Oprindeligt indsendt af FFM
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCK-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlægJeg synes det var nogle fede reaktioner. Når det så er sagt, så havde 0-0 da også været det oplagte resultat. FCK har meget lidt og OB har intet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægTop 6 er målsætningen og vel godkendt?
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSyntes faktisk han sagde mange rigtige ting. Så ikke helt enig.. Men klart at hvert hold har forskellige briller på
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSyntes faktisk han sagde mange rigtige ting. Så ikke helt enig.. Men klart at hvert hold har forskellige briller på
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
BT karakterer. Joao får ufortjent den dårligste. 02
https://www.bt.dk/superligaen/droemm...karakterer-her
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægAt de kørte den hjem på "FCK måden" synes jeg var lidt ønsketænkning fra ham, og at Casper Nielsen havde været på Østerbro stadion og set noget helt andet synes jeg også lige var i overkanten, men skal klart indrømme at jeg pt. lader min aggression over Kehlet flyde ud over lidt af hvert.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVi har ikke kvaliteten til sådan en “stime”. Det sker ikke. Vi når ikke Top 6 mm at vores direkte modstandere også er elendige og smider det hele væk.
pointen var at skal man tage ambitionen om top 6 alvorligt - så skal man kunne hente den slags point. Randers har været elendige, AGF heller ikke imponerende omend de ser ud til at være på vej mod mere stabilitet. Og lyngby har været hårdt ramt af uro - og er jo heller ikke ligefrem et top hold.
det ER kampe der burde kunne give 7-9 point.
Men nej - har også svært ved at se hvor fra målene skal komme
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægVirkeligheden var at de fik bolden i mål, og det gjorde vi ikke. Så er mellemregningerne lidt ligegyldigt. Vi fik så godt som intet ud af det boost en 6-1 sejr i premieren kunne ha givet.
MvH ChrisOB
Nogen vil kalde det lyseslukker, andre bare negativ. Jeg kalder det en realist med øjne i hovedet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægTop 6 er målsætningen og vel godkendt?
Lige så vel mener jeg også en 7. plads kunne være godtkendt - havde spillet været rigtigt godt og top 6 kun lige præcis glipper - fordi der er et enkelt hold der var lidt bedre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdet tror jeg heller ikke.
pointen var at skal man tage ambitionen om top 6 alvorligt - så skal man kunne hente den slags point. Randers har været elendige, AGF heller ikke imponerende omend de ser ud til at være på vej mod mere stabilitet. Og lyngby har været hårdt ramt af uro - og er jo heller ikke ligefrem et top hold.
det ER kampe der burde kunne give 7-9 point.
Men nej - har også svært ved at se hvor fra målene skal komme
Vi har altså tabt 4 ud af de 5 sidste kampe
Næste kamp er nok vind eller forsvind
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBT karakterer. Joao får ufortjent den dårligste. 02
https://www.bt.dk/superligaen/droemm...karakterer-her"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment