Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Som jeg skrev tidligere er jeg enig i at vi skal have noget for vores bedste spillere. Men beløb kan blive for lave(simpelthen fordi vores spillere ikke er særlig attraktive). Og når vi så oven i købet kun får 50% af det. Så mener jeg at der er omstændigheder der gør at det ikke kan betale sig.

    Men det bliver nok ikke sådan nej. For JH sidder jo ofte over for “manden”der holder ham på pinden. Og “manden” kunne godt blive sur hvis JH ikke kanaliserer forventede millioner ned i lommen på ham. Så forventer helt sikkert at vi forlænger med 1 år eller sælger til højestbydende engang sidst i august
    Er vel rimeligt at manden får nogle af de penge han har smidt i klubben retur ?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Fuck får 46 millioner for en målmand som ikke er bedre end Gyte.
      Det er da også totalt latterligt ... Men er vel næppe top 3 i superligaen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Er vel rimeligt at manden får nogle af de penge han har smidt i klubben retur ?
        Manden har sgu selv stået med jetonerne og smidt til højre og venstre på bordet. Så det er vel fair nok at han må betale lidt for sine egne dumheder og lyst til gambling. Alle disse penge er jo netop medvirkende til at vi ikke kan udvikle os ved hjælp af transfermarkedet så godt som vores konkurrenter..

        Alt dette har jo netop været undersøgt af politiet som jeg har forstået det(correct me if im wrong) da de mente at det var en måde at undgå skat eller noget i den stil.
        Men de havde ikke beviser nok

        Muligt at jeg er fuldstændig galt på den og helt hen i skoven med mine påstande. Men jeg ser ikke nogen i eller omkring OB der prøver at klargøre dette på noget tidspunkt. Er det fordi de ikke kan(altså det er sandt) eller fordi de ikke vil(det rager ikke os).

        Thorborg har uden tvivl fået en god del af sine millioner tilbage allerede og det ville klæde ham at nedsætte %delen så vi kan udvikle os som klub. Det vil jo sikkert også gavne ham selv i sidste ende

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Det er da også totalt latterligt ... Men er vel næppe top 3 i superligaen
          Vi kan ikke engang få 1/10 selvom Gryte var bedre en RO sidste sæson.. Fedt. Det er dyrt at være et lavambitiøst midterhold

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Manden har sgu selv stået med jetonerne og smidt til højre og venstre på bordet. Så det er vel fair nok at han må betale lidt for sine egne dumheder og lyst til gambling. Alle disse penge er jo netop medvirkende til at vi ikke kan udvikle os ved hjælp af transfermarkedet så godt som vores konkurrenter..

            Alt dette har jo netop været undersøgt af politiet som jeg har forstået det(correct me if im wrong) da de mente at det var en måde at undgå skat eller noget i den stil.
            Men de havde ikke beviser nok

            Muligt at jeg er fuldstændig galt på den og helt hen i skoven med mine påstande. Men jeg ser ikke nogen i eller omkring OB der prøver at klargøre dette på noget tidspunkt. Er det fordi de ikke kan(altså det er sandt) eller fordi de ikke vil(det rager ikke os).

            Thorborg har uden tvivl fået en god del af sine millioner tilbage allerede og det ville klæde ham at nedsætte %delen så vi kan udvikle os som klub. Det vil jo sikkert også gavne ham selv i sidste ende
            Så vidt jeg forstod det gik politi undersøgelsen faktisk på at de følte handlen var så dårlig for ham at den nærmere var en gave end en reel handel.. Blev vist så frikendt fordi man ikke mente han/de reelt selv havde noget at vinde ved det.. Så tror problemet også ligger i at der er regler omkring at han bare eftergiver det..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
              Så vidt jeg forstod det gik politi undersøgelsen faktisk på at de følte handlen var så dårlig for ham at den nærmere var en gave end en reel handel.. Blev vist så frikendt fordi man ikke mente han/de reelt selv havde noget at vinde ved det.. Så tror problemet også ligger i at der er regler omkring at han bare eftergiver det..
              Men det bevidner vel så bare at det netop ikke er en underskudsforretning han har lavet her. At han måske ender med at profitere mens vi bliver hængende i ingenmandsland. Ikke at det er forbudt. Men det gør ham jo næppe mere likeable.
              Og jeg forstår mere og mere hvorfor han ikke vil udtale sig til pressen om OB. Der er simpelthen så meget ammunition her at han intet vinder ved at stille sig op og gør sig sårbar for spørgsmål han ikke vil besvare. Fra hans side kan der simpelthen ikke komme noget positivt ud af det.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Manden har sgu selv stået med jetonerne og smidt til højre og venstre på bordet. Så det er vel fair nok at han må betale lidt for sine egne dumheder og lyst til gambling. Alle disse penge er jo netop medvirkende til at vi ikke kan udvikle os ved hjælp af transfermarkedet så godt som vores konkurrenter..

                Alt dette har jo netop været undersøgt af politiet som jeg har forstået det(correct me if im wrong) da de mente at det var en måde at undgå skat eller noget i den stil.
                Men de havde ikke beviser nok

                Muligt at jeg er fuldstændig galt på den og helt hen i skoven med mine påstande. Men jeg ser ikke nogen i eller omkring OB der prøver at klargøre dette på noget tidspunkt. Er det fordi de ikke kan(altså det er sandt) eller fordi de ikke vil(det rager ikke os).

                Thorborg har uden tvivl fået en god del af sine millioner tilbage allerede og det ville klæde ham at nedsætte %delen så vi kan udvikle os som klub. Det vil jo sikkert også gavne ham selv i sidste ende
                De småpenge vi sælger spillere for vil ikke rykke os alverden anyway .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Fuck får 46 millioner for en målmand som ikke er bedre end Gyte.
                  I den forgangne sæson var han i hvert fald et niveau under, men hans VM-slutrunde for Sverige har betydet meget. Desuden har han før vist højt niveau for Malmø i Champions League og så har han bare en bedre fysik for en målmænd end Gryte, hvor jeg tror en del klubber bliver lidt berøringsangste, især når manden aldrig har spillet på højt internationalt niveau og vist at han kan klare sig der.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    De småpenge vi sælger spillere for vil ikke rykke os alverden anyway .
                    Vi har solgt spillere for ca 10 mill i år. I årets budget skal vi sælge for nogle millioner for at driften løber rundt. Og Thorborg skal have 5.. Så er der altså ikke meget tilbage.
                    Hvis Thorborg kun skulle have 10-20% ville der jo være ca 5 mill til indkøb. Syntes jeg ikke er småpenge når man hører om de få kroner vi tidligere har brugt på spillere som Rømer,Lund,Kløve osv

                    Comment


                      Tidligere Jacob Michelsen spillere?

                      I "Stemmerne fra Ådalen" kom de ind på at Jesper Hansen ofte gik efter at indhente spillere i tæt samspil med cheftræneren. Mange af vores seneste tilgange har været nogle, som Kent Nielsen har haft i tidligere klubber og vi ser igen at vi med signingen af Janus Drachmann har tilknyttet en spiller som Jacob Michelsen formentlig har peget på.

                      Derfor er spørgsmålet vel om der nogle af JM´s tidligere spillere, som også kan være på vej i samme retning? Det var er ret gammelt hold, som han havde i sølv sæson i SønderjyskE og jeg tænker ikke at der er så mange man kan få øje på som ville være aktuelle.

                      Tidligere SønderjyskE fra sølvholdet:
                      Nicolaj Madsen - Spiller i Vejle, men har ikke været på banen er der nogen som kender hans status?
                      Simon Kroon - Er i FCM og bliver formentlig der
                      Marc Dal Hende - Er i FCM og bliver formentlig der
                      Pierre Kanstrup - Er i AGF og bliver formentlig der
                      Bjørn Paulsen - Spiller fast i Hammerby og har udtalt at han bliver der og at der iøvirgt er sat en høj prisseddel på ham.
                      Johan Absalonsen - har lige skrevet kontrakt med SønderjyskE igen efter et år i Australien

                      Fra Hammerby kender jeg ikke så mange af de svenske spillere, men det ligner, at både Mads Fenger og Jeppe Andersen ligesom Bjørn Paulsen er faste mænd - så jeg tvivler på at de kan lokkes til OB.

                      Alt i alt så har jeg svært ved at se så mange af Michelsens tidligere spillere som vi gjorde da Kent netop var kommet til klubben.
                      Last edited by Tim Vermund; 25-07-2018, 08:27.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tim Vermund Se indlæg
                        I "Stemmerne fra Ådalen" kom de ind på at Jesper Hansen ofte gik efter at indhente spillere i tæt samspil med cheftræneren. Mange af vores seneste tilgange har været nogle, som Kent Nielsen har haft i tidligere klubber og vi ser igen at vi med signingen af Janus Drachmann har tilknyttet en spiller som Jacob Michelsen formentlig har peget på.

                        Derfor er spørgsmålet vel om der nogle af JM´s tidligere spillere, som også kan være på vej i samme retning? Det var er ret gammelt hold, som han havde i sølv sæson i SønderjyskE og jeg tænker ikke at der er så mange man kan få øje på som ville være aktuelle.

                        Tidligere SønderjyskE fra sølvholdet:
                        Nicolaj Madsen - Spiller i Vejle, men har ikke været på banen er der nogen som kender hans status?
                        Simon Kroon - Er i FCM og bliver formentlig der
                        Marc Dal Hende - Er i FCM og bliver formentlig der
                        Pierre Kanstrup - Er i AGF og bliver formentlig der
                        Bjørn Paulsen - Spiller fast i Hammerby og har udtalt at han bliver der og at der iøvirgt er sat en høj prisseddel på ham.
                        Johan Absalonsen - har lige skrevet kontrakt med SønderjyskE igen efter et år i Australien

                        Fra Hammerby kender jeg ikke så mange af de svenske spillere, men det ligner, at både Mads Fenger og Jeppe Andersen ligesom Bjørn Paulsen er faste mænd - så jeg tvivler på at de kan lokkes til OB.

                        Alt i alt så har jeg svært ved at se så mange af Michelsens tidligere spillere som vi gjorde da Kent netop var kommet til klubben.
                        Nicolaj M er skadet. Og nej. Jeg kan heller ikke se os hente nogle af dem du nævner

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Nicolaj M er skadet. Og nej. Jeg kan heller ikke se os hente nogle af dem du nævner
                          Simon Kroon er vel den eneste der kunne være realistisk at hente. Men han har ikke været imponerende siden han forlod Sønderjyske første gang..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                            Simon Kroon er vel den eneste der kunne være realistisk at hente. Men han har ikke været imponerende siden han forlod Sønderjyske første gang..
                            Ja det er han nok. Men alle fibre i min krop skriger at vi skal holde fingrene langt væk fra ham

                            Comment


                              https://www.nordicbet.dk/da/blog/fod...endbymidtbane/

                              Yao er på vej til Sverige

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                                Ville være det bedste for alle parter. Håber det lykkedes

                                Comment

                                Working...
                                X