Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AGF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Gryte og Greve bedst ifølge BT

    https://www.bt.dk/superligaen/bt-dum...utspilschancer

    Svært at være uenig vel

    Comment


      Det er højeste tid nu at spillertunnelen bli er malet nyt. Først tænkte jeg at denne "Welcome to hell"-sagen er ja helt o.k., noget nyt, hvorfor ikke...
      Men nu er det ja kun pinligt. Det ligner ja en gru mus som bruger en tiger som profilbillede. Modstandere må ja grine når de kommer derud.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Og hvis skyld er det så, at spillerne ikke er gode nok Kent Nielsen. Der findes ikke ret mange spillere i truppen, som Kent ikke har sagt god for.

        Så det var de mange spilstop, der banede vejen for nederlaget. AGF lod sig da ikke gå på af dette.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Lidt ord fra den anden lejr, om tumulten efter slutfløjtet.

          https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...t-hele/7072746
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Tja, men hvis truppen er god nok og man mister målsætning igen så er det ja helt alene træneren som er udueligt.
            Men det var altså et halvt nyt hold der skulle spille sammen for første gang i den opstilling i den vigtige kamp. Og jeg vil ikke skælde Kent ud for at have givet Perreira lov til at tage hjem af personlige grunde. Den slags kan sagtens være vigtigere end en fodboldkamp.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Gryte og Greve bedst ifølge BT

              https://www.bt.dk/superligaen/bt-dum...utspilschancer

              Svært at være uenig vel
              Hmm - synes nu at Tverskov var vores bedste - og at Marco Lund faktisk også var okay....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Men det var altså et halvt nyt hold der skulle spille sammen for første gang i den opstilling i den vigtige kamp. Og jeg vil ikke skælde Kent ud for at have givet Perreira lov til at tage hjem af personlige grunde. Den slags kan sagtens være vigtigere end en fodboldkamp.
                Vi kunne også have stillet med Greve og KEP fra start. Måske havde vi så sat et andet udtryk på kampen. Og så er det stadig spillere som Jønne, der nægter at tackle og deltage i genpres.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Men det var altså et halvt nyt hold der skulle spille sammen for første gang i den opstilling i den vigtige kamp. Og jeg vil ikke skælde Kent ud for at have givet Perreira lov til at tage hjem af personlige grunde. Den slags kan sagtens være vigtigere end en fodboldkamp.
                  Et halvt nyt hold nu..? Det bliver vildere og vildere. I morgen er det sikkert 11 nye vi er stillet med.

                  ... ro på. :-)
                  Last edited by Kaspernon; 10-03-2018, 07:52.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Men det var altså et halvt nyt hold der skulle spille sammen for første gang i den opstilling i den vigtige kamp. Og jeg vil ikke skælde Kent ud for at have givet Perreira lov til at tage hjem af personlige grunde. Den slags kan sagtens være vigtigere end en fodboldkamp.
                    Det er et hold Kent arbejder for 2,5 år med. Selv når man ikke spille med de bedste 11 så går det direkte til trænerens ansvar med alle de misforståelse der var der. Desuden bliver der andre faktorer som taler mod Kent Nielsen: hvorfor igen og igen Jønsson? Hvorfor fik Greve ikke startplads? For mig viser Kent at preferere igen og igen yndlingsspillere i sted af vælge spillere på grund af deres præstation. Det er et grundlæggende mønstre af sin arbejde i OB og er så ked af det.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Igen igen er det mig TOTALT uforståeligt, at Greve ikke starter inde. Hold kæft hvor er det bare dårligt set igen af KN.

                      Og hvad var der galt med Kløve? Satte han overhovedet en fod rigtigt i kampen?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Det er et hold Kent arbejder for 2,5 år med. Selv når man ikke spille med de bedste 11 så går det direkte til trænerens ansvar med alle de misforståelse der var der. Desuden bliver der andre faktorer som taler mod Kent Nielsen: hvorfor igen og igen Jønsson? Hvorfor fik Greve ikke startplads? For mig viser Kent at preferere igen og igen yndlingsspillere i sted af vælge spillere på grund af deres præstation. Det er et grundlæggende mønstre af sin arbejde i OB og er så ked af det.
                        Jamen, jeg har da længe ment at Kent bør være fortid når klubben er sikker på at finde en der er dygtigere/mere moderne (som træner). Og senest til sommer. Men han har da helt ret i, som han senere har udtalt, at spillerne ikke var dygtige nok. For det er jo rigtigt.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                          Igen igen er det mig TOTALT uforståeligt, at Greve ikke starter inde. Hold kæft hvor er det bare dårligt set igen af KN.

                          Og hvad var der galt med Kløve? Satte han overhovedet en fod rigtigt i kampen?
                          Det undrede også mig men jeg synes så også Greve var elendig da han endelig kom ind men det var samtlige spillere inkl indskifterne Greve, Joan og Helenius. De eneste der kan være deres indsats bekendt er Gryte og Tverskov.
                          Det var en pinlig indsats og nu håber jeg Hobro vinder idag så kan de forhåbentlig tage 7. pladsen så kan vi blive nr. 8.
                          Håber samtidig klubben overvejer situationen meget nøje. Der går trods alt pt. en ung spændende træner rundt som er ledig på markedet: Jakob Michelsen.
                          tvivler dog på der sker det store.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Igen igen er det mig TOTALT uforståeligt, at Greve ikke starter inde. Hold kæft hvor er det bare dårligt set igen af KN.

                            Og hvad var der galt med Kløve? Satte han overhovedet en fod rigtigt i kampen?
                            Havde Greve ikke fået et slag fra træningen dagen inden, så han mente ikke, at han var klar til 90 minutter. Derfor Jønne..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Igen igen er det mig TOTALT uforståeligt, at Greve ikke starter inde. Hold kæft hvor er det bare dårligt set igen af KN.

                              Og hvad var der galt med Kløve? Satte han overhovedet en fod rigtigt i kampen?
                              Nu fik Greve et slag over anklen til træning, så det kunne være Kent vurderede at Greve i ikke kunne spille 90 minutter?

                              Jeg synes faktisk ikke, at han kunne ha valgt ret meget anderledes - der var tvivl til det sidste om flere af spillerne og Casper Nielsen blev syg på dagen. Så han valgte som de fleste trænere også ville ha gjort.

                              Problemet var alternativerne på nogle ret så afgørende positioner.

                              Thrane er meget langt fra Superliga niveau, Buus var debutant, Marco Lund har tilbragt det sidste halvandet år som reserve i Esbjerg, Jönsson er dårlig og virker kørt totalt fast.

                              Vi havde svage elementer i maskinrummet fra start - uden at Kent kunne ha valgt ret meget anderledes.

                              KEP har knap nok trænet i 14 dage, så det havde også været en risiko at starte med ham så han kunne ikke engang ha lavet finten med at smække Tverskov op på midten.

                              Når man mangler 4-5 startere bliver det svært - for et hvilket som helst hold - kvaliteten af de næstbedste afgører om hvordan man kommer ud af den situation.

                              Og vi må sige bredden dumpede med et brag.

                              Det var jo et hold komplet uden styring.

                              Mit problem med i går gælder ikke Kents valg på dagen, men at reserverne simpelthen er for dårlige. Både generelt og på nuværende tidspunkt.

                              Buus kan sikkert udvikle sig, jeg tvivler lidt mere på Marco Lund, qua hans nylige historik, mens Thrane aldrig bliver en god Superligaspiller.

                              Uanset hvor ihærdig både han og Kent forsøger.

                              Det var et kagehold. Ganske enkelt. Når der ingen JJ, Barret og Casper Nielsen er. Når KEP og Greve var tvivlsomme.

                              De 5 spillere ku ha pyntet - i forhold til dem der startede.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Nu fik Greve et slag over anklen til træning, så det kunne være Kent vurderede at Greve i ikke kunne spille 90 minutter?

                                Jeg synes faktisk ikke, at han kunne ha valgt ret meget anderledes - der var tvivl til det sidste om flere af spillerne og Casper Nielsen blev syg på dagen. Så han valgte som de fleste trænere også ville ha gjort.

                                Problemet var alternativerne på nogle ret så afgørende positioner.

                                Thrane er meget langt fra Superliga niveau, Buus var debutant, Marco Lund har tilbragt det sidste halvandet år som reserve i Esbjerg, Jönsson er dårlig og virker kørt totalt fast.

                                Vi havde svage elementer i maskinrummet fra start - uden at Kent kunne ha valgt ret meget anderledes.

                                KEP har knap nok trænet i 14 dage, så det havde også været en risiko at starte med ham så han kunne ikke engang ha lavet finten med at smække Tverskov op på midten.

                                Når man mangler 4-5 startere bliver det svært - for et hvilket som helst hold - kvaliteten af de næstbedste afgører om hvordan man kommer ud af den situation.

                                Og vi må sige bredden dumpede med et brag.

                                Det var jo et hold komplet uden styring.

                                Mit problem med i går gælder ikke Kents valg på dagen, men at reserverne simpelthen er for dårlige. Både generelt og på nuværende tidspunkt.

                                Buus kan sikkert udvikle sig, jeg tvivler lidt mere på Marco Lund, qua hans nylige historik, mens Thrane aldrig bliver en god Superligaspiller.

                                Uanset hvor ihærdig både han og Kent forsøger.

                                Det var et kagehold. Ganske enkelt. Når der ingen JJ, Barret og Casper Nielsen er. Når KEP og Greve var tvivlsomme.

                                De 5 spillere ku ha pyntet - i forhold til dem der startede.

                                MvH ChrisOB
                                Jeg er enig hele vejen rundt. Og når så samtlige spillere på banen minus Gryte men inkl. alle tre indskifterne spiller deres livs dårligste kamp, så får man problemer selv mod et elendigt AGF-hold.

                                Comment

                                Working...
                                X