Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AGF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Jeg er enig hele vejen rundt. Og når så samtlige spillere på banen minus Gryte men inkl. alle tre indskifterne spiller deres livs dårligste kamp, så får man problemer selv mod et elendigt AGF-hold.
    Jeg synes nu Greve ikke var så dårlig... De andre to indskriftere er jo to historier for sig. Den ene blev udeladt fra en sæsonopbyggende træningslejr p.g.a påståede (men også velbegrundede) problemer med motivation, den anden er vel sagtens den største humørspiller i ligaen.

    Så må det jo gå lidt galt.

    Igår afslørede hvad det var nogen af os på forhånd så som udfordringen for både top 6 og udvikling mod top 6. Når man tvivler på dem der er faste startere, så er det jo logik for burhøns at kvaliteten af reserver i tilfælde af at uheldet rammer også vil skabe lidt tvivl.

    Nu får vi se - vi kan jo risikere at det er det her hold, og trup, som vi så igår er det hold og trup der både skal spille i Randers og i et slutspil, der med al sandsynlighed bliver nedrykningsspillet. Et sådant kagehold vil også kunne falde igennem i sådanne situationer.

    Men hey- jeg er jo kun (negativ) fan - det er meget mere "trygt" at parkere al ens tillid hos de "professionelle"...

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Nu fik Greve et slag over anklen til træning, så det kunne være Kent vurderede at Greve i ikke kunne spille 90 minutter?

      Jeg synes faktisk ikke, at han kunne ha valgt ret meget anderledes - der var tvivl til det sidste om flere af spillerne og Casper Nielsen blev syg på dagen. Så han valgte som de fleste trænere også ville ha gjort.

      Problemet var alternativerne på nogle ret så afgørende positioner.

      Thrane er meget langt fra Superliga niveau, Buus var debutant, Marco Lund har tilbragt det sidste halvandet år som reserve i Esbjerg, Jönsson er dårlig og virker kørt totalt fast.

      Vi havde svage elementer i maskinrummet fra start - uden at Kent kunne ha valgt ret meget anderledes.

      KEP har knap nok trænet i 14 dage, så det havde også været en risiko at starte med ham så han kunne ikke engang ha lavet finten med at smække Tverskov op på midten.

      Når man mangler 4-5 startere bliver det svært - for et hvilket som helst hold - kvaliteten af de næstbedste afgører om hvordan man kommer ud af den situation.

      Og vi må sige bredden dumpede med et brag.

      Det var jo et hold komplet uden styring.

      Mit problem med i går gælder ikke Kents valg på dagen, men at reserverne simpelthen er for dårlige. Både generelt og på nuværende tidspunkt.

      Buus kan sikkert udvikle sig, jeg tvivler lidt mere på Marco Lund, qua hans nylige historik, mens Thrane aldrig bliver en god Superligaspiller.

      Uanset hvor ihærdig både han og Kent forsøger.

      Det var et kagehold. Ganske enkelt. Når der ingen JJ, Barret og Casper Nielsen er. Når KEP og Greve var tvivlsomme.

      De 5 spillere ku ha pyntet - i forhold til dem der startede.

      MvH ChrisOB
      jeg er nok overraskende for nogen, enig i langt det meste her. Det var de markante spilleres fravær der så at sige afgjorde kampen. Kent kunne ikke gøre meget anderledes i går. Som jeg så Thrane i går var han enormt arbejdsom og energisk, men der en klar grund til han er reserve. Rømer skuffede mig “Big time”, og Buus var klart overbelastet i 1. halvleg på en uvant plads.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        jeg er nok overraskende for nogen, enig i langt det meste her. Det var de markante spilleres fravær der så at sige afgjorde kampen. Kent kunne ikke gøre meget anderledes i går. Som jeg så Thrane i går var han enormt arbejdsom og energisk, men der en klar grund til han er reserve. Rømer skuffede mig “Big time”, og Buus var klart overbelastet i 1. halvleg på en uvant plads.
        At Kent ikke ku ha valgt ret meget anderledes ændrer vel ikke på hans ansvar for reservernes beskaffenhed?

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Nu fik Greve et slag over anklen til træning, så det kunne være Kent vurderede at Greve i ikke kunne spille 90 minutter?

          Jeg synes faktisk ikke, at han kunne ha valgt ret meget anderledes - der var tvivl til det sidste om flere af spillerne og Casper Nielsen blev syg på dagen. Så han valgte som de fleste trænere også ville ha gjort.

          Problemet var alternativerne på nogle ret så afgørende positioner.

          Thrane er meget langt fra Superliga niveau, Buus var debutant, Marco Lund har tilbragt det sidste halvandet år som reserve i Esbjerg, Jönsson er dårlig og virker kørt totalt fast.

          Vi havde svage elementer i maskinrummet fra start - uden at Kent kunne ha valgt ret meget anderledes.

          KEP har knap nok trænet i 14 dage, så det havde også været en risiko at starte med ham så han kunne ikke engang ha lavet finten med at smække Tverskov op på midten.

          Når man mangler 4-5 startere bliver det svært - for et hvilket som helst hold - kvaliteten af de næstbedste afgører om hvordan man kommer ud af den situation.

          Og vi må sige bredden dumpede med et brag.

          Det var jo et hold komplet uden styring.

          Mit problem med i går gælder ikke Kents valg på dagen, men at reserverne simpelthen er for dårlige. Både generelt og på nuværende tidspunkt.

          Buus kan sikkert udvikle sig, jeg tvivler lidt mere på Marco Lund, qua hans nylige historik, mens Thrane aldrig bliver en god Superligaspiller.

          Uanset hvor ihærdig både han og Kent forsøger.

          Det var et kagehold. Ganske enkelt. Når der ingen JJ, Barret og Casper Nielsen er. Når KEP og Greve var tvivlsomme.

          De 5 spillere ku ha pyntet - i forhold til dem der startede.

          MvH ChrisOB
          Ja, mange grunde for nederlaget. Men man må ja også se at vi spillede langt bedre i anden halvleg end i første og blev til mindst ikke kørt over der på hjemmebane af AGF. Og det var ja med den trup som stod til rådighed også for første halvleg. Vi har mange problemer i OB men den pt største hedder Nielsen og fornavnet er ikke Casper. 2,5 år uden at vi rykker os selvom ham havde tid og ro og har en spillertrup ham selv pegede på. Taktiske dispositioner som koster alt for ofte. Hvor ofte har vi set at spillere virkede hjælpløs når "plan A" fungerede ikke fordi de havde åbenbart ikke en anden "plan B" end at "prøv videre plan A". Vil gerne tilgive at det blev liiiidt bedre dermed i denne sæson, men kun lidt og bare ikke nok. Vi ser igen og igen misforståelser og det ligner ofte et hold hvor de ved ikke medspilleres løbeveje. Efter 2,5 år og med meget "kontinuit" i truppen! Vi fik en mere stabiliseret defensive, ja, men for bekostning af offensiven som viser sig helt tandløse årevis nu. Og er bare ked af Kent's yndlingsspiller-set-up med folk som tilhører på bænken men ikke i en startopstilling mens andre som præsterer må sidde der. Det er bare ikke nok. Kent Nielsen kan være en venlig og god menneske og personlighed, det er intet jeg kan og vilbedømme fordi kender ham ikke personligt. Men Kent Nielsen som træner i OB - det matcher bare ikke.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            jeg er nok overraskende for nogen, enig i langt det meste her. Det var de markante spilleres fravær der så at sige afgjorde kampen. Kent kunne ikke gøre meget anderledes i går. Som jeg så Thrane i går var han enormt arbejdsom og energisk, men der en klar grund til han er reserve. Rømer skuffede mig “Big time”, og Buus var klart overbelastet i 1. halvleg på en uvant plads.
            Må jeg spørge hvordan Rømer kan skuffe dig så meget , havde du forventet at det var en kvalitetsspiller vi havde købt ?
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              At Kent ikke ku ha valgt ret meget anderledes ændrer vel ikke på hans ansvar for reservernes beskaffenhed?

              MvH ChrisOB
              Kan du definere beskaffenhed .. for mig så de ud til at være “fit”, men den er som jeg giver dig ret i, desværre ikke lang nok til sådan en åreladning som den vi var ude for i går.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Må jeg spørge hvordan Rømer kan skuffe dig så meget , havde du forventet at det var en kvalitetsspiller vi havde købt ?
                Kent Nielsen og Jesper Hansen har sagt god for ham, så selvfølgelig er han kvalitet. Det må være rationalet.

                Eller også er det noget med altid at læse tvivlen komme folk til gode. Aka "Giv ham nu lige en chance" og andet udenomsnakkende ordgejl.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Kan du definere beskaffenhed .. for mig så de ud til at være “fit”, men den er som jeg giver dig ret i, desværre ikke lang nok til sådan en åreladning som den vi var ude for i går.
                  Beskaffenhed kan være forskelligt fra spiller til spiller - f.eks kan en spiller ha et potentiale, mens hans nuværende beskaffenhed er begrænset. Det kunne f.eks gælde Buus og Marco Lund. Og Fellah.

                  Så er der nogen, der beviseligt har haft visse evner inklusiv erfaring, men som mentalt er et helt andet sted. Det kunne være Joan, Helenius og Jönsson.

                  Og så kan der være nogen, der ganske enkelt ikke har evnerne. Mathias Thrane.

                  Og ja, slutteligt kan det også handle om "fit". Ingen spillere kan præstere 100 procent, hvis ikke de er fit.

                  Når man er fit så er det jo niveauet, der afgører præstationen. Og niveauet var meget lavt.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Kent Nielsen og Jesper Hansen har sagt god for ham, så selvfølgelig er han kvalitet. Det må være rationalet.

                    Eller også er det noget med altid at læse tvivlen komme folk til gode. Aka "Giv ham nu lige en chance" og andet udenomsnakkende ordgejl.

                    MvH ChrisOB
                    Ja eller han har tidligere vist ;-) ..
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Igen igen er det mig TOTALT uforståeligt, at Greve ikke starter inde. Hold kæft hvor er det bare dårligt set igen af KN.

                      Og hvad var der galt med Kløve? Satte han overhovedet en fod rigtigt i kampen?
                      Hvorfor skulle der være noget galt med Kløve ?
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Må jeg spørge hvordan Rømer kan skuffe dig så meget , havde du forventet at det var en kvalitetsspiller vi havde købt ?
                        Så må du lige definere “kvalitetsspiller” .. jeg forventet da mere end det jeg så i går. Jeg har ikke opgivet ham, og det det gør jeg heller ikke foreløbig
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Kent og JH har gennemgående satset på et minimums set-up, udvandet kvaliteten og bredden i truppen og købt helt forkert ind, og slet ikke forberedt de unge spillere på at skulle spille.

                          JH og Kent har fejlvurderet situationen endnu engang, nu må de ud.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Så må du lige definere “kvalitetsspiller” .. jeg forventet da mere end det jeg så i går. Jeg har ikke opgivet ham, og det det gør jeg heller ikke foreløbig
                            Jeg forventer også mere end han viste i går , men det bundniveau som Rømer har er ret lavt og det vil han ramme fra tid til anden , lige som han selvfølgelig også
                            vil ramme sit topniveau i andre kampe .
                            En kvalitetsspiller har et relativt højt bundniveau hvilket han rammer med større interval end middel spilleren .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Jeg forventer også mere end han viste i går , men det bundniveau som Rømer har er ret lavt og det vil han ramme fra tid til anden , lige som han selvfølgelig også
                              vil ramme sit topniveau i andre kampe .
                              En kvalitetsspiller har et relativt højt bundniveau hvilket han rammer med større interval end middel spilleren .
                              Det er så det JH/KN satser på (mener) kan løftes .. kan de det har vi en potentiel stærk SL-spiller. Tiden vil vise os om han kan kan løfte bundniveauet. Det betegner vel meget godt OBs situation, og måske også status pt.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Det er så det JH/KN satser på (mener) kan løftes .. kan de det har vi en potentiel stærk SL-spiller. Tiden vil vise os om han kan kan løfte bundniveauet. Det betegner vel meget godt OBs situation, og måske også status pt.
                                Det bliver bare for tung en byrde når en for stor del af holdet består af for mange spillere man håber på løfter sig , især fordi der ikke er en grundstamme på 3-4 spillere som har niveauet til at være kulturbærere , lederfigurere og grundpiller i fundamentet . Vi har Gryte i målet , KEP i forsvaret men hvor er ham der på midtbanen griber taktstokken og viser de unge vejen ?
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X