Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    En midterklubs lod...
    Det er vel ikke bare en midterklubs lod, det er vel ret beset næsten alle klubbers lod, at ens spillere skal videre, og at man har nogle aftaler om det. Det sker jo også hele tiden i FCK f.eks. i det her vindue er det bl.a. Olsen og Santander der har været lovet et skifte. Jeg synes så personligt, at det ville have været et lidt bedre scenarie, hvis man kunne bygge et hold op med en ny træner, med en spiller der har OB i tankerne i et lidt længere perspektiv, på den position.

    Comment


      Men Kroon har noget topniveau, som vi virkelig trænge til. Generelt har vi flere solide spillere, vi mangler lidt offensiv kvalitet og der kan Kroon godt bringe lidt nyt i forhold til det vi har

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Det er vel ikke bare en midterklubs lod, det er vel ret beset næsten alle klubbers lod, at ens spillere skal videre, og at man har nogle aftaler om det. Det sker jo også hele tiden i FCK f.eks. i det her vindue er det bl.a. Olsen og Santander der har været lovet et skifte. Jeg synes så personligt, at det ville have været et lidt bedre scenarie, hvis man kunne bygge et hold op med en ny træner, med en spiller der har OB i tankerne i et lidt længere perspektiv, på den position.
        Hvem skulle det være hvis du tænker på at vi også skal have succes i denne sæson??

        Han er i mine øjne den bedste midtbanespiller pt. Men ser da også problemet i de her 3 årige kontrakter hvor det første år går på at spille sig ind og så er der kun 1 år ydeligere inden de skal sælges

        Comment


          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
          Men Kroon har noget topniveau, som vi virkelig trænge til. Generelt har vi flere solide spillere, vi mangler lidt offensiv kvalitet og der kan Kroon godt bringe lidt nyt i forhold til det vi har
          Hvis han kan finde det igen. Han var bestemt ikke god i SdJ da han vendte tilbage sidste sæson og de har ikke gjort det store for at få ham til at blive.
          Det siger lidt..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Det er vel ikke bare en midterklubs lod, det er vel ret beset næsten alle klubbers lod, at ens spillere skal videre, og at man har nogle aftaler om det. Det sker jo også hele tiden i FCK f.eks. i det her vindue er det bl.a. Olsen og Santander der har været lovet et skifte. Jeg synes så personligt, at det ville have været et lidt bedre scenarie, hvis man kunne bygge et hold op med en ny træner, med en spiller der har OB i tankerne i et lidt længere perspektiv, på den position.
            Når man nu ikke kunne blive enige om mere end et år med denne sympatiske, fremragende spiller, synes jeg, det er bedre, end at han kunne smutte transferfri næste sommer. Gør ham til anfører nu på et OB hold i fremgang, så er han måske motiveret til et fremtidigt længerevarende samarbejde.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Hvem skulle det være hvis du tænker på at vi også skal have succes i denne sæson??

              Han er i mine øjne den bedste midtbanespiller pt. Men ser da også problemet i de her 3 årige kontrakter hvor det første år går på at spille sig ind og så er der kun 1 år ydeligere inden de skal sælges
              Det er jeg så ikke enig i, det er i mine øjne JJT, men lad det ligge.

              Jeg synes bare, at det her er en idéel chance for at bygge et Michelsen-hold op og lade det udvikle sig. Derfor synes jeg, at det vil være bedst, hvis man allerede nu kunne skille sig af med og få nogle penge for de spillere der allerede ved, at de ikke ser sig i OB længere end til næste sommer, og så begynde at bygge det nye hold op. Jeg ser ikke det her hold levere noget nævneværdigt i den kommende sæson alligevel, sandsynligheden er vel også, at vores største profil smutter i det her vindue, så hvorfor ikke bruge den her sæson på at bygge et hold op der kan præstere på endnu højere niveau i 19/20?

              Jeg synes i hvert fald, at det vil være rigtigt ærgerligt, hvis Tverskov går ind og spiller en god sæson og bliver solgt næste sommer, så alle de relationer der er blevet opbygget pludselig er væk, og vi igen skal ud og finde en kvalificeret kandidat til den position og rolle, som de jo har haft så enormt svært ved i de seneste år.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Nej det kan jeg heller ikke se. Han kan vel styrke bredden lidt
                En ny Jønsson? Håber jeg satme ikke. Og vi skal kun hente virkelige forstærkninger. Ikke til bredden.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Det er jeg så ikke enig i, det er i mine øjne JJT, men lad det ligge.

                  Jeg synes bare, at det her er en idéel chance for at bygge et Michelsen-hold op og lade det udvikle sig. Derfor synes jeg, at det vil være bedst, hvis man allerede nu kunne skille sig af med og få nogle penge for de spillere der allerede ved, at de ikke ser sig i OB længere end til næste sommer, og så begynde at bygge det nye hold op. Jeg ser ikke det her hold levere noget nævneværdigt i den kommende sæson alligevel, sandsynligheden er vel også, at vores største profil smutter i det her vindue, så hvorfor ikke bruge den her sæson på at bygge et hold op der kan præstere på endnu højere niveau i 19/20?

                  Jeg synes i hvert fald, at det vil være rigtigt ærgerligt, hvis Tverskov går ind og spiller en god sæson og bliver solgt næste sommer, så alle de relationer der er blevet opbygget pludselig er væk, og vi igen skal ud og finde en kvalificeret kandidat til den position og rolle, som de jo har haft så enormt svært ved i de seneste år.
                  I min verden er Tverskov meget mere komplet end JJ

                  Men er slet ikke enig i det du skriver. For hvis du mener at vi skal skille os af med spillere som nok ikke er her næste sæson eller som har snarligt kontrakt udløb kan vi jo lige så godt smide Tverskov,Gryte,JBL og KEP på bænken. Det er jo åndssvagt.
                  Jeg syntes godt man kan bygge et hold op selvom man ved 1-2 spillere nok sælges næste sommer

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    En ny Jønsson? Håber jeg satme ikke. Og vi skal kun hente virkelige forstærkninger. Ikke til bredden.
                    Enig. Men så er det vel ikke Kroon der skal hentes

                    Comment


                      Men var det overhoved Kroon på stadion 🙈 ham det sidder i stemmer fra Ådalen kunne godt sammenlignes lidt med kroon😀

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                        Men var det overhoved Kroon på stadion  ham det sidder i stemmer fra Ådalen kunne godt sammenlignes lidt med kroon
                        Jeg så ham ikke. Men tror kun det var Davidsen fra SFÅ der var der idag

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jeg så ham ikke. Men tror kun det var Davidsen fra SFÅ der var der idag
                          Ifølge deres Instagram stort så optager de nu og der sidder en i med som godt kunne minde om Kroon 😀 så måske er det bare ham folk var set😀

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                            Ifølge deres Instagram stort så optager de nu og der sidder en i med som godt kunne minde om Kroon  så måske er det bare ham folk var set
                            Nåh okay. Jeg så kun Davidsen. Vi må se hvad der sker. Jeg trænger virkelig til en transfer. Men ikke Kroon

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                              Ifølge deres Instagram stort så optager de nu og der sidder en i med som godt kunne minde om Kroon 😀 så måske er det bare ham folk var set😀
                              Jeg så ham indendørs i hovedbygningen, da jeg havde et ærinde derinde. Jeg var ikke i tvivl. Men jeg kan selvfølgelig tage fejl hvis han har en identisk "tvilling" der render rundt i Odense :)
                              “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                              Lou Holtz

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                                Jeg så ham indendørs i hovedbygningen, da jeg havde et ærinde derinde. Jeg var ikke i tvivl. Men jeg kan selvfølgelig tage fejl hvis han har en identisk "tvilling" der render rundt i Odense :)
                                Lugter lidt af en transfer

                                Comment

                                Working...
                                X