Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCK-OB
Collapse
X
-
Det har jo været sådan i 20 år. Knud Erik Fisker, Kim Milton, Tykgaard, Kehlet ... det er grimt, men egentlig også ynkeligt, at dommerniveauet er så lavt.Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægEr man i hvidt og spiller i Parken, så gælder der som regel lidt andre regler. Det vilde er vel at dommeren ser det og vælger ikke at følge fodboldloven.
Spørger man mig burde det aldrig give rødt, men reglerne siger det skal.
Comment
-
lyngby (H), BIF (U), AGF (H) og RFC (U)Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægVi skal have 9-10 point i de sidste 4 kampe. I så fald havner vi på 1,46 per kamp i grundspillet. Det er jo i og for sig ikke godkendt. Endnu mindre vil være endnu en katastrofal sæson fra Kent.
Brøndby har jeg meget svært ved at se vi får noget som helst med fra. De andre mener jeg bestemt er muligt....7-9 point hvis man virkeligt seriøst mener at holdet er til top 6 - så skal man kunne klare det.
Meeeen har godt nok svært ved at se hvor målene skal komme fra
Comment
-
tror nok også Casper liiiige strammer den en smule. MEN på ingen måde et skræmmende fck mandskab og det var meget meget lidt de skabte.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFischer helt færdig af grin over Casper N kommentar om at FCK intet havde idag. Kvist fattede heller ikke noget..
- Vi skabte så bare endnu mindre.....
Comment
-
Synes Joan havde generelt en ret anonym indhold. Jønne var i dag sikker den bedre af begge.Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægEnd Kløve? Joans sidste holden fast i bolden istedet for at prøve at få spillet den sidste chance er for mig absurd dumt og uprofessionelt."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Jeg synes det var nogle fede reaktioner. Når det så er sagt, så havde 0-0 da også været det oplagte resultat. FCK har meget lidt og OB har intet.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFischer helt færdig af grin over Casper N kommentar om at FCK intet havde idag. Kvist fattede heller ikke noget..
Comment
-
Vi har ikke kvaliteten til sådan en “stime”. Det sker ikke. Vi når ikke Top 6 mm at vores direkte modstandere også er elendige og smider det hele væk.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæglyngby (H), BIF (U), AGF (H) og RFC (U)
Brøndby har jeg meget svært ved at se vi får noget som helst med fra. De andre mener jeg bestemt er muligt....7-9 point hvis man virkeligt seriøst mener at holdet er til top 6 - så skal man kunne klare det.
Meeeen har godt nok svært ved at se hvor målene skal komme fra
Comment
-
Nej, men synes bare katastrofalt hvis vi Kommer I top 6 måske er i overkanten. Hvis med det 8. største budget vi Kan slutte 5 eller 6 vil jeg da kalde godkendt. Så kan man diskutere spil på banen og alt det andet, men hvis målsætningen nåes, så vil jeg sgu også godt godkende det.Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægDet kan du have ret i, men vil du mene at 1,08-1,38 point per kamp er tæt på at være godkendt for OB?
Comment
Comment