Gryte
Ryan Tverskov Pereira JBL
Greve CN JJT Kløve
AK Fester
Rømer igen kun på bænken.
Og vi har ingen back på bænken. Det kan blive vanskeligt. Ved nogen hvorfor Desler er ikke med?
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Det er nok det den slappeste opstilling jeg nogensinde har set. Hvorfor ikke bruger Rømer og få lidt ekstra fysik? Vi bliver helt 100 most på fysik og teknik i dag.
Det er nok det den slappeste opstilling jeg nogensinde har set. Hvorfor ikke bruger Rømer og få lidt ekstra fysik? Vi bliver helt 100 most på fysik og teknik i dag.
Jeg er sgu ikke bange for Kvist/Zeca. FCK får det ikke nemt, med den stamme på holdet. Kampen bliver lige og nok målrig. 2-2
Santander og Sotiriou slikker sig om munden. Det er ikke sikkert, at de nogensinde igen får så gode arbejdsbetingelser ift. at kunne kue deres direkte modspillere rent fysisk.
Santander og Sotiriou slikker sig om munden. Det er ikke sikkert, at de nogensinde igen får så gode arbejdsbetingelser ift. at kunne kue deres direkte modspillere rent fysisk.
Tverskov kan sgu godt stå imod. Men Joao...... jo jo
Comment