Oprindeligt indsendt af pnl
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Derfor skal vi ikke regne med at hente Dreyer som nogle har “foreslået”
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ldfugl/7206448
EfB vil have 11+ millioner
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDerfor skal vi ikke regne med at hente Dreyer som nogle har “foreslået”
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ldfugl/7206448
EfB vil have 11+ millioner
Hvor mange gange skal vi diskuterer det her på forum. Manden spiller i Esbjerg og derfor koster han ikke mere end 3 millioner fordi han spiller i Esbjerg og han har ikke bevist sig i Superligaen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægHvor mange gange skal vi diskuterer det her på forum. Manden spiller i Esbjerg og derfor koster han ikke mere end 3 millioner fordi han spiller i Esbjerg og han har ikke bevist sig i Superligaen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægUden at han nødvendigvis havde kostet under 3 mil, havde situationen nok været en anden havde de ikke rykket op..Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Synes Ken Sema fra Ostersunds så god ud i kampen imod dem. Ved ikke om han er realistisk, men af det jeg så, var han en hurtig og god dribler på venstre kant, hvilket diverse youtube klip også beretter. Kan se han har fået 5 landskampe for sverige også, måske et navn man burde kigge nærmere på.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBTOSSEN Se indlægSynes Ken Sema fra Ostersunds så god ud i kampen imod dem. Ved ikke om han er realistisk, men af det jeg så, var han en hurtig og god dribler på venstre kant, hvilket diverse youtube klip også beretter. Kan se han har fået 5 landskampe for sverige også, måske et navn man burde kigge nærmere på.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment