ja begynd da endelig at dreje rundt om dig selv - når tiden er gået og vi SKAL ned mod deres felt.....for helvede altså
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCK-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægEr man i hvidt og spiller i Parken, så gælder der som regel lidt andre regler. Det vilde er vel at dommeren ser det og vælger ikke at følge fodboldloven.
Spørger man mig burde det aldrig give rødt, men reglerne siger det skal.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægNu slukker jeg mit tv så jeg slipper for at høre Kent Nielsen bortforklare og undgå at tage ansvar...
Casper Nielsen er definitionen på en boldmongol.
Fin fight. Men horribel med bolden.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
forventet resultat, men pisseirriterende når FCK var så bovlamme som tilfældet var, ikke at gå helhjertet efter første scoring og vinde kampen. AK dumper, Fester ligeså, og Casper Nielsen er simpelthen rent teknisk blandt de ringeste spillere i hele suppen. Pereira var OBs bedste med forudseende og modigt forsvarsspil, hvor han gik højt op i banen og i haserne på FCKs forreste, som forhindrede mange FCK-omstillinger på opspilsfejl fra bl.a. Thomasen og Casper Nielsen.
Comment
-
Hold kæft hvor er det bittert at tabe på sådan en kasse. De havde intet i hele 2. Halveg end det forpulede frispark. Vi havde selvfølgelig ikke en skid selv, men hvor er det dog bittert at vi ikke får et point med. Det burde vi sgu i dag. Langt henad vejen formår vi at ødelægge deres spil og holde dem på et tilfredsstillende antal chance, men at vi ikke har kvalitet mere fremme på banen er jeg sygt skuffet over, men det er jo et gennemgående problem vi snart skal have løst!
Comment
Comment