Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Ja, det er fint med de andre holds uafgjorte, men hvis vi ikke får point, så er runden jo ikke god... Endnu et AaB point mod et top-3 hold, det kan aldrig blive noget der kan kategoriseres som et resultat der går vores vej.
    Men de vandt jo heller ikke. Det er vildt, at 3 point i de 3 første kampe har været nok til at rykke to pladser frem i tabellen.

Comment

Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
      Så længe vi Kommer i top-6 er katastrofalt måske lidt overgearet.
      Det kan du have ret i, men vil du mene at 1,08-1,38 point per kamp er tæt på at være godkendt for OB?

Comment

Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
        Er man i hvidt og spiller i Parken, så gælder der som regel lidt andre regler. Det vilde er vel at dommeren ser det og vælger ikke at følge fodboldloven.

Spørger man mig burde det aldrig give rødt, men reglerne siger det skal.
        Det har jo været sådan i 20 år. Knud Erik Fisker, Kim Milton, Tykgaard, Kehlet ... det er grimt, men egentlig også ynkeligt, at dommerniveauet er så lavt.

Comment

Fokus på FCK efter kampen. Gaaaab

Comment

Vi skal have 9-10 point i de sidste 4 kampe. I så fald havner vi på 1,46 per kamp i grundspillet. Det er jo i og for sig ikke godkendt. Endnu mindre vil være endnu en katastrofal sæson fra Kent.
            lyngby (H), BIF (U), AGF (H) og RFC (U)

Brøndby har jeg meget svært ved at se vi får noget som helst med fra. De andre mener jeg bestemt er muligt....7-9 point hvis man virkeligt seriøst mener at holdet er til top 6 - så skal man kunne klare det.

Meeeen har godt nok svært ved at se hvor målene skal komme fra

Comment

Fischer helt færdig af grin over Casper N kommentar om at FCK intet havde idag. Kvist fattede heller ikke noget..

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Fischer helt færdig af grin over Casper N kommentar om at FCK intet havde idag. Kvist fattede heller ikke noget..
                tror nok også Casper liiiige strammer den en smule. MEN på ingen måde et skræmmende fck mandskab og det var meget meget lidt de skabte.

- Vi skabte så bare endnu mindre.....

Comment

Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                  End Kløve? Joans sidste holden fast i bolden istedet for at prøve at få spillet den sidste chance er for mig absurd dumt og uprofessionelt.
                  Synes Joan havde generelt en ret anonym indhold. Jønne var i dag sikker den bedre af begge.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Casper Nielsen udtaler, at FCK ikke ‘havde noget’, og at sejren var ufortjent. FFS - fokuser nu på dig/jer selv i stedet for det der. Man skal virkelig træde forsigtigt, når man selv leverer så skidt.

Comment

Jeg synes det var nogle fede reaktioner. Når det så er sagt, så havde 0-0 da også været det oplagte resultat. FCK har meget lidt og OB har intet.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        lyngby (H), BIF (U), AGF (H) og RFC (U)

Brøndby har jeg meget svært ved at se vi får noget som helst med fra. De andre mener jeg bestemt er muligt....7-9 point hvis man virkeligt seriøst mener at holdet er til top 6 - så skal man kunne klare det.

Meeeen har godt nok svært ved at se hvor målene skal komme fra
                        Vi har ikke kvaliteten til sådan en “stime”. Det sker ikke. Vi når ikke Top 6 mm at vores direkte modstandere også er elendige og smider det hele væk.

Comment

Det kan du have ret i, men vil du mene at 1,08-1,38 point per kamp er tæt på at være godkendt for OB?
                          Nej, men synes bare katastrofalt hvis vi Kommer I top 6 måske er i overkanten. Hvis med det 8. største budget vi Kan slutte 5 eller 6 vil jeg da kalde godkendt. Så kan man diskutere spil på banen og alt det andet, men hvis målsætningen nåes, så vil jeg sgu også godt godkende det.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Ikke godkendt, katastrofalt - ét fedt i dette tilfælde.

MvH ChrisOB
                            Top 6 er målsætningen og vel godkendt?

Comment

Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                              Jeg synes det var nogle fede reaktioner. Når det så er sagt, så havde 0-0 da også været det oplagte resultat. FCK har meget lidt og OB har intet.
                              Det er vel en meget passende analyse

Comment

Kvist var da til gengæld mindst lige så virkelighedsfjern.

Comment

Working...
                                X