Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AGF

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
    Mærkeligt med de manglende reaktioner.
    Den eneste kloge KN beslutning idag

Comment

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...floejt/7072650
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

https://www.fyens.dk/modules/mobile/...icleid=3214786

JH forlangte gode præstationer i de sidste grundspilskampe. Det mener jeg ikke han har fået. Men jeg er i tvivl om hvorvidt han har nosserne til at tage konsekvensen!

Comment

Uanset hvor ringe præstationen var, så er alle i klubben jo rasende skuffede lige nu. De er sportsmænd på højt niveau, og det her gør nas. Det skal de have lov til at sunde sig over.

Men de skal så også vide, at tålmodigheden er opbrugt. Jeg magter ikke mere spin. Når udtalelserne kommer, så kald en spade for en spade. Og fortæl mig, hvorfor jeg skal have forhåbninger om, at OB nogensinde bliver en faktor i dansk fodbold igen.

Comment

Nå, men AGF havde jo heller ikke vundet i de foregående 4 runder, og så er det jo ikke værst at skal møde OB...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Lige en faktuel tilføjelse.
              Julius Eskesen er ikke syg.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Jeg må rose nogle af spillerne for, at de i det mindste kom med en reaktion på Mikanovic provokationer til sidst, det viser da, at der trods alt stadig er noget respekt for os fans blandt spillerne, hvilket gør at jeg da i hvert fald ikke kan lade være med at blive ved med at støtte dem.

At træner og ledelse så foragter os fans og ser ned på os, er så en anden sag. Dem får jeg nu heller aldrig respekt for igen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Lige en faktuel tilføjelse.
                  Julius Eskesen er ikke syg.
                  Sygt... så...

Comment

Tingager følger OB stadig.
                    https://twitter.com/Ftingager/status...488322560?s=19
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

MoM: Ryan for at reagere på det lille GF svins provokation.

Resten var præcis lige så kage som forudset.

Bredden er på et meget lavt niveau. Tak for den JH og Kent.

MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Buus' store drøm gik i opfyldelse i aften.

http://obstruktion.dk/buus-en-droem-...-i-opfyldelse/

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          MoM: Ryan for at reagere på det lille GF svins provokation.

Resten var præcis lige så kage som forudset.

Bredden er på et meget lavt niveau. Tak for den JH og Kent.

MvH ChrisOB
                          Er også glad for at se at KEP kommer ind fra bænken og reagerer. Vi mangler sgu at spillerne viser det inde på banen også, som jeg synes nogen af dem gjorde. Savnede faktisk lidt CN i dag, men handler nok også meget om Thranes præstation.

Comment

Nogen der ved hvilke personlige ting det er Pereira har fået fri til at håndtere i Portugal?
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                              Buus' store drøm gik i opfyldelse i aften.

http://obstruktion.dk/buus-en-droem-...-i-opfyldelse/
                              Synes han gjorde det okay, forstod ikke at han skulle ud før Jønne og Thrane

Comment

Tyndt af Kent igen igen... men truppen er jo simpelthen også bare tungt sammensat. Og hvor peger pilen henad OB.. Satser vi ved at forstærke os på trænerposten, gir Kent hele skylden, eller har vi allerede accepteret ar vi igen ikke kommer i top 6.. i en Superliga med et niveau der vel aldrig er set lavere...

Comment

Working...
                                X