har tilknyttet en spiller som Jacob Michelsen formentlig har peget på.
Derfor er spørgsmålet vel om der nogle af JM´s tidligere spillere, som også kan være på vej i samme retning? Det var er ret gammelt hold, som han havde i sølv sæson i SønderjyskE og jeg tænker ikke at der er så mange man kan få øje på som ville være aktuelle.
Tidligere SønderjyskE fra sølvholdet:
Nicolaj Madsen - Spiller i Vejle, men har ikke været på banen er der nogen som kender hans status?
Simon Kroon - Er i FCM og bliver formentlig der
Marc Dal Hende - Er i FCM og bliver formentlig der
Pierre Kanstrup - Er i AGF og bliver formentlig der
Bjørn Paulsen - Spiller fast i Hammerby og har udtalt at han bliver der og at der iøvirgt er sat en høj prisseddel på ham.
Johan Absalonsen - har lige skrevet kontrakt med SønderjyskE igen efter et år i Australien
Fra Hammerby kender jeg ikke så mange af de svenske spillere, men det ligner, at både Mads Fenger og Jeppe Andersen ligesom Bjørn Paulsen er faste mænd - så jeg tvivler på at de kan lokkes til OB.
Alt i alt så har jeg svært ved at se så mange af Michelsens tidligere spillere som vi gjorde da Kent netop var kommet til klubben.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
Comment
Comment