Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Ja det var simpelthen for dumt af Edmundsson.
    Han kommer fri af sine oppassere og dækket af 2-3 FCKere med klokken på 92:53 ahhh, hvad skulle han ellers gøre? Han prøver at komme i en gunstigere position end da han modtog bolden, og det lykkes han også med.. De første 60 minutter var symptomatiske for kampen, og det var der at vi havde bedste forudsætninger for at straffe FCK, da de også ville frem ad banen. Men vi skabte helt præcist 0,0 indtil da! Vores bedste mulighed i kampen tilfladt Jønsson, som blev sat op af netop Joan. Iøvrigt var Joan ligeledes involveret i et par fremspilninger til bl.a. Greve. Faktum er at vi skabte mest i og omkring FCKs straffesparksfelt i de sidste 20 min af kampen. Ellers har FCKs bagkæde været rystende svage igennem sæsonen, så snart de bliver sat under nogenlunde pres, men det var netop det der skuffede mig mest med AK/Fester. De bare skyggedækkede og til aldrig for alvor simultant op i pres. Lüftner bæev spillet langt bedre end han er, for under pres er han nærmest dårligere på bolden end Casper Nielsen, men det sørgede vi for aldrig kom til ydtryk

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      ... og det kort var helt korrekt, det er selvfølgelig ikke tilladt at gå og sparke til modstanderen, med fuldt overlæg og bolden langt væk.
      så lyder dagens undskyldning sq også noget tynd ....

https://youtu.be/CvAljV71-Yg
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        så lyder dagens undskyldning sq også noget tynd ....

https://youtu.be/CvAljV71-Yg
        Helt sikkert, men at Santander ikke får rødt, ændrer jo ikke på beckhams kort :).
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Set fra spiontogt på de dyre pladser i Parken var det et ok resultat, hvor vi skulle have udnyttet vores korte momentum mellem ca. 53. og 60. minut for at få noget med hjem. Vi er tandløse oppe foran, men spiller en absolut godkendt defensiv kamp - Skovs frispark er bare godt hakket ind. Nej, Gryte ser måske ikke 100% godt ud, men det var et godt spark. Selv om FCK er nede i en bølgedal, så er spillere som Boilesen og Vavro for stor en mundfuld for vores offensiv; der mangler vi lige en bid kvalitet. Jønsson har lige fat i noget til sidst, men ikke nok.

Optur var til gengæld de utroligt mange gange, hvor vi spiller den ret sikkert rundt i egne rækker. Der var også nogle gode opspil - som så slutter, når der skal produkt på. Og Casper Nielsen er en ok spiller; så længe han ikke har bolden. Han skal bare slippe den pronto til en sikker station, når han har den, ellers bliver det synd for ham. Det er rigtigt, at FCK er i en skidt forfatning efter deres standard, men så ringe er de heller ikke. Perreira gjode det fint, Tverskov er min MoM og Ryan, Casper og JJ pillede det meste af FCKs offensiv ned og spillede sig ofte godt ud af det. Nu mangler vi at ting lykkes på den sidste 1/3.
          Meget enig. Den sidste sætning er sjov. Den har vi hørt i et par år, mindst.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Hvor frustreret du er over Kehlet er det samme som der er flere af os, der er over Kent/JH/Thorborg.

Når jeg sidder og fryser min røv i laser på onsdag så vil jeg stadig være mere frustreret over dem, end at en dommer hjælp FCK i Parken.

MvH ChrisOB
            Håber jeg ikke, for det er var en usund og irrationel frustration jeg havde igår. Men det opsummerer måske meget godt hvor vi er uenige. For jeg kan sagtens blive sur på JH eller Kent over en umiddelbart dum beslutning, men jeg har ikke en frustration der nødvendigvis hænger ved, og jeg tror ikke nødvendigvis de prøver at ødelægge min klub. Og jeg skal ikke kunne sige om det er fordi jeg er en af den der type der godt kan lide nuancer og ikke nødvendigvis ser sort/hvidt på tingene, men min frustration går over. Og så kan jeg igen fokusere på næste kamp og hvad skal der ske der. For det er OB det handler om, og ikke diverse personer.

Comment

Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
              Håber jeg ikke, for det er var en usund og irrationel frustration jeg havde igår. Men det opsummerer måske meget godt hvor vi er uenige. For jeg kan sagtens blive sur på JH eller Kent over en umiddelbart dum beslutning, men jeg har ikke en frustration der nødvendigvis hænger ved, og jeg tror ikke nødvendigvis de prøver at ødelægge min klub. Og jeg skal ikke kunne sige om det er fordi jeg er en af den der type der godt kan lide nuancer og ikke nødvendigvis ser sort/hvidt på tingene, men min frustration går over. Og så kan jeg igen fokusere på næste kamp og hvad skal der ske der. For det er OB det handler om, og ikke diverse personer.
              Ingen påpeger at de bevidst prøver at ødelægge vores klub .
              Vores frustrationer ville også hurtigt gå over hvis det var enkelte dumme beslutninger i ny og næ der blev taget eller der var en posetiv udvikling at spore i klubben . Eller hvis udmeldingerne harmonerede med virkeligheden .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                Han kommer fri af sine oppassere og dækket af 2-3 FCKere med klokken på 92:53 ahhh, hvad skulle han ellers gøre? Han prøver at komme i en gunstigere position end da han modtog bolden, og det lykkes han også med.. De første 60 minutter var symptomatiske for kampen, og det var der at vi havde bedste forudsætninger for at straffe FCK, da de også ville frem ad banen. Men vi skabte helt præcist 0,0 indtil da! Vores bedste mulighed i kampen tilfladt Jønsson, som blev sat op af netop Joan. Iøvrigt var Joan ligeledes involveret i et par fremspilninger til bl.a. Greve. Faktum er at vi skabte mest i og omkring FCKs straffesparksfelt i de sidste 20 min af kampen. Ellers har FCKs bagkæde været rystende svage igennem sæsonen, så snart de bliver sat under nogenlunde pres, men det var netop det der skuffede mig mest med AK/Fester. De bare skyggedækkede og til aldrig for alvor simultant op i pres. Lüftner bæev spillet langt bedre end han er, for under pres er han nærmest dårligere på bolden end Casper Nielsen, men det sørgede vi for aldrig kom til ydtryk
                Altså på trods af hvor sent det er i kampen så har han faktisk løb på begge sider hvor han kan spille den ud, istedet for vælger han at dreje rundt et par gange og tvinge dommeren til at fløjte af. Vi Havde nok ikke opnået noget med den alligevel, men det var dumt.

Mener du den chance hvor Jønne tacklede sig igennem til et spark eller hvilken?

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Ingen påpeger at de bevidst prøver at ødelægge vores klub .
                  Vores frustrationer ville også hurtigt gå over hvis det var enkelte dumme beslutninger i ny og næ der blev taget eller der var en posetiv udvikling at spore i klubben . Eller hvis udmeldingerne harmonerede med virkeligheden .
                  Du ser intet positivt foregå i klubben?

Comment

Ingen påstår vel at Kent og JH gør noget ødelæggende med vilje.. Påstanden går på at de bare ikke er gode nok til det job de er ansat til og den målsætning der er udstukket af bestyrelsen.
                    Nu misser man nok målsætningen for 2. År i træk uden nogen form for udvikling i holdet.

Kan man så ikke med rette godt argumentere for at “vi de kritiske” har ret hvis det sker?

Comment

Du ser intet positivt foregå i klubben?
                      Jeg ser bestemt positive ting foregå omkring klubben

*Fremgang i ungdomsarbejdet
                      *Snarlig afklaring på faciliteter
                      *Bedre træningsforhold
                      *Styr på økonomien

Og vi er ikke længere et hold der er i fare for nedrykning. Så mange positive ting. Men derfor må man da gerne være kritisk omkring andre ting?

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Ingen påstår vel at Kent og JH gør noget ødelæggende med vilje.. Påstanden går på at de bare ikke er gode nok til det job de er ansat til og den målsætning der er udstukket af bestyrelsen.
                        Nu misser man nok målsætningen for 2. År i træk uden nogen form for udvikling i holdet.

Kan man så ikke med rette godt argumentere for at “vi de kritiske” har ret hvis det sker?
                        Hvis målsætningen bliver misset så har Kent fejlet. Det synes jeg også der er blevet lagt op til fra JH's side. Det er jeg helt med på. Det synes jeg ikke nødvendigvis er at være overmåde kritisk. Det er jo sådan gamet er. Jeg synes så faktisk holdet har udviklet sig fra Lasse Nielsen til Tverskov, fra Jønne til Kløve, fra de utallige målmænd før til Grytebust. Og til at vi faktisk pt, opfylder målsætningen.

Comment

Jeg ser bestemt positive ting foregå omkring klubben

*Fremgang i ungdomsarbejdet
                          *Snarlig afklaring på faciliteter
                          *Bedre træningsforhold
                          *Styr på økonomien

Og vi er ikke længere et hold der er i fare for nedrykning. Så mange positive ting. Men derfor må man da gerne være kritisk omkring andre ting?
                          Og der fanger du netop min anke. Kritik skal der være, men når man så samtidig ikke kigger på det store billede og ser at der er altså sket ting under JH så bliver kritikken lidt hul fordi det bevæger dig over i at alt er lort. Så tror egentlig vi er meget på linje, selvom jeg måske fremstår mere positiv end flertallet fordi det tit er der debatten opstår.

Comment

Hvis målsætningen bliver misset så har Kent fejlet. Det synes jeg også der er blevet lagt op til fra JH's side. Det er jeg helt med på. Det synes jeg ikke nødvendigvis er at være overmåde kritisk. Det er jo sådan gamet er. Jeg synes så faktisk holdet har udviklet sig fra Lasse Nielsen til Tverskov, fra Jønne til Kløve, fra de utallige målmænd før til Grytebust. Og til at vi faktisk pt, opfylder målsætningen.
                            Problemet er nok at dette Top 6 lort forvrænger tingene lidt så der er flere måder at se fremgang/stilstand på..
                            Jeg erkender at vi på papiret ser bedre ud nu end vi gjorde da Lasse N var her.
                            Men dette hold og den trup vi har nu, har spillet i snart 2 år. Og jeg kan vitterligt ikke se den store udvikling de sidste 12 måneder

Comment

Og der fanger du netop min anke. Kritik skal der være, men når man så samtidig ikke kigger på det store billede og ser at der er altså sket ting under JH så bliver kritikken lidt hul fordi det bevæger dig over i at alt er lort. Så tror egentlig vi er meget på linje, selvom jeg måske fremstår mere positiv end flertallet fordi det tit er der debatten opstår.
                              Jeg er heller ikke en af de mest kritiske herinde og ønsker også en nuanceret debat. Men der er bare rigtig mange ting jeg ikke bryder mig om pt ved OB som måske fylder mest i det store billede

Comment

Problemet er nok at dette Top 6 lort forvrænger tingene lidt så der er flere måder at se fremgang/stilstand på..
                                Jeg erkender at vi på papiret ser bedre ud nu end vi gjorde da Lasse N var her.
                                Men dette hold og den trup vi har nu, har spillet i snart 2 år. Og jeg kan vitterligt ikke se den store udvikling de sidste 12 måneder
                                Nej, det er nok det mest frustrerende aspekt ved OB pt. I glimt viser de jo faktisk takter til noget bedre, men kontinuerligt er der bare ikke meget at skrive hjem om.

Comment

Working...
                                X