Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AGF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det er Kent Nielsen ansvar. Han har fejlet med opstilling utallige gange efterhånden.
    For mig at se er det ikke så meget opstillingen som det er en trup der tilsyneladende ikke er sammentømret og ikke er i stand til at følge en klar strategi. Det kan lige lade sig gøre når de samme 12-13 spillere er på banen, men bevæger vi os derudover så kollapser alt bare.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
      For mig at se er det ikke så meget opstillingen som det er en trup der tilsyneladende ikke er sammentømret og ikke er i stand til at følge en klar strategi. Det kan lige lade sig gøre når de samme 12-13 spillere er på banen, men bevæger vi os derudover så kollapser alt bare.
      Og det er også Kent Nielsens ansvar.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Kent og Jesper skal bare væk så simpelt er det....
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Og det er også Kent Nielsens ansvar.
          Ja, naturligvis.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
            Kent og Jesper skal bare væk så simpelt er det....
            Næppe løsningen på dagens kamp eller holdets evner men det er da en start ...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
              For mig at se er det ikke så meget opstillingen som det er en trup der tilsyneladende ikke er sammentømret og ikke er i stand til at følge en klar strategi. Det kan lige lade sig gøre når de samme 12-13 spillere er på banen, men bevæger vi os derudover så kollapser alt bare.
              Same same ..... ansvaret ligger på cheftræneren.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Næppe løsningen på dagens kamp eller holdets evner men det er da en start ...
                Problemet er bare at vi efter i dag officielt er en del af nedrykningskampen. Jeg tror ikke ledelsen tør risikere at gøre det værre nu. Hvis de vil af med Kent/JH så bliver det først til sommer.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Same same ..... ansvaret ligger på cheftræneren.
                  Min pointe var ikke at det ikke skulle være Kents ansvar (hvem skulle det ellers være?). Min pointe er at problemet stikker meget dybt. Vi har en uharmonisk trup. Der er ikke sammenhæng mellem materialet og spillestilen.

                  Comment


                    Har desværre kun en stream uden lyd. Hvirdan erxstemningen på stadion. Viser fansene til mindst et højere niveau end holdet?
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Det eneste vi mangler, er millioner, Morinho kunne ikke gøre det bedre med den trup

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                        Min pointe var ikke at det ikke skulle være Kents ansvar (hvem skulle det ellers være?). Min pointe er at problemet stikker meget dybt. Vi har en uharmonisk trup. Der er ikke sammenhæng mellem materialet og spillestilen.
                        Helt enig.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Sgu godt nok svært ved lige at sætte ord på den her halvleg.

                          Det skulle have været en banankage, men det eneste der står på køkkenbordet, er bladselleri og ristede løg.
                          Det er faktisk den bedste analyse af første halvleg jeg har hørt :-) men måske lidt hårdt overfor bladselleri og ristede løg.

                          Nå men nu er der kun én ting at sige om anden halvleg: ATTACK, ATTACK......ATTACK, ATTACK ATTACK!!!!!!!
                          Kom så OB!.

                          Comment


                            Ligner at Greve skal ind

                            Comment


                              Greve ind. Buus ud

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Ligner at Greve skal ind
                                Hej, hvem gav Kent den idé?
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X