Oprindeligt indsendt af Matti1887
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægMads Greve er også blevet god med tiden og med den erfaring han har fået, men hold kæft han kan også lave nogle vanvittige blundere i forsvaret! Dem skal vi også nok få set nogle stykke af her i superligasæsonen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægJa man kan da bare sidde og tage sig til hovedet over, hvordan han smed Vejles sejr væk på Brøndby stadion i weekenden, hvor de ellers stod rigtig stærkt nede bag til. De virker umiddelbart til at have en god organisation, hvor der arbejdes for hinanden, og så kommer enkelte spillere til at se bedre ud end de er, men jeg tror også at der vil komme personlige fejl, som gør at de mister lidt point hist og pist. Selv schoop ser jo helt hæderlig ud på det hold, men mon ikke vi også kommer til at se hans begrænsninger kommer til udtryk med tiden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægJeg synes da også, at Schoop så hæderlig ud da han spillede for OB. Han havde nogle helt åbenlyse kvaliteter på bolden og det kreative, men til gengæld nogle mangler i det defensive og taktiske som ikke stod mål med klubbens ambitioner. Jeg var dog aldrig i tvivl om, at han havde niveau til at kunne spille Superligaen - og det var mit indtryk at mange OB-fans havde det på samme måde.Last edited by manner; 28-07-2018, 08:31.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægJeg synes da også, at Schoop så hæderlig ud da han spillede for OB. Han havde nogle helt åbenlyse kvaliteter på bolden og det kreative, men til gengæld nogle mangler i det defensive og taktiske som ikke stod mål med klubbens ambitioner. Jeg var dog aldrig i tvivl om, at han havde niveau til at kunne spille Superligaen - og det var mit indtryk at mange OB-fans havde det på samme måde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægDet er vist usandsynligt at JH har slået nogen i en kamp om en spiller. Altså bortset fra når JH giver dobbelt op på Helenius osv.
Men hvordan vil du have han skal slå dem? Han skal lokke med han sexede jyske røst?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægJeg nægter at tro Drachmann nogensinde har overvejet Horsens. Der er projektet i Odense trods alt noget mere udfordrende.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægOg nok mere definerende, så er det nok utænkeligt, at han ville kunne få noget nær hans FCM-løn i Horsens. Her har OB nok en noget mere fleksibel lønstruktur.
Comment
Comment