Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Top 6 er målsætningen og vel godkendt?
    Men det kræver jo vi når den........

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Men det kræver jo vi når den........
      Selvfølgelig.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
        Jeg synes det var nogle fede reaktioner. Når det så er sagt, så havde 0-0 da også været det oplagte resultat. FCK har meget lidt og OB har intet.
        Tja tjo, FCK har nogle udmærkede chancer før de scorer, bl.a. hvor Joao agerer sidste skanse, og scoringen gør jo, at de ikke rigtigt har behov for at gå ud og jagte noget i den sidste halve time. 1-0 var nu en meget naturlig udgang i min verden.

Comment

Hvis vi ikke gør er det både ikke godkendt og katastrofalt.

MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Kvist var da til gengæld mindst lige så virkelighedsfjern.
            Syntes faktisk han sagde mange rigtige ting. Så ikke helt enig.. Men klart at hvert hold har forskellige briller på

Comment

Syntes faktisk han sagde mange rigtige ting. Så ikke helt enig.. Men klart at hvert hold har forskellige briller på
              At de kørte den hjem på "FCK måden" synes jeg var lidt ønsketænkning fra ham, og at Casper Nielsen havde været på Østerbro stadion og set noget helt andet synes jeg også lige var i overkanten, men skal klart indrømme at jeg pt. lader min aggression over Kehlet flyde ud over lidt af hvert.

Comment

Virkeligheden var at de fik bolden i mål, og det gjorde vi ikke. Så er mellemregningerne lidt ligegyldigt. Vi fik så godt som intet ud af det boost en 6-1 sejr i premieren kunne ha givet.

MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

BT karakterer. Joao får ufortjent den dårligste. 02

https://www.bt.dk/superligaen/droemm...karakterer-her

Comment

At de kørte den hjem på "FCK måden" synes jeg var lidt ønsketænkning fra ham, og at Casper Nielsen havde været på Østerbro stadion og set noget helt andet synes jeg også lige var i overkanten, men skal klart indrømme at jeg pt. lader min aggression over Kehlet flyde ud over lidt af hvert.
                    Fair nok. Jeg syntes han er tættere på sandheden end CN.. Men vi parkerer den bare her

Comment

Vi har ikke kvaliteten til sådan en “stime”. Det sker ikke. Vi når ikke Top 6 mm at vores direkte modstandere også er elendige og smider det hele væk.
                      det tror jeg heller ikke.

pointen var at skal man tage ambitionen om top 6 alvorligt - så skal man kunne hente den slags point. Randers har været elendige, AGF heller ikke imponerende omend de ser ud til at være på vej mod mere stabilitet. Og lyngby har været hårdt ramt af uro - og er jo heller ikke ligefrem et top hold.
                      det ER kampe der burde kunne give 7-9 point.

Men nej - har også svært ved at se hvor fra målene skal komme

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Virkeligheden var at de fik bolden i mål, og det gjorde vi ikke. Så er mellemregningerne lidt ligegyldigt. Vi fik så godt som intet ud af det boost en 6-1 sejr i premieren kunne ha givet.

MvH ChrisOB
                        Enig. Og jeg er hver skuffet, overrasket eller forundret. Jeg var helt forberedt på det. Også efter 6-1 sejren..
                        Nogen vil kalde det lyseslukker, andre bare negativ. Jeg kalder det en realist med øjne i hovedet

Comment

tja....måske spillet også bør være en faktor. PT ligger vi nr 6 ligeså meget i kraft af de andre hold svage præstationer. Det er jo ikke godt det der har været præsteret.

Lige så vel mener jeg også en 7. plads kunne være godtkendt - havde spillet været rigtigt godt og top 6 kun lige præcis glipper - fordi der er et enkelt hold der var lidt bedre.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            det tror jeg heller ikke.

pointen var at skal man tage ambitionen om top 6 alvorligt - så skal man kunne hente den slags point. Randers har været elendige, AGF heller ikke imponerende omend de ser ud til at være på vej mod mere stabilitet. Og lyngby har været hårdt ramt af uro - og er jo heller ikke ligefrem et top hold.
                            det ER kampe der burde kunne give 7-9 point.

Men nej - har også svært ved at se hvor fra målene skal komme
                            Isoleret set er det ikke umuligt at slå nogle af de 3 hold.. Men det kræver 2-3 sejre i 4 kampe.. Det er vi ikke gode nok til.
                            Vi har altså tabt 4 ud af de 5 sidste kampe

Næste kamp er nok vind eller forsvind

Comment

BT karakterer. Joao får ufortjent den dårligste. 02

https://www.bt.dk/superligaen/droemm...karakterer-her
                              Det er ja latterligt. Måske vi skulle spørge Kvist om ham har set BT-redaktionen på Østerbro stadion...
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Det er ja latterligt. Måske vi skulle spørge Kvist om ham har set BT-redaktionen på Østerbro stadion...
                                Loool :)

Comment

Working...
                                X